گیمپلی بازی یکی از بهترین ها هست به نظر من. کاملا تاکتیکی و استراتژیکی. گزینه های خیلی زیادی برای پیشبرد مراحل جلوی بازیکن ها هست و علاوه بر نحوه پیشبرد مراحل که کاملا گوناگون هستن، اماکانات فوق العاده زیادی هم توی بازی وجود داره که استفاده از هر کدوم از اونا میتونن تاثیر خیلی زیادی رو نحوه انجام ماموریت بزارن. تازه علاوه بر شخصی سازی هایی که برای خودتون و وسایلتون هستن، میتونین همراهاتون و امکانات اونا رو هم شخصی سازی کنین. عملا کوچک ترین محدودیتی توی گیمپلی بازی وجود نداره و بازیکن آزاده تا بازی رو هر طوری که میخواد پیش ببره.
یه جای مطلب اشاره کرده بودی که وسعت افغانستان در بازی بیست برابر وسعت کمپ امگا توی GZ هست. راستش وسعتش بیست برابر نیست، 200 برابره.
راستی فکر کنم که بشه اون دشمنایی رو که به پایگاه منتقل میکنیم رو بازجویی هم کنیم و یه سری اطلاعات ازشون گیر بیاریم. همین کار رو هم میشه بدون این که اونا رو به پایگاه فرستاد انجام داد (البته در صورتی که انگلیسی بلد باشن) و میشه اطلاعات بدرد بخوری ازشون گرفت که میتونن توی پیشبرد مراحل هم کمکمون کنن و کلی چیز های دیگه که میثم زحمت کشیده و در این پیشنمایش بهشون اشاره کرده.
بازی هم مطمئنا از نظر تعداد خیلی زیادی از جوامع پیرامون گیم به عنوان برترین بازی سال شناخته میشه، اما خب برای تبدیل شدن به بیگ وینر کار سختی رو پیش رو داره و عناوین خیلی خوبی مثل ویچر 3 و فال اوت 4 رقیبش هستن.
یکی از افرادی هم که بازی رو تجربه کرده بود گفته بود که اوایل بازی شخصی سازی های خیلی زیادی میشه روی صورت بیگ باس انجام داد و این که اون فکر نمیکنه که شخصیت اصلی که توی بازی هست بیگ باسه.
به علاقه مندان به این تئوری هم پیشنهاد میدم که حتما این دو مقاله زیر رو بخونن.
نگاهی بر تئوری عجیب بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain؛ تراوشات هزارتوی یک مغز پیچیده
بررسی نمایش بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در E3 2015؛ تقاص بر وزن زبان
یه جای مطلب اشاره کرده بودی که وسعت افغانستان در بازی بیست برابر وسعت کمپ امگا توی GZ هست. راستش وسعتش بیست برابر نیست، 200 برابره.
راستی فکر کنم که بشه اون دشمنایی رو که به پایگاه منتقل میکنیم رو بازجویی هم کنیم و یه سری اطلاعات ازشون گیر بیاریم. همین کار رو هم میشه بدون این که اونا رو به پایگاه فرستاد انجام داد (البته در صورتی که انگلیسی بلد باشن) و میشه اطلاعات بدرد بخوری ازشون گرفت که میتونن توی پیشبرد مراحل هم کمکمون کنن و کلی چیز های دیگه که میثم زحمت کشیده و در این پیشنمایش بهشون اشاره کرده.
بازی هم مطمئنا از نظر تعداد خیلی زیادی از جوامع پیرامون گیم به عنوان برترین بازی سال شناخته میشه، اما خب برای تبدیل شدن به بیگ وینر کار سختی رو پیش رو داره و عناوین خیلی خوبی مثل ویچر 3 و فال اوت 4 رقیبش هستن.
نقلقول: اصلاً ما با بیگ باس واقعی روبرو هستیم؟به نکته خیلی خوبی اشاره کردی. راستش خیلی چیزا هنوز از بازی معلوم نیست و فقط وقتی که بازی منتشر بشه میشه بهشون پی برد. تئوری هایی هستن که میگن که این بیگ باسی که ما در بازی میبینیم در واقع همون بیگ باس اصلی نیست و مورد اعتماد ترین سرباز بیگ باس یعنی گری فاکس هستش. دلایلی هم که وجود داره دلایل جالبی هستن که آدم رو واقعا به فکر فرو میبره. هر چند بازی مطمئنا جالب تر میشه اگه خود بیگ باس اصلی توی بازی حضور داشته باشه. البته وقایع فانتوم پین به قراره که سال های زیادی رو پوشش بده و ممکنه که اصلا گری فاکس اون اوایل داستان توی نقش بیگ باس باشه و بعدش خود بیگ باس اصلی وارد داستان باشه. در هر صورت احتمال این که گری فاکس به یه نحوی توی بازی حضور داشته باشه (حالا چه خودش رو به جای بیگ باس اصلی جا زده یا نزده باشه) خیلی زیاده.
یکی از افرادی هم که بازی رو تجربه کرده بود گفته بود که اوایل بازی شخصی سازی های خیلی زیادی میشه روی صورت بیگ باس انجام داد و این که اون فکر نمیکنه که شخصیت اصلی که توی بازی هست بیگ باسه.
به علاقه مندان به این تئوری هم پیشنهاد میدم که حتما این دو مقاله زیر رو بخونن.
نگاهی بر تئوری عجیب بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain؛ تراوشات هزارتوی یک مغز پیچیده
بررسی نمایش بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در E3 2015؛ تقاص بر وزن زبان