07-02-2016, 02:50 PM
Watch Dogs 2 – توضیحات سازندگان در رابطه تغییر سیستم رانندگی از شبیهساز به آرکید
آرش سعادتمند ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۷
بازی Watch Dogs فقط در بحث افت گرافیکی نبود که هواداران از آن شاکی شدند. یکی دیگر از مشکلات برجسته عنوان نامبرده، سیستم رانندگی بازی بود که عده زیادی هم نارضایتی خود را از آن اعلام کردند. حال سازندگان Watch Dogs 2 قصد دارند که این مسئله را در بازی جدید رفع کنند. مشکل سیستم رانندگی در بازی Watch Dogs این بود که بازیکن بیشتر حس میکرد مشغول یک عنوان شبیهساز مسابقهای است تا اینکه تجربهای آرکید مثل Grand Theft Auto را داشته باشد.
دومینیک گای به عنوان تهیه کننده ارشد Watch Dogs 2، در رابطه با تغییراتی که در بازی جدید اعمال شده است میگوید:
دومینیک گای به عنوان تهیه کننده ارشد Watch Dogs 2، در رابطه با تغییراتی که در بازی جدید اعمال شده است میگوید:
نقلقول:Watch Dogs 2 در ۱۵ نوامبر (مصادف با ۲۵ آبان) برای رایانههای شخصی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.من متخصص فیزیک نیستم پس نمیتوانم وارد جزئیات بشوم. در بحث رانندگی، قبلا شبیهسازی فیزیک صورت میگرفت که این مورد باعث ایجاد یک شبیهساز رانندگی میشود. اما وقتی که همه چیز با هم اتفاق میافتاد، تعقیب و گریز، مردم به شما شلیک میکردند و سعی در هک کردن چیزهای مختلف داشتید، غیرقابل کنترل میشد. مردم کنترل خودرو را از دست میدادند که اصلا جالب نیست. اینکه بتوان در رانندگی مهارت استادانه بدست آورد خیلی لذت بخش است مثلا بتوانید دریفت کنید اما بعد که با دیوار برخورد دارید، چیز جالبی نیست.
ما سعی کردیم که به نقطهای برسیم تا سیستم رانندگی تا حد امکان در دسترس باشد. اکنون ما اینگونه آن را آزمایش میکنیم. ما کنترلر را به کسی میدهیم و میخواهیم که در ظرف ۵ دقیقه، تسلط کامل بر روی خودروی خود داشته باشد. این موارد بدین معنی نیستند که ما خواستار عمق در سیستم خود نیستیم؛ شما میخواهید که بتوانید حرکات دیوانهواری را اجرا کنید اما اگر حتی موفق هم نشدید، حداقل خودرو را تحت کنترل داشته باشید. نکتهای که ما خواستار حفظ آن بودیم و برایمان اهمیت دارد، این است که هر خودرو حس متفاوتی داشته باشد. این چیزی بود که ما نسبتا سریع به آن در همان اوایل ساخت دست پیدا کردیم و نمیتوانیم تا دریافت بازخورد بازیبازان صبر کنیم.