03-01-2016, 03:49 AM
(آخرین ویرایش: 03-01-2016, 07:09 AM، توسط Last Warrior.)
ممنون از Free Man عزیز
خب چون همه فیلما رو ندیدم نمیتونم نظر جامع بدم، اما بطور اخص در مورد مد مکس باید بگم تو این فیلم فیلمنامه، محور اصلی نیست (یا بعبارتی بار اصلی فیلم بر دوش فیلمنامه نیست) که از اون جنبه بهش تاکید بشه( با اینکه البته روی مفاهیمی که داره میشه بحث کرد)، درسته، فیلم تو پردازش آدمای داستانش پر ملات عمل نمیکنه، این موضوع هم یه جنبهی منفی داره و اون اینکه ببینده ممکنه همراه نشه با شخصیتها و در واقع براش اصلا اتفاقات مهم نباشه . . . در عین حال که فیلم در لحظاتی کنار اکشن تا حدی تلاش برای جلب همراهی مخاطبش با قهرمانش و یا قهرمان هاش میکنه . . . البته اگه این جنبه تا حدودی تقویت میشد میتونست بهتر باشه . . . در هر صورت اگه فیلمنامه این فیلم هم مثل سایر بخش هاش عالی میبود که فیلم به یه شاهکار بی چون و چرا و تماموکمال تبدیل میشد!
اما، وقتی یه فیلمنامه خوب و پر ملات دست یه کارگردان باشه و کارگردان هم کارشو درست انجام بده میتونه اون سناریو رو به یه فیلم خوب تبدیل کنه، این کار خیلی ساده تر از موقعیت فیلم مد مکسه، اینجا توی فیلم مد مکس فیلمنامه تقریبا در حاشیه و تحتالشعاع اکشن فیلمه پس فیلم بشدت فیلم کارگردانیه تا سناریو و داستان و کار کارگردان در تبدیل فیلم به یه اثر قابل تامل سختتره، براحتی یه همچین فیلمی میتونه به یه فیلم بنجل تبدیل بشه . . . از طرفی وقتی اکثر عوامل فنی فیلم خوبن و جوایز رو هم درو میکنن پس مشخصه که یه کارگردان و رهبر خوب روی فیلم بوده . . . درنتیجه اگه اسکار کارگردانی به مد مکس جرج میلر میرسید من اصلا تعجب نمیکردم.
نقلقول: کلا انیمیشن فقط مال سال 2014یه سوال، منظورت که frozen نیست؟! سال 2014 یا اسکار 2014 ؟
![[تصویر: Last_Warrior.png]](http://s9.picofile.com/file/8281499384/Last_Warrior.png)