12-11-2014, 02:57 PM
(آخرین ویرایش: 12-11-2014, 03:00 PM، توسط mehran basiri.)
تصاویر WIP جدید عنوان Uncharted 4 افکت ها و طراحی مراحل را نشان می دهند
آذر ۲۰ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۹ عرفان استادی
آذر ۲۰ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۹ عرفان استادی
در پنل “چگونه تبدیل به یک بازیساز شویم” کنفرانس PlayStation Experience، اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی انحصاری سونی یعنی Uncharted 4 منتشر شد. WIP مخفف عبارت “در مرحله ساخت” می باشد و تصاویر منتشر شده از بازی افکت ها و طراحی مراحل A Thief’s End را نشان می دهند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید. نکات و جزئیات ارائه شده:
- در دمو افکتی وجود دارد که حرکت تند (Caustic) بر روی سقف غار ایجاد می کند. اگر بازیکن حرکت کند، افکت نیز با او حرکت کرده و هم چنین در صورت روشن بودن چراغ قوه، آن را شناسایی می کند.وسیله ای به نام چارتر (Charter) وقایع بازی را مشخص می کندبرای ساخت مرحله (که در آن دمو به نمایش گذاشته شد)، در ابتدا یک Blockout ساخته شد (Blockout یک مرحله تنها با ساده ترین عناصر ۳D می باشد)در هر قسمت، مناطقی وجود دارند که نامرئی بوده و موزیک، نورپردازی، انیمیشن و وقایع را کنترل می کنند؛ اگر Drake و یا NPC ای از کنار آن ها عبور کند، فعال می شوند
اطلاعات فوق العاده ای از Uncharted 4 منتشر شد | ویژگی های حرفه ای به کار رفته در Nathan Drake
آذر ۲۰ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۹ مهرشاد ابراهیمی
آذر ۲۰ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۹ مهرشاد ابراهیمی
در پنل ناتی داگ در مراسم PlayStation Experience که با حضور آقایان Frank Tzeng، Yibing Jiang، Colin Thoman، Ryan Trowbridge و Ashley Swidowski برگزار شد، نمایش هایی از پشت پرده فن آوری های به کار رفته در ساخت Nathan Drake (شخصیت اصلی بازی Uncharted 4) رونمایی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.در ادامه می توانید تمامی اطلاعات منتشر شده در پانل را مطالعه کنید:
نقلقول:بسیاری از مدل ها در بازی به با دست ساخته شده اند اما ما از یک نرم افزار استفاده می کنیم که می تواند لباس ها کاملا طبیعی و حرفه ای بر روی بدن شخصیت طراحی کند.همه چیز حرفه ای طراحی شده است به طوری که می توانید، جزئیات چین و چروک، فرسودگی لباس و گل آلودگی را بر روی لباس ها مشاهده کنید.در پهلو نیتن مچاله شدن پیراهن او را شاهد هستیم.بسیاری از جزئیات در مرحله قالب سازی شخصیت اضافه شد، اما ظرافت دوخت بعدا اضافه شده است.تمام چین و چروک های موجود بر روی پیراهن با دقت هر چه تمام تر طراحی شده اند، از جمله طراحی پشت پیراهن. این جزعیات به صورت کاملا مهندسی طراحی شده اند و با خم شدن و تغییر حالت و عوامل دیگر تحت تاثیر قرار می گیرند.جزعیات کوچکی همانند دور ناخن ها هم به دقت کار شده اند.Nathan Drake در Uncharted 4 کاملا طبیعی تر از Uncharted 3 است و جزعیات زیادی همانند، مدل های ابرو و ته ریش دارد.ساخت Drake سخت ترین قسمت در ساخت این بازی بود.Drake تحت تاثیر آب و هوای بازی قرار می گیرد.در بعضی از نقاط بازی با خاکی شدن هوا، لباس Drake هم تحت تاثیر قرار می گیرد و خاکی می شود.با تغییر حالت خورشید، زاویه دوربین و نور هم دچار تغییراتی می شوند.با وزش باد و حتی نسیم مو های بدن و سر نیتن هم تحت تاثیر قرار می گیرند و تکان می خورند. حتی مو های سینه او هم تحت تاثیر قرار می گیرند.آب باعث می شود تا بدن و مو های مرطوب و خیس شوند.صورت نیتن در حالات خنده و بالا بردن ابرو ها چروک می شوند.هنگامی که نیتن در بین گیاهان رد می شود، گیاهان به داخل بدن او نمی روند و با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در بازی گیاهان به کنار می روند.