06-12-2014, 03:05 AM
سلام بر تمام عزیزان ، من فقط بخاطر دفاع ثبت نام کردم .
اون دوست عزیزمون که کلا بی خیال تو باغ نیستن .
دوست دیگرمون هم که برادر GTA که نیست ، یک بازی با داستان سینماتیک هست . شما این همه قابلیت رو ول کردی
GTA داستانش سینماتیک نیست و این یکی از حسن هاش هست .
قصد ندارم Watch Dogs رو زیر سوال ببرم .
من بازی Sleeping Dogs رو شروع کردم و به شدت معتاد شدم بهش ! خیلی فضا سازی ، مدل سازی ، تکستچر و تمامی متود های گرافیکی که خیلی از دوستان شاید دقت نکرده باشن در این بازی بود ، مثل SubSurface Scartting که در بتلفیلد 4 برای اولین بار به صورت 6 لایه استفاده شده در حالی که ما اون رو در Sleeping Dogs داشتیم .
دوستمون به نقد بازی پرداختند اما از لحاظ تکنیکی خیر . قابلیت های بازی بسیار کمیاب و حرفه ای طراحی شده بودند ، مثل گروگان گیری ، کنترلر شخصیت ، حرکات رزمی، انعکاس ریل تایم ، سیستم انیمیت IK ، اب و هوای کاملا داینامیک با ابر های که بر محاسبه فیزیکی استوار هستند ، شبیه ساز متریال PBR ، هزاران چیز دیگر ... که با پرفونس بسیار خوب اجرا میشدند .
حالا نگاهی میندازیم به Watch Dogs ، این بازی به نظر من خیلی از Sleeping Dogs تقلید کرده و شاید به قول دوستان ایده گرفته . چیز هایی که به شخص تا الان مشاهده کردم :
- طرز پریدن و بالا رفتن
- تعقیب و گریز یک شخص
- سیستم هک ( الگو )
- الگو از اسم بازی
- خواب دیدن کاراکتر بعد از هر بار خوابیدن و از خواب پریدن
- کار گذاری دوربین
- زنگ زدن برای ماشین ( البته در SR3 و 4 هم بود )
- و ...
خوب ادامه نمیدم چون شاید زیاده روی به حساب بیاد .
اما این هم میتونم بگم واچ داگز در CG هم حتی خوب نبوده ، چند قابلیت جدید گرافیکی مثل PBR و SSRR و ... رو اضافه کرده به بد ترین شکل !!! که با گرافیکی که بتلفید با اون عظمت رو مثل فرفره اجرا میکرد لگ میده ...
حالا برنامه نویسان باید باز این لگ رو Fix کنند .
شاید خیلی ها بگن چون بازی اپن ورلد هست طبیعیه اما باید عرض کنم این بازی در Culling مشکل داره یعنی نمیتونه خوب کار رو اپتیماز کنه .
اون دوست عزیزمون که کلا بی خیال تو باغ نیستن .
دوست دیگرمون هم که برادر GTA که نیست ، یک بازی با داستان سینماتیک هست . شما این همه قابلیت رو ول کردی
GTA داستانش سینماتیک نیست و این یکی از حسن هاش هست .
قصد ندارم Watch Dogs رو زیر سوال ببرم .
من بازی Sleeping Dogs رو شروع کردم و به شدت معتاد شدم بهش ! خیلی فضا سازی ، مدل سازی ، تکستچر و تمامی متود های گرافیکی که خیلی از دوستان شاید دقت نکرده باشن در این بازی بود ، مثل SubSurface Scartting که در بتلفیلد 4 برای اولین بار به صورت 6 لایه استفاده شده در حالی که ما اون رو در Sleeping Dogs داشتیم .
دوستمون به نقد بازی پرداختند اما از لحاظ تکنیکی خیر . قابلیت های بازی بسیار کمیاب و حرفه ای طراحی شده بودند ، مثل گروگان گیری ، کنترلر شخصیت ، حرکات رزمی، انعکاس ریل تایم ، سیستم انیمیت IK ، اب و هوای کاملا داینامیک با ابر های که بر محاسبه فیزیکی استوار هستند ، شبیه ساز متریال PBR ، هزاران چیز دیگر ... که با پرفونس بسیار خوب اجرا میشدند .
حالا نگاهی میندازیم به Watch Dogs ، این بازی به نظر من خیلی از Sleeping Dogs تقلید کرده و شاید به قول دوستان ایده گرفته . چیز هایی که به شخص تا الان مشاهده کردم :
- طرز پریدن و بالا رفتن
- تعقیب و گریز یک شخص
- سیستم هک ( الگو )
- الگو از اسم بازی
- خواب دیدن کاراکتر بعد از هر بار خوابیدن و از خواب پریدن
- کار گذاری دوربین
- زنگ زدن برای ماشین ( البته در SR3 و 4 هم بود )
- و ...
خوب ادامه نمیدم چون شاید زیاده روی به حساب بیاد .
اما این هم میتونم بگم واچ داگز در CG هم حتی خوب نبوده ، چند قابلیت جدید گرافیکی مثل PBR و SSRR و ... رو اضافه کرده به بد ترین شکل !!! که با گرافیکی که بتلفید با اون عظمت رو مثل فرفره اجرا میکرد لگ میده ...
حالا برنامه نویسان باید باز این لگ رو Fix کنند .
شاید خیلی ها بگن چون بازی اپن ورلد هست طبیعیه اما باید عرض کنم این بازی در Culling مشکل داره یعنی نمیتونه خوب کار رو اپتیماز کنه .