12-06-2015, 10:14 PM
استودیوی اینسامنیاک گیمز هماکنون در حال کار برروی ریبوت بازی محبوب Ratchet & Clank است و مدیر این استودیو، آقای تد پرایس در آخرین مصاحبه خود که در مراسم PlayStation Experience انجام شد در مورد قدرت پلتفرمهای نسل فعلی صحبت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
منبع
«بیشتر میان پردهها در موتور گرافیکی رندر شده اند، اما هنوز تعداد زیادی میان پرده باقی مانده که باید درست کنیم. این خیلی جالب است که فناوری بازیهای ویدیویی تا چه حد پیشرفت میکند. من فکر میکنم هنوز خیلیها کارها مانده که ما با پلتفرم فعلی انجام دهیم. ما میتوانیم خیلی بیشتر از قبل رندر کنیم که شامل مواد پیچیده، نورپردازیهای بیشتر و بهتر، روشنایی سراسری (global illumination) و مقدار بیشتر جزئیات در صحنه میشود و واقعا باعث میشود که خلاق تر شویم.»
«وقتی به گذشته نگاه میکنیم و نسخه اولیه شخصت «راچت» میبینیم، با خود فکر میکنیم که در آن زمان میخواستیم خیلی کارهای دیگری را در مورد او انجام دهیم اما به سادگی نمیتوانستیم، اما حالا میتوانیم این کارها را انجام دهیم و حتی پا را فراتر بگداریم. به دلیل کیفیت عالی نورپردازی و افکتهای بهتر و بیشتر، شما حس میکنید که در محیط بازی قرار دارید.»
مطمئنا فناوری بازیهای ویدیویی پیشرفت بسیار زیادی داشته است. هنوز هم بازیهای پیکسلی نسلهای گذشته را به یاد میآورم و یاد خاطرات میافتم. وقتی فکر میکنم که این سیر تکامل و تحول بازیهای ویدیویی را به چشم دیده ام و درک کرده ام، بسیار خوشحال و شادمان میشوم. امیدوارم شما هم اینگونه باشید.منبع
Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#