امیر حسین جان ممنون به خاطر انتقاد!
هری به هیچ وجه ترمز نمیکنه, بلکه به مسیر خودش انحراف میده. به علاوه اون چپ شدن, یک جمله ادبی نیست و واژگون شدن جمله رو ادبی تر میکنه.
---------------------
تنها چیزی که میشه گفت نقص داره داستانه که به خاطر اسپویل تا آخرشو ننوشتم. بازم اگه شما فکر میکنی جایی برای اطلاعات کمبود وجود داره بگو
------------------
در زمان انتشار بازی مگه خبری از سئوال های بی پاسخ در بخش داستانی دادن؟ اگه جوابت آره هستش لطفا منبع رو بگو. در یک بازی اصولا باید جواب پاسخ های داستانی داده بشه مخصوصا سایلنت هیل که یک سناریوی منسجم داره. شما اگه یک سر به نقد و بررسی RE HD Remaster همین سایت گیمفا بزنی متوجه میشی که یک نقصه! به علاوه همین نکات این رو فقط من نمیگم بلکه سایت Screw Attack هم میگه:
بخش کلودیای سفید و شخصیت های بازی کاملا جزو حاشیه مقاله حساب میشن و به عبارتی دیگه اگه این دو نکته گفته نشن صدمه ای به مقاله نمیزنه و فقط این دو بخش برای ابهام زدایی در مقاله گذاشته شدن. پس تو بخش اصلی مقاله, یعنی داستان جایی ندارن. به علاوه همه اینا نکته بعدی اینه که هر چی بخش های بزرگ به جز های کوچک تری تقسیم بشن مطمئنا قابل فهم تر هستن.
---------------------
کاملا درسته بخش موسیقی و گرافیک جدایه, ولی برای بازی که در سال 1999 ساخته شده, نمیشه اطلاعات زیادی در مورد گرافیک گفت که اگه یک سر به مقاله های قدیمی ( سال 1998 و 1999) خارجی بزنی میبینی بخش گرافیک و موسیقی با هم ترکیب شدن
--------------------
میشه درباره اینکه درون تیتر به قدیمی بودن بازی اشاره میکردم بیشتر توضیح بدی؟ ببخشید منظورتو نمیفهمم, یعنی تا حالا چنین مقاله ای رو ندیدم که در تیترش ذکر بشه قدیمیه!
------------------------
درباره اسامی هم که من کاملا طبق صحبت های آقای محمدحسین صفری عمل کردم
---------------------
ممنون بابت انتقاد. نظر های سازنده شما دوستان هستش که سطح مقالات رو به بالاترین سطح میرسونه...
هری به هیچ وجه ترمز نمیکنه, بلکه به مسیر خودش انحراف میده. به علاوه اون چپ شدن, یک جمله ادبی نیست و واژگون شدن جمله رو ادبی تر میکنه.
---------------------
تنها چیزی که میشه گفت نقص داره داستانه که به خاطر اسپویل تا آخرشو ننوشتم. بازم اگه شما فکر میکنی جایی برای اطلاعات کمبود وجود داره بگو
------------------
در زمان انتشار بازی مگه خبری از سئوال های بی پاسخ در بخش داستانی دادن؟ اگه جوابت آره هستش لطفا منبع رو بگو. در یک بازی اصولا باید جواب پاسخ های داستانی داده بشه مخصوصا سایلنت هیل که یک سناریوی منسجم داره. شما اگه یک سر به نقد و بررسی RE HD Remaster همین سایت گیمفا بزنی متوجه میشی که یک نقصه! به علاوه همین نکات این رو فقط من نمیگم بلکه سایت Screw Attack هم میگه:
نقلقول: It’s a good story but it has its problems, and many questions left unanswered---------------------
بخش کلودیای سفید و شخصیت های بازی کاملا جزو حاشیه مقاله حساب میشن و به عبارتی دیگه اگه این دو نکته گفته نشن صدمه ای به مقاله نمیزنه و فقط این دو بخش برای ابهام زدایی در مقاله گذاشته شدن. پس تو بخش اصلی مقاله, یعنی داستان جایی ندارن. به علاوه همه اینا نکته بعدی اینه که هر چی بخش های بزرگ به جز های کوچک تری تقسیم بشن مطمئنا قابل فهم تر هستن.
---------------------
کاملا درسته بخش موسیقی و گرافیک جدایه, ولی برای بازی که در سال 1999 ساخته شده, نمیشه اطلاعات زیادی در مورد گرافیک گفت که اگه یک سر به مقاله های قدیمی ( سال 1998 و 1999) خارجی بزنی میبینی بخش گرافیک و موسیقی با هم ترکیب شدن
--------------------
میشه درباره اینکه درون تیتر به قدیمی بودن بازی اشاره میکردم بیشتر توضیح بدی؟ ببخشید منظورتو نمیفهمم, یعنی تا حالا چنین مقاله ای رو ندیدم که در تیترش ذکر بشه قدیمیه!
------------------------
درباره اسامی هم که من کاملا طبق صحبت های آقای محمدحسین صفری عمل کردم
نقلقول: یا باید همه ی اسامی رو فارسی بنویسی که خیلی سخته یا اینکه طبق رویه ی معمول همون انگلیسی رو بنویسی.که فقط من در قسمت لیزا گارلند به دلیل عجیب بودن بیش از حد اسما که گیج شدن خواننده رو در پیش داره کمی قانون شکنی کردم!
---------------------
ممنون بابت انتقاد. نظر های سازنده شما دوستان هستش که سطح مقالات رو به بالاترین سطح میرسونه...
Over my dead body I'm taking you