نقد بسیار خوبی بود. خسته نباشید
مشکلات نگارشی دیده میشه(تکرار افعال در بعضی از جملات، حذف کردن قسمتی از افعال با وجود اینکه قرینه اون ها در جملات وجود نداره، استفاده ناکافی از نیم فاصله و...). باید بیشتر بر روی جملات ربط کار کنید، چون خیلی زیاد از عبارت چرا که و امثال اونها استفاده کردید. در این بین سعی کنید از اضافه گویی پرهیز کنید و با این کار انسجامی دو چندان به اون ببخشید
بهتر بود که پاراگراف بندی متنتون رو دقیق تر انجام بدید تا از یک سری بی نظمی ها که ممکنه خواننده رو خسته کننده جلوگیری کنید
در بخش نقد و بررسی بازی شما به جای بررسی جوانب اون، به بازگو کردن ماجرای جدید بتمن پرداختید. در این بین اندکی به فواصل ابتدایی اشاره کردید. کلی پتانسیل های داستانی هست؛ از تاثیر گذاری ماموریت های جانبی در داستان بازی گرفته تا کشش داستانی و اتفاقات غافلگیر کننده که جای کار بیشتری داشت
قسمت بررسی گیم پلی کوتاه بود. برترین نکته کلیدی بتمن همین گیم پلی بود که خب توقع تفسیر بیشتری رو داشتم. شما توجه خاص خودتون رو صرفاً بر روی مبارزات، بتموبیل و هوش مصنوعی دادید. در حالیکه گستردگی دنیای گیم پلی بتمن بیشتر از این حرفاست. می تونستید توجه بیشتری رو بر روی تنوع دشمنان، انیمیشن های مبارزات، نحوه آسیب پذیری دشمنان، پویایی محیط در جهت خلق گیم پلی طبیعی، تعامل با محیط و بسیاری موارد دیگر داشته باشید.
در این بین بخش مربوط به بتموبیل بسیار خوب بود و شاهد خلاقیت های در شرح پتانسیل های اون بودیم و تنها بر روی نحوه کنترل و تکراری بودن اون مانور نبودیم
توصیف بخش گرافیک خوب بود اما برای راحت تر کردن کارتون می تونستید در ابتدای کارتون به طراحی هنری و تاریک اشاره کنید و سپس به نوبت بخش های گرافیکی دیگه رو برای خلق محیطی شگرف ربط بدید. از نورپردازی گرفته تا کیفیت تکسچر ها و انیمیشن ها
بررسی موسیقی و صداگذاری هم کوتاه بود و هم می تونست در درون متن نقد، زیرکانه گنجونده شه. با این حال بهتر بود به جنبه های مختلفی از اون اشاره می کردید. به عنوان مثال نحوه ترکیب گیم پلی با موسیقی، ضرب آهنگ اون و سایر افکت های صوتی نظیر انفجار و تخریب
خسته نباشید
مشکلات نگارشی دیده میشه(تکرار افعال در بعضی از جملات، حذف کردن قسمتی از افعال با وجود اینکه قرینه اون ها در جملات وجود نداره، استفاده ناکافی از نیم فاصله و...). باید بیشتر بر روی جملات ربط کار کنید، چون خیلی زیاد از عبارت چرا که و امثال اونها استفاده کردید. در این بین سعی کنید از اضافه گویی پرهیز کنید و با این کار انسجامی دو چندان به اون ببخشید
بهتر بود که پاراگراف بندی متنتون رو دقیق تر انجام بدید تا از یک سری بی نظمی ها که ممکنه خواننده رو خسته کننده جلوگیری کنید
در بخش نقد و بررسی بازی شما به جای بررسی جوانب اون، به بازگو کردن ماجرای جدید بتمن پرداختید. در این بین اندکی به فواصل ابتدایی اشاره کردید. کلی پتانسیل های داستانی هست؛ از تاثیر گذاری ماموریت های جانبی در داستان بازی گرفته تا کشش داستانی و اتفاقات غافلگیر کننده که جای کار بیشتری داشت
قسمت بررسی گیم پلی کوتاه بود. برترین نکته کلیدی بتمن همین گیم پلی بود که خب توقع تفسیر بیشتری رو داشتم. شما توجه خاص خودتون رو صرفاً بر روی مبارزات، بتموبیل و هوش مصنوعی دادید. در حالیکه گستردگی دنیای گیم پلی بتمن بیشتر از این حرفاست. می تونستید توجه بیشتری رو بر روی تنوع دشمنان، انیمیشن های مبارزات، نحوه آسیب پذیری دشمنان، پویایی محیط در جهت خلق گیم پلی طبیعی، تعامل با محیط و بسیاری موارد دیگر داشته باشید.
در این بین بخش مربوط به بتموبیل بسیار خوب بود و شاهد خلاقیت های در شرح پتانسیل های اون بودیم و تنها بر روی نحوه کنترل و تکراری بودن اون مانور نبودیم
توصیف بخش گرافیک خوب بود اما برای راحت تر کردن کارتون می تونستید در ابتدای کارتون به طراحی هنری و تاریک اشاره کنید و سپس به نوبت بخش های گرافیکی دیگه رو برای خلق محیطی شگرف ربط بدید. از نورپردازی گرفته تا کیفیت تکسچر ها و انیمیشن ها
بررسی موسیقی و صداگذاری هم کوتاه بود و هم می تونست در درون متن نقد، زیرکانه گنجونده شه. با این حال بهتر بود به جنبه های مختلفی از اون اشاره می کردید. به عنوان مثال نحوه ترکیب گیم پلی با موسیقی، ضرب آهنگ اون و سایر افکت های صوتی نظیر انفجار و تخریب
خسته نباشید