05-27-2014, 11:53 PM
نقلقول:سلام دوست عزیز....اول از همه هر یک از این بازی ها ویژگی های خاص خود را دارند که منظور من از بیان این ویژگی ها برتری آن ها نسبت به یکدیگر نبود بلکه منظور من به طور واضح این بود که دنیای گیم واقعا نیازمند به یک open-world متفاوت بود....اگر شما سری های GTA را دنبال کرده اید پس خط داستانی آن برایتان واضح است...کدام عنوان gta پیرو یک سبک کاملا جدی و واقع گرایانه بود و دنیایی تاریک داشت؟[align=right]
هر یک از این بازی ها شاهکاری در جامعه ی گیم هستند اما شما فقط تلاش دارید خوبی های عنوان مورد نظرتون رو ببینید و بدی های عنوانی را که دوستش ندارید...
من GTA v را به شخصه یک بازی بسیار عالی می دانم که حرفی برای گفتن نگذاشته بود...آیا تخریب پذیری را در دانیای واقعی را مشاهده کرده اید؟؟در watch dogs نیز اینگونه است...من هردوی این بازی هارا یک شاهکار می دانم و کوچک شماردن Watch dogs کار درستی نیست...
سلام :D
بالاتر توضیح دادم، متفاوت بودن همیشه ملاک نیست. الان اگه همه بازی های این صنعت مثل Remember Me و WD ایده جالب و نسبتاً نو یا حتی کاملاً نو داشتن ولی در حد و اندازه بازی هایی با ایده قدیمی و کلیشه ای مثل TLOU, GTA, Bioshock, MGS, Portal, Fallout, Half-Life و... نباشن که دیگه بدرد نمیخوره، بقیه رو نمیدونم ولی خودم ترجیع میدم یه بازی با ایده های کلیشه ای انجام بدم ولی هم لذت بخش باشه هم از خیلی لحاظ ها مثل همین GTA V ـی که میگین تکمیل باشه.
بله من تکِ تکِ نسخه های GTA چه فرعی چه اصلی رو رفتم. الانم راحت میتونم سرم رو بالا بگیرم و بگم GTA IV, GTA Liberty City Stories, GTA III کاملاً جوِ سنگین و تاریک و جدی ـی داشتن مخصوصاً GTA IV.
من WD رو نمیکوبم، یه عنوان خیلی خوب میدونمش ولی مقایسش با سری GTA مضحکه چون راه زیادی داره تا بهش برسه. البته اگه یوبی اینو سالانه و شیردوشی نکنه.
تخریب پذیری ماشین ها رو با WD الان مقایسه کردید؟ خب این که معلومه، GTA V برتری کامل داره، شما تو WD با ماشین از سمت چپ سقف یا راستش بیفت رو زمین ببین مثل GTA V تخریب میشه یا نه، شما با WD محکم بزن به دلِ یه ماشین ببین تایرش کنده میشه یا نمیشه، شما توی WD محکم بزن تو دیوار ببین گلگیر تو ماشین گیر میکنه یا نه! و...
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]