امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حکایت فرگشت هنر و سؤال اشتباه؛ نگاهی به روند افزایشی بازی‌های جهان‌باز و تأثیرشان...
#9
(08-01-2016, 11:21 PM)Anárion نوشته است: این حرفو قبول ندارم که بازی های الان جذاب نیستند.به فالاوت هم کاری ندارم چون فالاوت های بتزدا واقعا فالاوت نیستند.کاری هم بهش ندارم.حرف من درمورد اسکایریمه.5 سال بعد از عرضه ابلیویون اومد.زمانی اومد که دوران افول سبکrpg بود.مشکل خیلی داشت. اما چون گیمر ها تشنه همچین چیزی بودند،نمرات عالی گرفت.


خودت جواب خودتو دادی دیگه.به درستی هم اینکارو کردی.
وقتی بازی های RPG خوبی نداشتیم و نداریم (منهای ویچر 3 که با وجود کلی ایراد ، دنیای بازشو به درستی میسازه) ، متاسفانه هر بازی بدی که جلوی مخاطب بذاری ، قبول میکنه و ازش تمجید میکنه.پس با این منطق بگیم این بازی ها ، بازی های خوبین ؟
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: حکایت فرگشت هنر و سؤال اشتباه؛ نگاهی به روند افزایشی بازی‌های جهان‌باز و تأثیرشان... - توسط Clegane - 08-02-2016, 01:01 AM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  به جزیره خوش آمدید! جمعیت ۱۰۰ نفر | نگاهی به روند فراگیر شدن سبک بتل رویال White Beard 1 2,086 05-17-2023, 12:49 AM
آخرین ارسال: Ali Gudarzi
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,118 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 14,733 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 9,634 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  مسترچیف، قهرمانی برای تمام بشریت… | نگاهی کامل به زندگینامه Master Chief قسمت 2 yazdandoost 0 1,337 08-21-2019, 10:47 AM
آخرین ارسال: yazdandoost

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان