امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا فکر می‌کنیم یک بازی مثل Dark Souls خیلی سخت است؟ - رمزگشایی از الگوی‌های کلاسیک
#4
(08-08-2016, 03:45 PM)Clegane نوشته است:
(08-08-2016, 11:08 AM)Dark Raider نوشته است: مقاله خوبی بود
البته ویچر نیازی به این چیزا نداشت ویچر با داستان زیبایی که داشت همرو جذب خودش میکرد ادم وقتی قرار بود یک دیالوگ رو انتخاب کنه خودشو جای گرالت قرار میداد و واقعا حس خوبی داشت این بازی اون معجون ها هم الکی بدست نمیومدن باید میرفتین گیاهای مختلف رو میخریدین یا از جاهای مختلف پیدا میکردین 
و بهترین بازی سال 2015 هم ویچر و سازندش هم بهترین شرکت بازیسازی شد
اساسین 2 هم تو اون زمان به نوبه خودش عالی بود با داستان و جذابیتی که داشت و همین الان هم به خیلیا بگی با چه بازیئی بیشتر از همه تو عمرت بیشتر حال کردی بگه اساسین کرید دو یا سه گانه اتزیو

راستی تو امضاتون هم فال اوت رو قبول دارم ولی ویچر باید از پنج بهش 10 داد و دارک سولز دربرابر ویچر هیچی نیست Ghelion

در رابطه با ویچر خودت جواب خودتو دادی به درستی. کلی کانسپت اضافی در بازی وجود داشت که اصلا به بازیکن تحمیل نمی‌شد. ویچر 3 بازی خوبیه ولی باید دید چقدر با خودش همواره، با خودش چند چنده. چقدر ادعایی که داره رو می‌تونه تبدیل به گیم پلی کنه.
اساسینز کریدها از نسخه دو و به بعد همگی تجاری شدند، چیزی برای عرضه نداشتند.

در رابطه با نمره‌ها به نظرم باید یک بازی رو اول با چیزی که خودش می‌خواد باشه مقایسه کرد.

ویچر میخواست یه بازی قشنگ باشه که از هر نظر رودست نداشته باشه که همینم شد از اونیم که میخواست بشه قشنگتر شد و گوتی هم شد
یوبی بعد سه گانه اتزیو اساسینو خراب کرد ولی سال دیگه میخواد نشون بده اگه بخواد میتونه شاهکار بسازه S0 (24)
[تصویر:  photo_2019_02_09_09_12_52.jpg]
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چرا فکر می‌کنیم یک بازی مثل Dark Souls خیلی سخت است؟ - رمزگشایی از الگوی‌های کلاسیک - توسط Marcus Holloway - 08-08-2016, 03:53 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,353 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 15,905 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 10,331 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  آموزش بازی سازی: چگونه عناصر تکراری مراحل را جذاب کنیم؟ MoeinTN 0 1,599 12-25-2017, 12:10 PM
آخرین ارسال: MoeinTN
  مدیریت بازی مدیریت زندگی است .نقد بازی قهرمانان دیوار قرون وسطی mghnlolo 0 1,962 06-22-2017, 04:49 PM
آخرین ارسال: mghnlolo

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان