(03-04-2017, 11:50 PM)DGames نوشته است:(03-04-2017, 10:25 PM)Moien_fr نوشته است: سلام. خسته نباشین. قصدم تخریب و توهین و این چیزا نیست. ولی خودتونم خوب میدونین که متنی که نوشتی.....
برآن شدیم که فلان و فلان....تقدیم به روح شهدا.......
والا ترکیب یه پکیج ufps یا ultimate first person shooter با یه enviorment و چند تا مدل آماده که نه داستانی پشتش هست و نه سرو تهی داره نشد بازی سازی ارزشی و خدمت به شهدا و این حرفا.
تا چندتا بازی مثل هشتیمن حمله و ..... با موضوع دفاع مقدس گرفت، دیگه پشت بندش چندتا بازی یا بهتره بگم چند صدتا بازی با همین حال و هوا اومدن که بتونن با متن های قشنگ و قریبنده چند ملیونی در بیارن..... بعد میگن چرا صنعت پیشرفت نمیکنه..... وقتی مخاطب به اثر های ضعیف و بی محتوا اهمیت بده و بازی ساز ام بگه وقتی با همین میشه درآورد چرا کار سنگین انجام بدم معلومه که پیشرفتی نمیشه..... بازم شرمنده ولی همیشه قرار نیست تعریف و تمجید کرد. سر خودمون کلاه نزاریم ;)
ممنون از وقتی که برای ما گذاشتید ♥
درخواست کوچکی داشتم که انشالله به زودی اجرایی بشه
از شما میخوام یک مرحله مانند بازی ما طراحی بفرمایید تا دوستانی که با پکیج آشنایی ندارن متوجه بشن درباره ی چی بحث میکنیم
هدفم از این کار زیر سوال بردن شما نیست و ما هم از شما گیمر های عزیز انتظار نداریم که مسائل پیچیده و سنگین بازیسازی را حلاجی کنید
خواهشمندم حتما یک لول را مانند این بازی تنظیم بفرمایید با همون پکیجی که عرض کردید تا عزیزان این انجمن قضاوت کنند
اگر علاقه مندید که بیشتر در جریان کار های ما قرار بگیرید میتونیم شما رو به استودیو دعوت کنیم
بهتره با دانش اندکی که داریم به مسائل تخصصی ورود نکنیم(اول به خودم میگم بعد به شما)
با سپاس فراوان ♥
سلام مجدد. از شانس بدتون من کارم همین چیزاس. طراحی low poly، برنامه نویسی c# و java، با یونیتی ام کار کردم و میدونم چی به چیه. و همونطور که خواستی یک لول مثل شما یا بهتر از اون رو براتون آماده میکنم و میزارم ببینین. اون مسائل پیچیده ای که گفتی خیلی رک بگم که خودتون هنوز چیزی ازش نفهمیدین.... دوتا آموزش lynda و دوتا پکیج.... شما اگه استودیو دارین و نمیتونین چهارتا texture خوب درست کنین که.... نگید چون بازی موبایله گرافیکو بالا نبردین که نمونه های داخلی بسیار با کیفیتی داریم و این سطح از گرافیک که شما زیر عکساش نوشتین گرافیک چشم نواز اصلا قابل توجیه نیست. یا تو یک استودیو یک نفر نیست که بتونه چهار تا پوستر CG درست واسه بازی بزنه.... هرسه_چهار نفر با لپتاپ و یک اینترنت نمیشن استودیو داداش گلم.... به هر حال بگذریم. من قرار شد برای شما و دوستان انجمن یک مرحله مثل مرحله بازی شما طراحی کنم. :))) راستی من ساکن مشهدم، اگه اینجا این که هر موقع خواستین میام جاتون ببینمتون. اگه تهرانید هم ایشالا بعد عید تهرانم من اونجا می تونیم اگه خواستید هم رو ببینیم
چندتا چیزم از رو تجربه بهت میگم عزیزم.
شما به عنوان یک استودیو باید برای مدل درآمدی اپلیکیشن یا بازیتون برنامه تحقیقات و برنامه ریزی های دقیقی داشته باشین . مثلا یه سیستم ثبت امتیاز رقابتی با یک سری آیتم های داخل بازی که قابل خرید باشن و خود بازی رایگان باشه به مراتب درآمد بهتر و بالا تری از یک بازی pre paid یا پولی داره. چون شما در بهترین حالت نصب برنامتون با توجه به وضعیت بازار به 500 تا یا 1000 تا نصب میرسین که واقعا اون رقم فقط واسه یه بچه دبیرستانی که تنهایی نشسته یک بازی درست کرده تو بیکاریش قابل قبوله نه یک استودیو. اگه فک میکنی من این حرفا رو از خودم میزنم هم میتونی آمار هایی که خود کافه بازار تو بلاگش منتشر کرده رو بخونی هم به سایت apptopia.com یک سر بزنی. یک اکانت بسازی. حالا اسم هر بازی موبایلی رو که بزنی، درآمدش تو ماه اخیر، تعداد افرادی که اونو نصب دارن، درآمدش از یوزر های جدیدش و خیلی آمار ها رو میتونی بگیری......
راستی پکیجی که استفاد کردی بلد نبودی مثل این که نوشته های انگلیسیش رو فارسی کنی؟؟ مثلا waves یا warmup همینجا بهت یه آموزش کوچیک میدم. اون متنا یا به صورت ui جدید یونیتی هستن که تو نسخه های نسبتا جدیدش هست یا تو اسکریپتاش. اما برای این که فارسی بنویسی باید بری نرم افزار leo moon رو دانلود کنی. بعد فونت هاش رو از قسمت assets تو یونیتی به پروژت اضافه کنی. حالا از طریق Leomoon او متن های انگلیسی رو که تو اسکریپتا یا Ui object ها هستن رو فارسی میکنی. اگه باز هم پیداشون نکردی، در قالب frame های یک انیمشین احتمالا گذاشته شدن..... ( اگه در جوابم بگی که بازیتون چون بین المللی هست، انگلیسی نوشتین فقط باعث خنده میشیناا ;) )
راستی یه اسکرین شات از بازیت بزار که دشمنات هم توش هستن. میخوایم ببینیم :)
[img=0x0]http://uupload.ir/files/cv8y_photo_2016-09-08_15-12-24.jpg[/img]