امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
امتیازات Doom منتشر شدند| بروز رسانی
#15
(05-16-2016, 09:37 PM)mohammad6701 نوشته است:
(05-16-2016, 09:27 PM)Devil Prince نوشته است:
(05-16-2016, 09:05 PM)Kourosh Gamer S نوشته است:
(05-16-2016, 09:03 PM)You Never Win نوشته است:
(05-16-2016, 08:59 PM)ERFAN RP نوشته است: شاید بازی داستان آنچنانی نداشته باشه (که اصلا برای همچینب بازیی مهم نیست) ولی از اون طرف توی بخش سینگل، یک گیم‌پلی سریع و خشن داریم که توی این چندساله فقط چندتا بازی همتای این داشتیم. همین موضوع باعث شده دووم، دووم باشه!
مهم ترین بخشی که به بازی ضربه زده، بخش مولتی پلیر هستش که سعی کرده مثل بازیهای مدرن باشه، یک شوتر با سرعت متوسط و با لول دیزاین ضعیف که هرچی بیشتر قسمت مولتی پلیر بازی رو ضعیف نشون میده. حتی این موضوع رو توی بتای بازی هم میشد دید که خیلی ها نگران بخش سینگل بازی بودند که خوشبختانه خوب کار شده. کافیه نقدهای سایت ها و استیم رو بخونید تا متوجه بشید
دقیقا این بازی با داشتن داستانی ضعیف در گیم پلی جبران کرده! ولی بازم کافی نیست! هر چقدر گیم پلی خوب باشه بدون هدف نمی شه جلو رفت! باید هدفی از کشتن داشته باشی! ولی بازی متاسفانه هیچ گونه هدفی بهت نمی ده فقط تو یه محیط تنهات می زاره با یه عالمه اسلحه و آپگرید و غول های بزرگ که باید بکشی! ولی انگیزه ای نیست!
بخش مولتی برای این بازی کلاً اشتباه بود! بسیاری از بازی های بزرگ هم بخش مولتی نداشتن و موفق هم شدن! زیبایی این بازی در مولتی پلیر نیست! این اشتباه سازندگان بوده! البته نمی گم بخش مولتی بده! خیلی سرگرم کننده و خوبه و دلیل خیلی از افراد برای خرید بازی ها مولتی هست! ولی در این یکی واقعاً مولتی اضافی به نظر می رسه!

با توصیفات شما، کانتر هم بی‌هدفه. Rainbow Six Siege هم بی‌هدفه. Star Wars Battlefront هم بی‌هدفه! بازی‌های 10 سال قبل هم که فقط گیم‌پلی عالی داشتن بی‌هدف بودن!!

مطمئنم که شما بازیو تجربه نکردید...
سلام
من با حرف های YNW عزیز کاملا موافق نیستم ولی کوروش عزیز، اگه به مثال هایی که زدی دقت کنی، می بینی همشون کاملا یا تا حد زیادی متکی به بخش مولتی پلیر هستن. تو بازی های مولتی پلیر داستان به هیچ وجه الزامی نیست، ولی وجودش تو بازی هایی که سینگل پلیر دارن، لازمه. اگه در معدود مواردی وجود نداشته باشه، دیگه انتظار از گیم پلی چندین برابر میشه ... همونطور که آرش خان هم همین قضیه رو مطرح کرد.
در ضمن در گذشته هم خیلی از عناوین بودن که داستان داشتن؛ حتی از نوع قویش! اینکه یه بازی داستان نداشته باشه و تو خاطر ها بمونه، خیلی کم پیش اومده(اونم به واسطه ی گیم پلی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور).
منم مثل YNW زیاد با بازی هایی که تو بخش سینگل داستان ندارن، حال نمی کنم. پس در این صورت فرق Challenge Mode با بخش سینگل چیه؟
بابا بیخیال فقط گیم پلی داستان میخوام چه کار یه متال گیر داستان داشت که اونم سر تهش معلوم نیست بهش گفتن داستان داره  S0 (2)

بعضی از افراد به بازی به عنوان یه سرگرمی نگاه می کنن و گیم پلی خیلی زیاد مدنظرشون هست! این به نظر بنده درست نیست! داشتن یه داستان خوب بازی رو از حالت سرگرمی بیرون میاره! به همین دلیل موفقیتش بیشتر می شه! بهترین مثال برای این حرفم Shadow Of The Colossus هست! یه بازی که گیم پلی خیلی خیلی هیجان آور و عالی نداره! ولی با داستان بی مانندش واقعاً زیباست! و یا بازی The Walking Dead که تل تیل ساخت! واقعاً گیم پلی خیلی خاصی نداشت! بیشتر راه رفتن و انتخاب حرف و ... بود! ولی دیدیم که گوتی سال شد!
[تصویر:  e4f7_3ea4f3ff8d45616e224e2b324bba4603.png]
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اولین امتیازات Doom| از اثری کلاسیک خبری نیست! - توسط You Never Win - 05-16-2016, 09:42 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نمرات عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد Station 0 2,237 03-02-2017, 06:07 PM
آخرین ارسال: Station
  نمرات عنوان NieR Automata منتشر شد Station 0 1,641 03-02-2017, 06:04 PM
آخرین ارسال: Station
  نمرات Halo Wars 2 منتشر شد Station 0 1,757 02-16-2017, 03:14 PM
آخرین ارسال: Station
  Sniper Elite 4| امتیازات Station 0 2,137 02-13-2017, 07:21 PM
آخرین ارسال: Station
  لیست نمرات بازی Nioh منتشر شد Station 1 2,449 02-03-2017, 02:32 AM
آخرین ارسال: Morgoth

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان