04-07-2016, 12:14 AM
(آخرین ویرایش: 04-07-2016, 12:17 AM، توسط mohamad edzio.)
مقاله زیبایی بود.
دقیقا.الان جوری شده که گیمرا یه جورایی وسواسی شدن.مثلا قبلا قبل عرضه یه بازی و زمانی که عرضه میشد کسی زیاد دنبال نمرات و تریلر و ایناش نبود.الان تا یه بازی میاد مثله همین کوانتوم بریک انقد ازش بد میشنوم که تو خود بازی هم اگه ازش لذت ببرم باز هی دنبال ایراداش میگردم.
و یه نکته دیگه که خودتونم گفتین من با یه مثال توضیح میدم.شما بازی heavy rain رو در نظر بگیرین.درسته بازی تو زمان عرضه خیلیا به نوع گیم پلی و افت فریم و ایناش گیر دادن و ازش نمره کم کردن و کوبوندنش ولی یه بازی فوق العاده خلاقانه با مفاهیم بسیاری بود.
دیوید کیج اون رو برای درک گیمر ها ساخته بود.
دقیقا.الان جوری شده که گیمرا یه جورایی وسواسی شدن.مثلا قبلا قبل عرضه یه بازی و زمانی که عرضه میشد کسی زیاد دنبال نمرات و تریلر و ایناش نبود.الان تا یه بازی میاد مثله همین کوانتوم بریک انقد ازش بد میشنوم که تو خود بازی هم اگه ازش لذت ببرم باز هی دنبال ایراداش میگردم.
و یه نکته دیگه که خودتونم گفتین من با یه مثال توضیح میدم.شما بازی heavy rain رو در نظر بگیرین.درسته بازی تو زمان عرضه خیلیا به نوع گیم پلی و افت فریم و ایناش گیر دادن و ازش نمره کم کردن و کوبوندنش ولی یه بازی فوق العاده خلاقانه با مفاهیم بسیاری بود.
دیوید کیج اون رو برای درک گیمر ها ساخته بود.