08-02-2015, 01:49 PM
بسیار عالی بود
به نظر من اولین نگاه ها مختص به بازی هایی هستش که اول، مدت زیادی از معرفی اون نگذشته باشه و دوم، اطلاعات زیادی از اون منتشر نشده باشه که خب Halo 5 با این مشخصات تناقص داره
یکی از بهترین مقالات در خصوص اصول نگارشی بود. نیم فاصله، عدم تکرار افعال و حشو. اما خب باز هم مشکلات نگارشی( تعداد کم) دیده میشد که اون هم خوشبختانه چشم گیر نبود. یکی از این موارد کاربرد بعضاً نادرست در خصوص ویرگول ها بود.
مقدمه و بخش های ابتدایی بسیار خوب بود. یکی از مشخصه های مقدمه پرداختن به نسخه قبلی و حاشیه هاست که خوب رعایت کرده بودید، با این حال بحث در مورد این سری، پتانسیل بیشتری رو برای توضیح دادن داشت
بحث در مورد داستان قابل تحسین بود. اما این نکته رو در نظر داشته باشید که بحث زیاد در خصوص شخصیت ها اون قدر هم در هر مقاله ای لازم نیست اما با این حال خوشبختانه شما به خوبی تونسته بودید یک تعادل رو برقرار کنید. معرفی کامل و همه جانبه شخصیت ها، لوکیشن ها و امثال اون بیشتر برای مجلات هست که بیشتر برای پر کردن اطراف صفحه استفاده میشه
پاراگراف بندی و قسمت بندی نسبت به سایر مقالاتتون بهتر شده بود. در این بین سعی کنید بیشتر بر روی جملات ربط کار کنید.
به نظرم گیم پلی بازی جای بحث بیشتری رو داشت و می تونستید مقایسه های بیشتری رو با نسخه های قبلی هم انجام بدید.
در وصف بخش گرافیک خلاقیت هایی به تعدد دیده میشه. اما دقت کنید که رمز موفقیت آثار بزرگ، پیروی کردن از پیشینان بوده. فلذا بحث های بیشتری می شد انجام بشه
بخش موسیقی و صداگذاری کوتاه بودن. سعی کنید در صورت کوتاه بودن، این بخش ها رو در خلال نقد جای بدید تا انسجام بهتری رو شاهد باشید
دقت کنید که چه اولین نگاه ها و چه پیش نمایش ها ساختار خاص خودشون رو می طلبن. در رسانه های مهم مثل گیمفا این موضوع خیلی مهمه. در رسانه های چاپی که این فشار به سقفش میرسه. شخص پول میده و انتظار یه چیز خاص به غیر از اطلاعات معمول بازی داره. وگرنه می تونه همون اطلاعات رو با خبر بدست بیاره. من به شخصه هر وقت که می خوام پیش نمایش بنویسم اول سراغ اطلاعات اختصاصی میرم که اشخاص زیاد از اون با خبر نیستن. مصاحبه ها هم در این دسته قرار می گیرن. پس سعی کنید همواره دنبال تفاوت باشید تا موفق بشید
خسته نباشید بابت عملکرد خوبتون
به نظر من اولین نگاه ها مختص به بازی هایی هستش که اول، مدت زیادی از معرفی اون نگذشته باشه و دوم، اطلاعات زیادی از اون منتشر نشده باشه که خب Halo 5 با این مشخصات تناقص داره
یکی از بهترین مقالات در خصوص اصول نگارشی بود. نیم فاصله، عدم تکرار افعال و حشو. اما خب باز هم مشکلات نگارشی( تعداد کم) دیده میشد که اون هم خوشبختانه چشم گیر نبود. یکی از این موارد کاربرد بعضاً نادرست در خصوص ویرگول ها بود.
مقدمه و بخش های ابتدایی بسیار خوب بود. یکی از مشخصه های مقدمه پرداختن به نسخه قبلی و حاشیه هاست که خوب رعایت کرده بودید، با این حال بحث در مورد این سری، پتانسیل بیشتری رو برای توضیح دادن داشت
بحث در مورد داستان قابل تحسین بود. اما این نکته رو در نظر داشته باشید که بحث زیاد در خصوص شخصیت ها اون قدر هم در هر مقاله ای لازم نیست اما با این حال خوشبختانه شما به خوبی تونسته بودید یک تعادل رو برقرار کنید. معرفی کامل و همه جانبه شخصیت ها، لوکیشن ها و امثال اون بیشتر برای مجلات هست که بیشتر برای پر کردن اطراف صفحه استفاده میشه
پاراگراف بندی و قسمت بندی نسبت به سایر مقالاتتون بهتر شده بود. در این بین سعی کنید بیشتر بر روی جملات ربط کار کنید.
به نظرم گیم پلی بازی جای بحث بیشتری رو داشت و می تونستید مقایسه های بیشتری رو با نسخه های قبلی هم انجام بدید.
در وصف بخش گرافیک خلاقیت هایی به تعدد دیده میشه. اما دقت کنید که رمز موفقیت آثار بزرگ، پیروی کردن از پیشینان بوده. فلذا بحث های بیشتری می شد انجام بشه
بخش موسیقی و صداگذاری کوتاه بودن. سعی کنید در صورت کوتاه بودن، این بخش ها رو در خلال نقد جای بدید تا انسجام بهتری رو شاهد باشید
دقت کنید که چه اولین نگاه ها و چه پیش نمایش ها ساختار خاص خودشون رو می طلبن. در رسانه های مهم مثل گیمفا این موضوع خیلی مهمه. در رسانه های چاپی که این فشار به سقفش میرسه. شخص پول میده و انتظار یه چیز خاص به غیر از اطلاعات معمول بازی داره. وگرنه می تونه همون اطلاعات رو با خبر بدست بیاره. من به شخصه هر وقت که می خوام پیش نمایش بنویسم اول سراغ اطلاعات اختصاصی میرم که اشخاص زیاد از اون با خبر نیستن. مصاحبه ها هم در این دسته قرار می گیرن. پس سعی کنید همواره دنبال تفاوت باشید تا موفق بشید
خسته نباشید بابت عملکرد خوبتون