فال اوت داستان درست حسابی نداره - چک
گرافیک درست حسابی نداره - چک
گیمپلی سر هم شده و آب دوغ خیاری داره - چک
ولی وقتی درگیر این بازی بشی تا بخودت میای می بینی یه ماه گذشته و حدود 400 ساعت بازیش کردی ولی نه خسته شدی و نه بازی تموم شده! جادوی بازی های تاد هاوارد همینه.
امیر آخر نفهمیدیم مشکلت با متال گیر چیه...
همه نسخههای اصلیش بارها تحسین شدن و متاشون بالای 90 بود.
نسخه 4ـمش هم که یکی از معدود بازیهایی بود که گیم اسپات بهش ده داد. بنظرم واقعاً حق داریم برای توصیفش از این همه صفات قلمبه سلمبه استفاده کنیم.
گرافیک درست حسابی نداره - چک
گیمپلی سر هم شده و آب دوغ خیاری داره - چک
ولی وقتی درگیر این بازی بشی تا بخودت میای می بینی یه ماه گذشته و حدود 400 ساعت بازیش کردی ولی نه خسته شدی و نه بازی تموم شده! جادوی بازی های تاد هاوارد همینه.
نقلقول: هر وقت توی متال تونستی بکشی بری جلو بیا من پول هایی که جمع کردم رو بهت میدم (خودت میدونی چی میگم علی)کوجیما همون اوایل اعلام کرد که برای به پایان رسوندن مراحل صدها راه وجود داره! که این وسط یه قسمتی از راه ها اکشن هم شاملش میشه.
مخفی کاری اصیل رو کلا زبر سوال بردی
نقلقول: پیشنهاد می کنم که خیلی بیخود و الکی، عنوانی رو بزرگ جلوه ندید.
حماسه و اسطوره و بکاربردن الفاظ دیگه ای برای بازی $$$$$ زیاده روی و افراط هستش.
دوستان میدونند که کدوم بازی منظورم هست!
امیر آخر نفهمیدیم مشکلت با متال گیر چیه...
.gif)
همه نسخههای اصلیش بارها تحسین شدن و متاشون بالای 90 بود.
نسخه 4ـمش هم که یکی از معدود بازیهایی بود که گیم اسپات بهش ده داد. بنظرم واقعاً حق داریم برای توصیفش از این همه صفات قلمبه سلمبه استفاده کنیم.