(07-05-2014, 02:41 PM)assassinwanted نوشته است: چرا فرزند اژدها؟ممنون از اینکه نظر دادید.
در ضمن تو ورد بریزی دقیق میگه چند تا لغت داره مقالت!روهم میشه گفت 3000 لغت داره.
نقلقول:تو نکان مثبت نوشتی داستان جالب زمان گذشته و بعدشم اومدی تو نکات منفی نوشتی داستان خسته کننده و کلیشه ای؟بنظرت یه کم با هم متناقض نیستن؟نکات مثبت: گیم پلی متنوع، موسیقی و صداگذاری خوب، "باس فایت" های فراوان، داستان های جالب زمان گذشته، اتفاقات غیرمنتظره در اواخر بازی، تنوع سلاح های اصلی و فرعی، توانایی بالا در ارتقای سلاح های اصلی[align=center][align=center]نکات منفی: شخصیت پردازی ضعیف کاراکترهای فرعی، داستان خسته کننده و کلیشه ای در زمان حال، پایان نچندان جالب، گرافیک قدیمی، عدم توجه به جزییات گرافیکی، مخفی کاری افتضاح، "باس فایت" های ساده بدون هیچ چالشی، عدم هماهنگی موسیقی با وضعیت حال حاضر بازی
بعد اومدی گفتی توانایی بالا در ارتقای سلاح های اصلی!مگه ما تو بازی سلاح فرعی هم داشتیم؟
درضمن نگاه کنی از دید یه منتقد بیطرف به بازی نگاه نکردی و بیشتر و حتی تو تعریف از نکات مثبت بازی هم میخواستی بازی رو بکوبونی و بگی بده
نقلقول:خداوندگار را شاکریم که حداقل موسیقی و صداگذاری این عنوان را می توان تحمل کرد که....
خوش بختانه در این بازی هیچ وقت تصور نمی کنیم که با یک مشت کامپیوتر احمق درحال مبارزه هستیم که این مسئله می تواند دوایی برای درددیدگانی که تجربه این عنوان را به جان خریدند...در کل که انصافا بازی بدی نبود و فکر کنم منتقدا و شما یه کم بهش کم لطفی کردین!
گرافیک بازی هم نسبت به نسخه قبلی که یه کم خمیری شکل بود پیشرفت خوبی داشت و نور پردازی و منعکس شدن نور که خیلی خوب کار شده بود.
قبول کن نیمه دوم داستان خیلی قوی بود وکشتن... و اون انتخاب بین اون دونفر که کدوم واقعیه و در ضمن پایان بازی جالب نبود؟نه واقعا جالب نبود؟مبارزه با اون باس فایت که ... ش بود خیلی جالب و مهیج بود و آخرش که اون... رو کشت خیلی نفس گیر بود!
تو متن مقالت هم که یه نگاه اجمالی انداختم هیچ حرفی از آلوکاد و DLC بازی نزدی!
دراکولا یعنی پسر اژدها. دلیل عنوان این بررسی هم همین بود.
اون چیزی که شما صحبتشو کردید، تناقض نبود. اتفاقاتی که در زمان گذشته برای گابریل میفتاد بسیار جالب بود و داستان های قشنگی به تصویر کشیده می شد ولی داستان زمان حال چه چیز خاصی داشت؟ کلی فیلم تو هالیوود با این داستان تکراری ساخته شده.
نیمه ی دوم خیلی قوی بود؛ خییییلی. مخصوصا بعد از حضور ویکتور. فقط اون یک ساعت آخر بازی یه دفعه موتورشون روشن شد و یادشون افتاد یه ت.ک.و.ن.ی به داستان زمان حال، بدن.
درباره سلاح های اصلی و فرعی حق با شماست. راستش اینا همش به خاطر وقفه طولانی (تقریبا سه ماه) در به پایان رساندن متن هست و من فراموش کرده بودم که هیچکدام از ابزارها و جادوهای گابریل، در حدی نیستند که بخوان سلاح فرعی باشند.
اگه من میخواستم الکی بازی رو بکوبونم، مطمئن باش خیلی بدتر از نقد این بازی تو سایت، میکوبوندمش.
اگه میبینی تو نکات مثبت هم همش تیکه مینداختم، واسه این بود که کمی جنبه طنز هم به متن بدم وگرنه چرا باید یه نفر دستشو از حرص این بازی بشکونه؟
اگه بازی بدی بود، به نظرتون من تو قسمت ارزیابی مینوشتم "خوب"؟
گرافیک اون نسخه واسه 2010 خوب بود ولی آیا گرافیک این نسخه برای 2014 خوب بود؟
نبرد نهایی هم عالی بود و چالش برانگیزترین نبرد بازی (اینقدر سخت بود که با ترینر ردش کردم) ولی من دلم میخواست به جای مبارزه با ...، با ... مبارزه میکردم. (خودت میدونی جای اون سه نقطه ها چه کلمه هایی قرار میگیره) حالا بعد از تموم شدن بازی چی میفهمیم؟ هیچی! پوچی محض! آخه اون چه پایانی بود واسه بازی. عملا هیچی بود.
نیازی به صحبت درباره "آلوکارد" در متن نبود. در ضمن من خود بازیرو به زور تموم کردم دیگه دلیلی برای تجربه DLC اش نداشتم.
شب خوش