فقط چون اسم چندتا بازی رو آوردی بگم:
متال گیر و سایلنت هیل رو نتونستم بازی کنم (منهای نسخههای خیلی قدیمی کنسولی).
بایوشاک قصه بدی نداره، بلد نیست قصهاشو بگه تو بازی.
شیطان درون هم همینطور، ایده تقریبا تکراری که بازی بازهم بلد نیست درست روایتش کنه، کلی چپتر زائد و اضافی داریم تو بازی صرفا برای آب بستن مدت زمان گیم پلی، نه برای گفتن قصه. سبک بقا و ترسناکش با اون اکشنهای اضافیاش که کلا خوب ساخته نشده بماند (منهای 20 دقیقه اول).
TD هم فصل اولش یکم درام داره+جنایی. نشانههای نمادین و مضامین فلسفیاش اضافهاس. فصل دوم هیچکدوم از اینا رو هم نداره
متال گیر و سایلنت هیل رو نتونستم بازی کنم (منهای نسخههای خیلی قدیمی کنسولی).
بایوشاک قصه بدی نداره، بلد نیست قصهاشو بگه تو بازی.
شیطان درون هم همینطور، ایده تقریبا تکراری که بازی بازهم بلد نیست درست روایتش کنه، کلی چپتر زائد و اضافی داریم تو بازی صرفا برای آب بستن مدت زمان گیم پلی، نه برای گفتن قصه. سبک بقا و ترسناکش با اون اکشنهای اضافیاش که کلا خوب ساخته نشده بماند (منهای 20 دقیقه اول).
TD هم فصل اولش یکم درام داره+جنایی. نشانههای نمادین و مضامین فلسفیاش اضافهاس. فصل دوم هیچکدوم از اینا رو هم نداره