روحی که در دموی P.T وجود داشت در MGS 5 نیز خواهد بود
مهر ۱ام, ۱۳۹۳| ۱۹:۰۷ رامین مبشری
روح زن ترسناکی که در دموی P.T حضور داشت، در بازی در دست ساخت Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز وجود خواهد داشت. این امر که هیدئو کوجیما در ساخت هر دو بازی MGS V: TPP و Silent Hills نقشی اساسی را ایفا می کند، به وقوع پیوستن حضور این روح را امکان پذیر می کند ولی نحوه ی نمایان شدن روح سفید رنگ این زن که Lisa نام دارد در این دو بازی متفاوت است.در ویدئویی که در جریان برگزاری نمایشگاه Tokyo Game Show 2014 از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain پخش شد، از ابزار جدیدی برای Big boss رونمایی شد که به وسیله ی آن قادر است تا تصویری را به صورت مجازی تشکیل دهد و به این ترتیب توجه سربازان را به آن تصویر جلب کند. یکی از تصویرهای مجازی که توسط این وسیله تشکیل می شود، تصویر Lisa است که در ویدئویی که برای اولین بار Snake با Diamond Dog برخورد داشت نیز این تصویر مجازی شکل گرفت.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
بدون استفاده از iDroid احتمال گم شدن بازیکنان در جنگل های وسیع MGS V: TPP وجود دارد
مهر ۱ام, ۱۳۹۳| ۲۰:۰۷ رامین مبشری
هیدئو کوجیما طی مصاحبه ای به سختی های خلق یک بازی open-world وسیع و دستیابی به سیستم هوش مصنوعی شخصیت های بازی و همچنین اهمیت استفاده از دستگاه iDroid برای مسیریابی اشاره کرد.یکی از ویژگی های مهمی که در نمایشگاه TGS از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به نمایش گذاشته شد این بود که بازیکنان می توانند همراه هایی را در مأموریت ها با خود به همراه ببرند. در طی مراحل ساخت MGS 2، تیم سازنده بازی برای دستیابی به هوش مصنوعی همراهی که در جریان بازی به شخصیت اصلی بازی در پیش بردن مأموریت ها کمک می کند (که این کار را Solid Snake برای Raiden در MGS 2 انجام می داد) تلاش زیادی را انجام دادند تا این بخش از بازی به خوبی کار خود را انجام دهد. در MGS V سازندگان بازی تلاش کرده اند تا از نوع دیگری همراه با هوش مصنوعی که به گونه ای متفاوت از همراه های سنتی در بازی ها می باشد استفاده کنند. برای این امر آن ها از Quiet استفاده می کنند که به دنبال Snake و در کنار او حضور خواهد داشت. Quiet می تواند از خود مراقبت کند و با سلاح Snipe خود از فواصل دور Snake را پشتیبانی کند یا این که به جلو رفته و منطقه را دیدبانی کند.همچنین کوجیما از دشواری های ساخت یک بازی open-world وسیع سخن گفت. او قابلیت نشان گذاری در محیط را در دستگاه iDroid قرار داده است و با مثال زدن جنگل آفریقایی که اخیراً به نمایش گذاشته شده است اذعان کرده است که بدون استفاده از iDroid احتمال گم کردن مسیر توسط بازیکنان وجود دارد.بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
مهر ۱ام, ۱۳۹۳| ۱۹:۰۷ رامین مبشری
روح زن ترسناکی که در دموی P.T حضور داشت، در بازی در دست ساخت Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز وجود خواهد داشت. این امر که هیدئو کوجیما در ساخت هر دو بازی MGS V: TPP و Silent Hills نقشی اساسی را ایفا می کند، به وقوع پیوستن حضور این روح را امکان پذیر می کند ولی نحوه ی نمایان شدن روح سفید رنگ این زن که Lisa نام دارد در این دو بازی متفاوت است.در ویدئویی که در جریان برگزاری نمایشگاه Tokyo Game Show 2014 از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain پخش شد، از ابزار جدیدی برای Big boss رونمایی شد که به وسیله ی آن قادر است تا تصویری را به صورت مجازی تشکیل دهد و به این ترتیب توجه سربازان را به آن تصویر جلب کند. یکی از تصویرهای مجازی که توسط این وسیله تشکیل می شود، تصویر Lisa است که در ویدئویی که برای اولین بار Snake با Diamond Dog برخورد داشت نیز این تصویر مجازی شکل گرفت.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
بدون استفاده از iDroid احتمال گم شدن بازیکنان در جنگل های وسیع MGS V: TPP وجود دارد
مهر ۱ام, ۱۳۹۳| ۲۰:۰۷ رامین مبشری
هیدئو کوجیما طی مصاحبه ای به سختی های خلق یک بازی open-world وسیع و دستیابی به سیستم هوش مصنوعی شخصیت های بازی و همچنین اهمیت استفاده از دستگاه iDroid برای مسیریابی اشاره کرد.یکی از ویژگی های مهمی که در نمایشگاه TGS از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به نمایش گذاشته شد این بود که بازیکنان می توانند همراه هایی را در مأموریت ها با خود به همراه ببرند. در طی مراحل ساخت MGS 2، تیم سازنده بازی برای دستیابی به هوش مصنوعی همراهی که در جریان بازی به شخصیت اصلی بازی در پیش بردن مأموریت ها کمک می کند (که این کار را Solid Snake برای Raiden در MGS 2 انجام می داد) تلاش زیادی را انجام دادند تا این بخش از بازی به خوبی کار خود را انجام دهد. در MGS V سازندگان بازی تلاش کرده اند تا از نوع دیگری همراه با هوش مصنوعی که به گونه ای متفاوت از همراه های سنتی در بازی ها می باشد استفاده کنند. برای این امر آن ها از Quiet استفاده می کنند که به دنبال Snake و در کنار او حضور خواهد داشت. Quiet می تواند از خود مراقبت کند و با سلاح Snipe خود از فواصل دور Snake را پشتیبانی کند یا این که به جلو رفته و منطقه را دیدبانی کند.همچنین کوجیما از دشواری های ساخت یک بازی open-world وسیع سخن گفت. او قابلیت نشان گذاری در محیط را در دستگاه iDroid قرار داده است و با مثال زدن جنگل آفریقایی که اخیراً به نمایش گذاشته شده است اذعان کرده است که بدون استفاده از iDroid احتمال گم کردن مسیر توسط بازیکنان وجود دارد.بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.