لیست به روز شد.
بازی زیر به لیست اضافه شد.
Pro Evolution Soccer 2017
بررسي بازي
کونامی رسما اعلام کرده که هدفش در ساخت PES 2017، شبیهتر کردن بازی به یک فوتبال واقعی است؛ به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. برای رسیدن به این منظور، کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پیریزی یک گیمپلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراستبایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوههای بصری خود استفاده میکند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود. موتور فاکس با اینکه بسیار قدرتمند است و برای مثال در بازی Metal Gear Solid V گرافیک بسیار زیبایی توسط آن خلق شده بود، ولی وقتی اولین بار در سری PES مورد استفاده قرار گرفت، در خلق فیزیکی طبیعی ناکام بود. این امر به مرور و در هر نسخه تا حدودی بهبود پیدا کرد و در PES 2016 به حد نسبتا خوبی رسید. انتظار داریم تا در نسخه ۲۰۱۷ بازی، فیزیک همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و بالاخره حد نهایی قدرت موتور فاکس را در بازی ببینیم. از حیث طراحی چهره بازیکنان، چمن و دیگر جلوههای بصری مثل افکتهای باران، سری PES همواره عملکرد خوبی داشته و PES 2017 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
المانهای جدید گیمپلی:
بی هیچ شک و تردیدی، گیمپلی اصلیترین رُکن یک بازی فوتبال است. همین المان بود که توانست از PES 2006 یک بازی فوقالعاده بسازد و ضعف در همین مورد است که باعث شده نسخههای اخیر این سری چندان موفق ظاهر نشوند. کونامی با آگاهی کامل از این موضوع، قصد دارد تا یک گیمپلی بینقص در PES 2017 خلق کند و از این طریق به هدف اصلی خود که همان واقعی بودن بازی است، برسد. برای این منظور، PES 2017 از یک فوتبال فانتزی فاصله خواهد گرفت و سرعت آن تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. بهعلاوه از آنجایی که فوتبال یک ورزش تیمی است، دیگر شاهد جولان دادن مهاجمین سرعتی و تکنیکی در بازی نخواهیم بود و دیگر نمیتوان مانند نسخههای اخیر (بیشتر نسخههای قبل از سال ۲۰۱۶) این سری با یک بازیکن نصف تیم حریف را دریبل کرد و به گل رسید. تمرکز بر روی اهمیت بازی تیمی، در نسخه ۲۰۱۶ بازی کاملا نمود داشت و در این نسخه کونامی وعده داده که این ویژگی را به حد کمال برساند. در همین راستا شاهد یک ویژگی جدید با نام Total Team Control هستیم که به گیمر اجازه میدهد پیش از بازی، یک سری استراتژی برای تاکتیک کلی تیم خود طراحی کند و سپس فقط با استفاده از یک کلید و بنا به موقعیتی که در بازی رخ میدهد، خیلی سریع بین آنها سوییچ کند.
برای مثال میتوانید تاکتیک تیمی خود را «تیکی تاکا» انتخاب کنید و شاهد باشید که بازیکنانتان چطور سعی در جایگیری درست برای دادن پاسهای کوتاه و تکضرب میکنند. یا میتوانید در برابر حریفهای قدرتمند، سیستم «اتوبوسی» را انتخاب کنید و شاهد تجمع لایه لایه بازیکنان خودی در محوطه دفاعیتان باشید. قطعا فاصله گرفتن بازی از فوتبال انفرادی و رفتن آن به سمت ارائه یک تجربه تیمی از فوتبال، موردی است که میتواند PES 2017 را به یک بازی شبیهساز واقعی تبدیل کند. Precise Pass، دیگر ویژگی است که در این نسخه به منظور بهبود گیمپلی به بازی اضافه شده است. به لطف این سیستم، پاسکاری در بازی کاملا شبیه به واقعیت خواهد بود و جهت ارسال و میزان قدرت پاس، کاملا نقشی تعیینکننده در رسیدن آن به بازیکن همتیمی خواهد داشت.
منبع توضیحات: زومجی
سیستم مورد نیاز:
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
Processor: Intel Core2 Duo 1.8GHz / AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 8800 / AMD/ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: 800 x 600 monitor resolution; 4x DVD-ROM Drive; TCP/IP 512 kbps or higher
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 / AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce GTX 260 / AMD/ATI Radeon HD4850 / Intel HD Graphics 4000 or better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: 1280 x 720 monitor resolution; 8x DVD-ROM Drive; TCP/IP 1.5 Mbps or higher
شما یک بار دیگر لیست رو با دقت بخونید.
نوشته شده بین 0 تا 150 گیگ، «هر گیگ 150» تومان.
یعنی اگه مثلا شما 50 گیگ سفارش بدید، می شه:
150 * 50 = 7500
یعنی 7500 تومان.
کل آرشیو هم 8000 گیگ هست که می شه «هر گیگ 60» تومان یعنی در کل 480 هزار تومان
بازی زیر به لیست اضافه شد.
Pro Evolution Soccer 2017
بررسي بازي
کونامی رسما اعلام کرده که هدفش در ساخت PES 2017، شبیهتر کردن بازی به یک فوتبال واقعی است؛ به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. برای رسیدن به این منظور، کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پیریزی یک گیمپلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراستبایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوههای بصری خود استفاده میکند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود. موتور فاکس با اینکه بسیار قدرتمند است و برای مثال در بازی Metal Gear Solid V گرافیک بسیار زیبایی توسط آن خلق شده بود، ولی وقتی اولین بار در سری PES مورد استفاده قرار گرفت، در خلق فیزیکی طبیعی ناکام بود. این امر به مرور و در هر نسخه تا حدودی بهبود پیدا کرد و در PES 2016 به حد نسبتا خوبی رسید. انتظار داریم تا در نسخه ۲۰۱۷ بازی، فیزیک همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و بالاخره حد نهایی قدرت موتور فاکس را در بازی ببینیم. از حیث طراحی چهره بازیکنان، چمن و دیگر جلوههای بصری مثل افکتهای باران، سری PES همواره عملکرد خوبی داشته و PES 2017 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
المانهای جدید گیمپلی:
بی هیچ شک و تردیدی، گیمپلی اصلیترین رُکن یک بازی فوتبال است. همین المان بود که توانست از PES 2006 یک بازی فوقالعاده بسازد و ضعف در همین مورد است که باعث شده نسخههای اخیر این سری چندان موفق ظاهر نشوند. کونامی با آگاهی کامل از این موضوع، قصد دارد تا یک گیمپلی بینقص در PES 2017 خلق کند و از این طریق به هدف اصلی خود که همان واقعی بودن بازی است، برسد. برای این منظور، PES 2017 از یک فوتبال فانتزی فاصله خواهد گرفت و سرعت آن تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. بهعلاوه از آنجایی که فوتبال یک ورزش تیمی است، دیگر شاهد جولان دادن مهاجمین سرعتی و تکنیکی در بازی نخواهیم بود و دیگر نمیتوان مانند نسخههای اخیر (بیشتر نسخههای قبل از سال ۲۰۱۶) این سری با یک بازیکن نصف تیم حریف را دریبل کرد و به گل رسید. تمرکز بر روی اهمیت بازی تیمی، در نسخه ۲۰۱۶ بازی کاملا نمود داشت و در این نسخه کونامی وعده داده که این ویژگی را به حد کمال برساند. در همین راستا شاهد یک ویژگی جدید با نام Total Team Control هستیم که به گیمر اجازه میدهد پیش از بازی، یک سری استراتژی برای تاکتیک کلی تیم خود طراحی کند و سپس فقط با استفاده از یک کلید و بنا به موقعیتی که در بازی رخ میدهد، خیلی سریع بین آنها سوییچ کند.
برای مثال میتوانید تاکتیک تیمی خود را «تیکی تاکا» انتخاب کنید و شاهد باشید که بازیکنانتان چطور سعی در جایگیری درست برای دادن پاسهای کوتاه و تکضرب میکنند. یا میتوانید در برابر حریفهای قدرتمند، سیستم «اتوبوسی» را انتخاب کنید و شاهد تجمع لایه لایه بازیکنان خودی در محوطه دفاعیتان باشید. قطعا فاصله گرفتن بازی از فوتبال انفرادی و رفتن آن به سمت ارائه یک تجربه تیمی از فوتبال، موردی است که میتواند PES 2017 را به یک بازی شبیهساز واقعی تبدیل کند. Precise Pass، دیگر ویژگی است که در این نسخه به منظور بهبود گیمپلی به بازی اضافه شده است. به لطف این سیستم، پاسکاری در بازی کاملا شبیه به واقعیت خواهد بود و جهت ارسال و میزان قدرت پاس، کاملا نقشی تعیینکننده در رسیدن آن به بازیکن همتیمی خواهد داشت.
منبع توضیحات: زومجی
سیستم مورد نیاز:
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
Processor: Intel Core2 Duo 1.8GHz / AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 8800 / AMD/ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: 800 x 600 monitor resolution; 4x DVD-ROM Drive; TCP/IP 512 kbps or higher
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 / AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce GTX 260 / AMD/ATI Radeon HD4850 / Intel HD Graphics 4000 or better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: 1280 x 720 monitor resolution; 8x DVD-ROM Drive; TCP/IP 1.5 Mbps or higher
(09-21-2016, 08:59 PM)Marcus Holloway نوشته است:(09-21-2016, 08:44 PM)kamoj نوشته است:(09-21-2016, 07:21 PM)Marcus Holloway نوشته است: برای هر بازی چقد دریافت میکنید؟
بازی ها به صورت حجمی محاسبه می شوند. مطابق با تعرفه ی زیر:
اگه میشه با متن توضیح بدید
الان 0 تا 100 گیگ 150 هزارتومن؟
بعد کل ارشیو 60 هزارتومن؟
شما یک بار دیگر لیست رو با دقت بخونید.
نوشته شده بین 0 تا 150 گیگ، «هر گیگ 150» تومان.
یعنی اگه مثلا شما 50 گیگ سفارش بدید، می شه:
150 * 50 = 7500
یعنی 7500 تومان.
کل آرشیو هم 8000 گیگ هست که می شه «هر گیگ 60» تومان یعنی در کل 480 هزار تومان