در پی مصاحبه ای با یکی از تهیه کنندگان این عنوان، تهیه کننده گفته است که:
نقلقول: ما نمیتوانیم در حال حاضر راجع به سیستم مورد نیاز بازی و یا مواردی همچون رزولوشن و نرخ فریم صحبت کنیم، به خاطر این که هنوز از چیزی مطمئن نبوده و در حال توسعه و تثبیت سازی رزولوشن و نرخ فریم بر روی Xbox One و PS4 هستیم. در آینده میتوانیم راجع به این موارد بیشتر صحبت کرده و نرخ فریم و رزولوشن قطعی را بگوییم.از او همچنین سوال شد که آیا eSRAM کنسول Xbox One مشکلی برای تیم توسعه دهنده بازی ایجاد کرده است یا خیر. تهیه کننده نیز پاسخ داد که:
نقلقول: خیر. مشکل خاصی ایجاد نکرده است. Need for Speed با موتور بازی سازی Frostbite 3 ساخته میشود و ما به خوبی از توانایی های این موتور استفاده میکنیم. موارد خاصی مسلما در پروسه توسعه بازی رویت میشوند، اما خب نه چیز به خصوصی که برای ما مشکل ساز باشد.Need for Speed در تاریخ 3 نوامبر 2015 برای پلتفرم های Xbox One ،PS4 و PC منتشر میشود.
منبع