امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حکایت فرگشت هنر و سؤال اشتباه؛ نگاهی به روند افزایشی بازی‌های جهان‌باز و تأثیرشان...
#7
اینکه بازی باید آدمو سرگرم کنه ، شکی درش نیست. سرگرم کردن ، اولین و هسته ای ترین رسالت یک بازیه ، نه فقط بازی ، در رابطه با فیلم هم همینه.
بازی های بتسدا دیگه سرگرم کننده نیستن ، خیلی از بازی های الان هم به این مرض دچار شدن.عدم سرگرم کردن.اینکه مخاطب رو با ایده های تکراری و تبلیغات قلمبه ، فریب بدن و مخاطب بازی رو بخره و تحت تاثیر همین فضا ، به به و چه چه بگه ، بحث دیگه ایه.
من بازی رو همیشه به عنوان یک پکیج یکپارچه میبینم ، اما ، مهم کیفیت بالای هر یک از عناصر بازی مثل گرافیک ، گیم پلی و موسیقی ، به تنهایی نیست.مهم تعادل و هارمونی این عناصر با یکدیگر هست که مهمه.
فال آوت 4 شاید از نظر گرافیکی جلو رفته باشه ولی از مناظر دیگه همچنان مثل بازی آبلیویون عمل کرده.این یعنی من بازی ساز ، با وجود گذشت این همه سال و پیشرفت ، جلوتر نرفتم! این یعنی فاجعه ! برای همینه که از واژه عقب افتاده استفاده میکنم.یعنی بازی از خودش هم عقب تره.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: حکایت فرگشت هنر و سؤال اشتباه؛ نگاهی به روند افزایشی بازی‌های جهان‌باز و تأثیرشان... - توسط Clegane - 08-01-2016, 11:07 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  به جزیره خوش آمدید! جمعیت ۱۰۰ نفر | نگاهی به روند فراگیر شدن سبک بتل رویال White Beard 1 2,314 05-17-2023, 12:49 AM
آخرین ارسال: Ali Gudarzi
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,341 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 15,743 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 10,270 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  مسترچیف، قهرمانی برای تمام بشریت… | نگاهی کامل به زندگینامه Master Chief قسمت 2 yazdandoost 0 1,459 08-21-2019, 10:47 AM
آخرین ارسال: yazdandoost

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان