05-21-2016, 04:06 PM
۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۶
نمایشگاه E3 2016 نزدیک است و امسال هم به مانند هر سال دیگری، دوباره شاهد نمایشهایی هیجانانگیز و زیبا خواهیم بود؛ نمایشهایی که سطح گرافیکی برخی از آنها فقط در حد همان چند دقیقه E3 است و محصول نهایی فاصله بسیاری با آن دارد که در نهایت همه این موارد، ختم به نارضایتی و شکایت بازیبازان میشود. نظر یکی از افراد کلیدی کرایتک، که استودیویی خبره در بحث گرافیک قلمداد میشود پیرامون این موضوع چیست؟
سایت DSO Gaming اخیرا مصاحبهای با روک ارجاوک به عنوان مدیر فنی کرایتک داشته است و ایشان مسئله انتقاد به افت گرافیکی را “نابجا” خطاب کردهاند. او گفته است:
نقلقول:من فکر میکنم که اکثر اواقات انتقادات نابجا هستند. دموهای تجاری-نمایشی اغلب تجربههایی هستند که با دقت بسیار، یک منطقه با کیفیت بالا را به نمایش در میآید. خیلی راحت است سختافزار-اهداف را بابت اینکه بازی مانند قبل نیست سرزنش کرد اما چیزی که به شما نمایش داده میشود، ۱۵ دقیقه بخشی از بازی است که سه الی شش ماه در دست ساخت بوده.این در حالی است که بقیه ۱۰ ساعت بازی در زمانی بین ۱۲ الی ۲۴ ماه ساخته میشوند. در اکثر اوقات افت گرافیکی مطرح نبوده است – فقط حقیقت تولید محتویات بسیار بیشتر در زمانی کمتر وجود دارد.
البته این توضیحات بدین معنی نیستند که ارجاوک از افتهای گرافیکی حمایت میکند یا اینکه مشکلی با آنها ندارد. او در ادامه میگوید:
نقلقول:به نظرم من نمایشهای گیم پلی که بر روی سخت افزاری بجز هدف اصلی ساخته شده یا اینکه از پیش کاملا ضبط شدهاند را کمی بیهوده میدانم زیرا بازیهای ویدئویی تماما در رابطه با تجربههای تعاملی هستند.
ببینیم E3 امسال به چه صورت خواهد بود و آیا مواردی مانند Watch Dogs و یا خیلی از بازیهای دیگر رخ خواهد داد یا خیر.