BadBoy4Ever
با تشکر از نویسنده عزیز بنده به طور کامل با این ایده شما مخالفم (چی شد ؟ :D)
قطعا اثار کارگردانای بزرگی مثل کوبریک و اسپیلبرگ و هیچکاک با این متن شما زیر سوال میره زیرا هر کدوم تو زمان خودشون با سخت ترین شرایط و کم ترین امکانات ممکنه تونستن زیباترین و مهمترین آثار ترسناک سینما رو خلق کنن
پروسه ساخت فقط یک صحنه از فیلم درخشش 3 روز به طول انجامیده و امکان نداره با چنتا طراح که پشت کامپیوتر نشستن بشه مقایسش کرد
تنها تلاش مثبتی که یه بازی برای ترسوندن مخاطبش میکنه فقط موسیقی خوفناک و البته شوک لحظه ای یا jumpscare هست که تو بازی های مستقل زیادی نظیر اسلندرمن و outlast نمونه های زیادی نظیرش دیده میشه
پس این حرف که ساخت یه بازی از یساخت فیلم سخت تر و پیچیده تره کاملا زیر سوال میره
خوب دوست عزیز مثل اینکه شما از خرجای میلیاردی ای که روی سری بازی های call of duty میشه نداری. ساخت بازی ای مثل gta v هزاربار از ساختن یه فیلم هالیوودی مثل transformers که سالی یک نسخه ازش میزنن سخت تر و پیچیده تره. اگه ساختن بازی به این سادگیا بود پس چرا پیشرفت بازی های ویدیویی ایرانی حتی نصف فیلمانیست؟
ساخت همین بازی the evil within چندین سال وقت برده.
نن
و در ضمن ساخت فیلم های ترسناک وابسته به کارهای گرافیکی هست که گرافیست ها با کیفیت کارشون تعیین می کنن تا چه جذابیت فیلم کاهش یا افزایش پیداکنه.
این همون گرافیکی که ما داریم تو نسل جدید بازی های PS4 و XBOX ONE ازش صحبت می کنیم. گرافیکی که اساس یه بازی ویدیویی محسوب میشه. روند یک فیلم ترسناکم به یه شکل هست، با یک بار دیدن فیلم ترسناک دیگه فرصتی برای ترسیدن نداری ولی یه بازی ترسناک مثل DayLight رو ممکنه بارها تجربه کنی اما هر بار با تغییر توی سبک مراحل و جزییاتشون ترس جدیدی رو میتونی تجربه کنی.
انصافا دیگه نگو که با این دلایل محکم قانع نشدی که به گیمر بودنت شک می کنم.
نقلقول: با یک شناخت کلی از روند ساخت فیلم های سینمایی و بازی های ویدئویی قطعا به این موضوع پی خواهید برد که ساخت یک بازی ترسناک به مراتب سخت تر از ساخت یک فیلم سینمایی است. تمامی این تفاوت ها به روندی که یک فیلم سینمایی و یک بازی ویدئویی از آغاز تا پایان خود طی می کنند بر می گردد. در حقیقت این روند متفاوت یک بازی ویدئوییست که ساخت آن را سخت تر می نماید. در یک بازی ویدئویی ترسناک سازندگان قصد دارند تا با طراحی مرموز مسیر بازی و با تکیه بر یک سری نقاط ضعف و قوت گیمر را به احساس ترس نهایی نزدیک تر کنند.
با تشکر از نویسنده عزیز بنده به طور کامل با این ایده شما مخالفم (چی شد ؟ :D)
قطعا اثار کارگردانای بزرگی مثل کوبریک و اسپیلبرگ و هیچکاک با این متن شما زیر سوال میره زیرا هر کدوم تو زمان خودشون با سخت ترین شرایط و کم ترین امکانات ممکنه تونستن زیباترین و مهمترین آثار ترسناک سینما رو خلق کنن
پروسه ساخت فقط یک صحنه از فیلم درخشش 3 روز به طول انجامیده و امکان نداره با چنتا طراح که پشت کامپیوتر نشستن بشه مقایسش کرد
تنها تلاش مثبتی که یه بازی برای ترسوندن مخاطبش میکنه فقط موسیقی خوفناک و البته شوک لحظه ای یا jumpscare هست که تو بازی های مستقل زیادی نظیر اسلندرمن و outlast نمونه های زیادی نظیرش دیده میشه
پس این حرف که ساخت یه بازی از یساخت فیلم سخت تر و پیچیده تره کاملا زیر سوال میره
خوب دوست عزیز مثل اینکه شما از خرجای میلیاردی ای که روی سری بازی های call of duty میشه نداری. ساخت بازی ای مثل gta v هزاربار از ساختن یه فیلم هالیوودی مثل transformers که سالی یک نسخه ازش میزنن سخت تر و پیچیده تره. اگه ساختن بازی به این سادگیا بود پس چرا پیشرفت بازی های ویدیویی ایرانی حتی نصف فیلمانیست؟
ساخت همین بازی the evil within چندین سال وقت برده.
نن
و در ضمن ساخت فیلم های ترسناک وابسته به کارهای گرافیکی هست که گرافیست ها با کیفیت کارشون تعیین می کنن تا چه جذابیت فیلم کاهش یا افزایش پیداکنه.
این همون گرافیکی که ما داریم تو نسل جدید بازی های PS4 و XBOX ONE ازش صحبت می کنیم. گرافیکی که اساس یه بازی ویدیویی محسوب میشه. روند یک فیلم ترسناکم به یه شکل هست، با یک بار دیدن فیلم ترسناک دیگه فرصتی برای ترسیدن نداری ولی یه بازی ترسناک مثل DayLight رو ممکنه بارها تجربه کنی اما هر بار با تغییر توی سبک مراحل و جزییاتشون ترس جدیدی رو میتونی تجربه کنی.
انصافا دیگه نگو که با این دلایل محکم قانع نشدی که به گیمر بودنت شک می کنم.