10-30-2015, 09:43 PM
من هم هنوز نتونستم درک کنم چرا بقیه ربات ها انقدر نگاهشون به دنبال کارا بود! مگه هر کدوم برای ی کار خاصی ساخته نشدن؟! پس چرا انقدر احساسی برخورد می کردن؟! ترجیح می دم در مورد این سوالات بحث نکنم(!) تا خود کیج جواب درستی بده یا خودم بازی رو تجربه کنم!
چندتا چیز که کیج باید توجه کنه تا بازیش مثل بیاند از نظر متا خراب نکنه:
1-اینکه داستان رو مرتب تعریف کنه نه اینکه از اول یهو بپره وسط بعد بره آخره و...
2-تمام تصمیمات رو برای مرحله آخر نزاره و مثل هوی رین تصمیم های داخل بازی بیشتر تاثیر داشته باشن در پایان بازی نه اینکه مثل بیاند آخرش 7-8 گزینه بدن تا خودمون انتخاب کنیم |:
3-یک تغییر اساسی تو گیمپلی بده این روزا با وجود استودیو مثل تل تیل دیگه این سبک ی جورایی خز شده |: حتی خود تل تیل هم جوگیر شده و احتمالا تا سال دیگه 3-4 تا بازی جدید می ده بیرون(جدا امیدوارم ی فکر به حال این کاراش بکنه )
کلا از نظر داستان و گرافیک و موسیقی (ای بابا این که شد همش |: ) نباید به بازی های کیج شک کرد بیشتر باید نگران موارد دیگه(یعنی همون گیمپلی و نحوه بیان داستان) باشیم
ممنون ابی خان (دست طلا!) منتظر بقیه کاراتم
چندتا چیز که کیج باید توجه کنه تا بازیش مثل بیاند از نظر متا خراب نکنه:
1-اینکه داستان رو مرتب تعریف کنه نه اینکه از اول یهو بپره وسط بعد بره آخره و...
2-تمام تصمیمات رو برای مرحله آخر نزاره و مثل هوی رین تصمیم های داخل بازی بیشتر تاثیر داشته باشن در پایان بازی نه اینکه مثل بیاند آخرش 7-8 گزینه بدن تا خودمون انتخاب کنیم |:
3-یک تغییر اساسی تو گیمپلی بده این روزا با وجود استودیو مثل تل تیل دیگه این سبک ی جورایی خز شده |: حتی خود تل تیل هم جوگیر شده و احتمالا تا سال دیگه 3-4 تا بازی جدید می ده بیرون(جدا امیدوارم ی فکر به حال این کاراش بکنه )
کلا از نظر داستان و گرافیک و موسیقی (ای بابا این که شد همش |: ) نباید به بازی های کیج شک کرد بیشتر باید نگران موارد دیگه(یعنی همون گیمپلی و نحوه بیان داستان) باشیم
ممنون ابی خان (دست طلا!) منتظر بقیه کاراتم