01-25-2016, 06:11 PM
در مصاحبه اخیر کانال Xbox UK با جولین جرایتی، معاون مدیر نوآوری استودیو یوبی سافت مَسیو (Massive)، وی از تقسیم داستان The Division به سه موضوع مختلف خبر داد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
هنگامی که از وی در رابطه با نحوه روایت داستان بازی با توجه به محیط باز بودن و خطی نبودن The Division سوال پرسیده شد، جرایتی پاسخ داد:
نقلقول:اما بخش های اولیه مصاحبه نیز با مگنوس یانسن، مدیر نوآوری استودیو سپری شد. وی از دلایل انتخاب شهر نیویورک به عنوان محیط اصلی بازی سخن گفته و علت را «اوج نظام اجتماعی» در این شهر بیان کرد. از آن جایی که داستان The Division در رابطه با سقوط نظام اجتماعی است، نیویورک بهترین گزینه جهت محیط اصلی بازی میباشد. روایت داستان در رابطه با یک ویرویس است که از طریق پول در شهر منتشر می شود و البته با توجه به اینکه نویسنده داستان تام کلانسی فقید است، داستان The Division بر مبنای اتفاقات واقعی به نگارش درآمده است. همچنین انتقال ویروس از طریق پول نیز دلیل وجود تم کریسمس در بازی را توجیح می کند چرا که جمعه سیاه (Black Friday) بزرگترین زمان ردوبدل پول در ایالات متحده آمریکا است.راه حل ما جهت رفع این مشکل تقسیم داستان اصلی بازی به سه موضوع داستانی است. بنابراین هر ماموریتی که شما انجام دهید به یکی از این موضوعات داستان مرتبط میشود و بخش کوچکی از معمای پشت پرده موضوع داستانی مربوطه را برای شما روشن میکند. زمانی که شما تمامی ماموریتهای مربوط به موضوع داستانی مشخص را به اتمام برسانید، تمامی قسمتهای مخلتف معما را به دست آورده، آن ها را کنار یکدیگر قرار میدهید و یک قطعه اضافی دریافت میکنید که به شما دیدگاه متفاوتی را نسبت به داستان بازی میدهد.
سه موضوع داستان بازی نیز اول به ویروس، چه کسی آن را تولید کرده است، چرا آن را تولید کرده است و آیا پادزهری برای آن وجود دارد. دوم در رابطه با جناحهای بازی، ریشه پیدایش آنها و چگونگی مقابله با آنها میپردازد. سوم در رابطه با چگونگی زنده کردن زیرساخت های شهر و موضوعی دیگر که در حال حاضر نمیتوانم در رابطه با آن صحبت کنم.
منطقه تاریک (The Dark Zone) که مبارزات میان بازی بازان در آن جا جریان دارد دارای هیچگونه زمان بارگزاری و سیستم matchmaking lobby نبوده که در نوع خود جالب است. همچنین اگر شما اقدام به کشتن دیگر بازی بازان هم تیمی در The Dark Zone بکنید، به عنوان یاقی علامت گذاری میشوید و بایستی مدت زمان مشخصی صبر کنید تا علامت از بین برود. اگر به کشتن نیروهای خود ادامه دهید، جایزه ای برای سر شما در نظر گرفته میشود. همچنین یانسن اظهار داشت که بازی را میتوان به دو صورت تکنفره یا به صورت همکاری چندنفره با دوستان تجربه کرده و از سیستم نقش آفرینی بدون کلاس بازی که انعطاف لازم جهت انجام بازی به صورت تکنفره یا تیمی را به وجود میآورد سخن گفت.
منبع