04-01-2015, 09:46 AM
DirectX 12 تاثیری بر روی رزولوشن Xbox One نمی گذارد — سازنده ی The Witcher 3 می گوید
مبین احمدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۰
مبین احمدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۰
بعضی ها معتقدند که DirectX 12 قرار است معجزه کند! البته درست است تغییرات زیادی را به همراه خود می آورد اما با توجه به گفته های سازنده ی The Witcher 3، ” ممکن است ” DirectX 12 نتواند رزولوشن بازی های Xbox One را بهبود بخشد. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.
آقای Damien Monnier، طراح ارشد بازی The Witcher 3 از استودیو CD Projekt RED، از طریق صفحه ی خود در وب سایت توییتر اعلام کرد که DirectX 12 ممکن است تاثیر چندانی بر روی رزولوشن بازی ها بر روی کنسول Xbox One نداشته باشد. آقای Monnier فرق رزولوشن نسخه های نسل هشتمی بازی The Witcher 3 را کم اهمیت تلقی کرد و در پاسخ کاربران گفت:
در حال حاضر نمی توان درمورد DirectX 12 نظر قطعی داد. بدون شک تغییراتی که DirectX 12 در بازی ها اعمال خواهد کرد، جالب خواهند بود.
آقای Damien Monnier، طراح ارشد بازی The Witcher 3 از استودیو CD Projekt RED، از طریق صفحه ی خود در وب سایت توییتر اعلام کرد که DirectX 12 ممکن است تاثیر چندانی بر روی رزولوشن بازی ها بر روی کنسول Xbox One نداشته باشد. آقای Monnier فرق رزولوشن نسخه های نسل هشتمی بازی The Witcher 3 را کم اهمیت تلقی کرد و در پاسخ کاربران گفت:
نقلقول: بین نسخه های نسل هشتمی بازی، تفاوتی دیده نمی شود!هنگامی که یکی از طرفداران درمورد تاثیرات DirectX 12 بر روی Xbox One پرسید، آقای Damien Monnier در جواب گفت:
نقلقول: قطعا کنسول Xbox One به قدرتی بیشتر نیاز دارد! قدرتی بیشتر از آنچه DirectX 12 در اختیارش می گذارد.آقای Monnier در پایان گفت که سازندگان هنوز هم در حال کار بر روی رزولوشن نسخه ی Xbox One بازی هستند. اما او افزود که نمی تواند درمورد افزایش رزولوشن بازی بر روی Xbox One قولی بدهد.
در حال حاضر نمی توان درمورد DirectX 12 نظر قطعی داد. بدون شک تغییراتی که DirectX 12 در بازی ها اعمال خواهد کرد، جالب خواهند بود.