(01-31-2013, 08:57 PM)sohrab mj نوشته است:کی این بازی بی روح بود؟(01-31-2013, 03:27 PM)amir_RB نوشته است:منظورم اینه که خیلی قشنگ بود گرافیک بازی !(01-31-2013, 12:18 PM)i love DmC نوشته است: خواهشا من رو هم بنویسید .
مرسی
اضاف شد
(01-31-2013, 02:19 PM)sohrab mj نوشته است: این بازی چیزی که انتظار داشتم نبود !(با آنریل انجین ساخته شده بود ولی در حده crysis 3 گرافیک داشت) منظورت از این جمله چی هست؟
با آنریل انجین ساخته شده بود ولی در حده crysis 3 گرافیک داشت (شوخی)
گیم پلی بازی هم قابل قبول بود با کنترل راحت می تونستی چند حرکت کمبویی رو باهم بزنی و خیلی زیبا بود
به نظرم نینجا تئوری کارش رو خوب انجام داده بود !
به بازی بی روح چیز هایی رو اضافه کرده بود که واقعا مفید بودن!
مخصوصا توی بخش گیم پلی که شاهکار کرده بودن !
تنوع دشمنان هم بی نظیر بود !
داستان هم خوب بود ولی هیچ چیز غیر منتظره ای نداشت و چالش زیادی نداشت به جز بخش آخر ! (نگم بهتره برای اونایی که بازی نکردن)
24:
شخصیت پردازی یکم مشکل داشت با اینکه دانته مثل همیشه بود اما مشکلش این بود که اون شوخ طبعی رو کم تر داشت و بیشتر جدی بود !
منظورت از بی روح چی هست؟
به نظرم گرافیک بازی خوب بود و بازدهی خوبی داشت و روی سیستم های متوسط خوب جواب داد.حداقل چیزی که توی بازی H&S لازمه رو به اغلب گیمر ها که اونم فریم بالا هست رو ارائه داد.در مورد شوخ طبعی دانته هم باید بگم که از بین نرفته ولی قبول دارم که کمتر شده اونم دلیلش اینه که چون کسی برای فهمیدن گذشته اش داره کارهایی رو انجام میده باید کمی جدی تر باشه.
این ها برداشت من بود
بی روح هم منظورم انه که یک نواخت و بی روح و بی جون بود بازی !!!!!
توی بازی های h&s اگه گرافیک خیلی هم بالا باشه باعث میشه که افت فریم شدیدی توی بازی داشته باشیم !!!
در ضمن حرف خودم رو داری به خودم میزنی؟!منکه گفتم فریم بازی رو بالا بردن ولی نه به قیمت نابود کردن بازی در حدی که طراحی شخصیت ها و نور پردازی عالی ولی محیط یخورده جزئیات کمتری داشت.به نظرم توی زمینه ی گرافیک کار بسیار جالبی انجام دادند.استفاده از موتور unreal engie یکی از این کار هاست.این موتور روی سیستم های نسبتا متوسط بازدهی خیلی خوبی داره ودقیقا چیزی که ninja theory میخواد رو بهشون میده