05-16-2016, 09:50 PM
(آخرین ویرایش: 05-16-2016, 09:54 PM، توسط mohammad6701.)
(05-16-2016, 09:42 PM)You Never Win نوشته است:(05-16-2016, 09:37 PM)mohammad6701 نوشته است:(05-16-2016, 09:27 PM)Devil Prince نوشته است:بابا بیخیال فقط گیم پلی داستان میخوام چه کار یه متال گیر داستان داشت که اونم سر تهش معلوم نیست بهش گفتن داستان داره(05-16-2016, 09:05 PM)Kourosh Gamer S نوشته است:(05-16-2016, 09:03 PM)You Never Win نوشته است: دقیقا این بازی با داشتن داستانی ضعیف در گیم پلی جبران کرده! ولی بازم کافی نیست! هر چقدر گیم پلی خوب باشه بدون هدف نمی شه جلو رفت! باید هدفی از کشتن داشته باشی! ولی بازی متاسفانه هیچ گونه هدفی بهت نمی ده فقط تو یه محیط تنهات می زاره با یه عالمه اسلحه و آپگرید و غول های بزرگ که باید بکشی! ولی انگیزه ای نیست!
بخش مولتی برای این بازی کلاً اشتباه بود! بسیاری از بازی های بزرگ هم بخش مولتی نداشتن و موفق هم شدن! زیبایی این بازی در مولتی پلیر نیست! این اشتباه سازندگان بوده! البته نمی گم بخش مولتی بده! خیلی سرگرم کننده و خوبه و دلیل خیلی از افراد برای خرید بازی ها مولتی هست! ولی در این یکی واقعاً مولتی اضافی به نظر می رسه!
با توصیفات شما، کانتر هم بیهدفه. Rainbow Six Siege هم بیهدفه. Star Wars Battlefront هم بیهدفه! بازیهای 10 سال قبل هم که فقط گیمپلی عالی داشتن بیهدف بودن!!
مطمئنم که شما بازیو تجربه نکردید...سلاممن با حرف های YNW عزیز کاملا موافق نیستم ولی کوروش عزیز، اگه به مثال هایی که زدی دقت کنی، می بینی همشون کاملا یا تا حد زیادی متکی به بخش مولتی پلیر هستن. تو بازی های مولتی پلیر داستان به هیچ وجه الزامی نیست، ولی وجودش تو بازی هایی که سینگل پلیر دارن، لازمه. اگه در معدود مواردی وجود نداشته باشه، دیگه انتظار از گیم پلی چندین برابر میشه ... همونطور که آرش خان هم همین قضیه رو مطرح کرد.
در ضمن در گذشته هم خیلی از عناوین بودن که داستان داشتن؛ حتی از نوع قویش! اینکه یه بازی داستان نداشته باشه و تو خاطر ها بمونه، خیلی کم پیش اومده(اونم به واسطه ی گیم پلی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور).
منم مثل YNW زیاد با بازی هایی که تو بخش سینگل داستان ندارن، حال نمی کنم. پس در این صورت فرق Challenge Mode با بخش سینگل چیه؟
بعضی از افراد به بازی به عنوان یه سرگرمی نگاه می کنن و گیم پلی خیلی زیاد مدنظرشون هست! این به نظر بنده درست نیست! داشتن یه داستان خوب بازی رو از حالت سرگرمی بیرون میاره! به همین دلیل موفقیتش بیشتر می شه! بهترین مثال برای این حرفم Shadow Of The Colossus هست! یه بازی که گیم پلی خیلی خیلی هیجان آور و عالی نداره! ولی با داستان بی مانندش واقعاً زیباست! و یا بازی The Walking Dead که تل تیل ساخت! واقعاً گیم پلی خیلی خاصی نداشت! بیشتر راه رفتن و انتخاب حرف و ... بود! ولی دیدیم که گوتی سال شد!
حرف اخر من هر بازی یه خاصیتی داره بعضی ها داستان قشنگی دارن بعضی ها هم هیجان بالایی دارن بازی هایی که هر دو در خود دارن کم هستن ولی از همون قدیما کسانی که سگا داشتن میدونن بازی های اون موقع هم حتی داستان نداشتن مثل جت جنگند سانیک و باگز بانی و ................
بیشتر بازی های معمایی داستانی داشتن که اونا هم از پایه میلگیدن
مولتی پلیر که برای بازی ها سینگل که میزنن برای اینه طرف این همه پول ارجینال میده یه مولتی براش بزارن که بازی تموم کردن از اون قسمت هم بهره ببرن
![[تصویر: ss_043801a1ee5c5c7e3df3f7f90989b009078ff...1469526684]](http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/337000/ss_043801a1ee5c5c7e3df3f7f90989b009078ff789.jpg?t=1469526684)
بیاین با نوب ها مهربان باشیم !!