05-16-2016, 09:27 PM
(05-16-2016, 09:05 PM)Kourosh Gamer S نوشته است:(05-16-2016, 09:03 PM)You Never Win نوشته است:(05-16-2016, 08:59 PM)ERFAN RP نوشته است:دقیقا این بازی با داشتن داستانی ضعیف در گیم پلی جبران کرده! ولی بازم کافی نیست! هر چقدر گیم پلی خوب باشه بدون هدف نمی شه جلو رفت! باید هدفی از کشتن داشته باشی! ولی بازی متاسفانه هیچ گونه هدفی بهت نمی ده فقط تو یه محیط تنهات می زاره با یه عالمه اسلحه و آپگرید و غول های بزرگ که باید بکشی! ولی انگیزه ای نیست!(05-16-2016, 08:48 PM)You Never Win نوشته است:(05-16-2016, 08:42 PM)Geralt-Of-Rivia نوشته است: سامرند جان. فکر. کنم اشتباه میکنی
بازی داستان هم داره و از این لحاظ زیاد فقیر هم نیست اونطوری که خوندم
یکی از مشکلاتش مثلا پلتفرمینگ بده که اول شخصی زیاد جالب از اب در نیومده '
متای ۷۶ هم زیاد بد نی
فقط بازی سلیقه ایه
بعضی ها باهاش زندگی میکنن و بعضی ها پنجاه میدن
مثلا من خیلی باهاش حال میکنم و با نسخه های قدیمی هم زندگی کردم
والا من خودم نسخه های قدیمی رو بازی کردم! داستان آنچنانی نداشتن! از نظر داستان خیلی ضعیف بودن! بر طبق اون گفتم که این نسخه هم انگار داستانش خیلی عالی نیست! در ضمن نکته خاصی در مورد داستان در تریلر ها و صحبت های سازنده هاش ذکر نشده! در حالی که بازی هایی که داستان خوبی دارن یا حداقل یه داستان به دردبخور حتماً تریلر داستانی هم دارن! ولی این فقط گیم پلی داره!
شاید بازی داستان آنچنانی نداشته باشه (که اصلا برای همچینب بازیی مهم نیست) ولی از اون طرف توی بخش سینگل، یک گیمپلی سریع و خشن داریم که توی این چندساله فقط چندتا بازی همتای این داشتیم. همین موضوع باعث شده دووم، دووم باشه!
مهم ترین بخشی که به بازی ضربه زده، بخش مولتی پلیر هستش که سعی کرده مثل بازیهای مدرن باشه، یک شوتر با سرعت متوسط و با لول دیزاین ضعیف که هرچی بیشتر قسمت مولتی پلیر بازی رو ضعیف نشون میده. حتی این موضوع رو توی بتای بازی هم میشد دید که خیلی ها نگران بخش سینگل بازی بودند که خوشبختانه خوب کار شده. کافیه نقدهای سایت ها و استیم رو بخونید تا متوجه بشید
بخش مولتی برای این بازی کلاً اشتباه بود! بسیاری از بازی های بزرگ هم بخش مولتی نداشتن و موفق هم شدن! زیبایی این بازی در مولتی پلیر نیست! این اشتباه سازندگان بوده! البته نمی گم بخش مولتی بده! خیلی سرگرم کننده و خوبه و دلیل خیلی از افراد برای خرید بازی ها مولتی هست! ولی در این یکی واقعاً مولتی اضافی به نظر می رسه!
با توصیفات شما، کانتر هم بیهدفه. Rainbow Six Siege هم بیهدفه. Star Wars Battlefront هم بیهدفه! بازیهای 10 سال قبل هم که فقط گیمپلی عالی داشتن بیهدف بودن!!
مطمئنم که شما بازیو تجربه نکردید...
سلام
من با حرف های YNW عزیز کاملا موافق نیستم ولی کوروش عزیز، اگه به مثال هایی که زدی دقت کنی، می بینی همشون کاملا یا تا حد زیادی متکی به بخش مولتی پلیر هستن. تو بازی های مولتی پلیر داستان به هیچ وجه الزامی نیست، ولی وجودش تو بازی هایی که سینگل پلیر دارن، لازمه. اگه در معدود مواردی وجود نداشته باشه، دیگه انتظار از گیم پلی چندین برابر میشه ... همونطور که آرش خان هم همین قضیه رو مطرح کرد.
در ضمن در گذشته هم خیلی از عناوین بودن که داستان داشتن؛ حتی از نوع قویش! اینکه یه بازی داستان نداشته باشه و تو خاطر ها بمونه، خیلی کم پیش اومده(اونم به واسطه ی گیم پلی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور).
منم مثل YNW زیاد با بازی هایی که تو بخش سینگل داستان ندارن، حال نمی کنم. پس در این صورت فرق Challenge Mode با بخش سینگل چیه؟
در ضمن در گذشته هم خیلی از عناوین بودن که داستان داشتن؛ حتی از نوع قویش! اینکه یه بازی داستان نداشته باشه و تو خاطر ها بمونه، خیلی کم پیش اومده(اونم به واسطه ی گیم پلی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور).
منم مثل YNW زیاد با بازی هایی که تو بخش سینگل داستان ندارن، حال نمی کنم. پس در این صورت فرق Challenge Mode با بخش سینگل چیه؟
!Praise Prince of Persia