08-19-2012, 07:59 PM
کارگردان هنری بازی Assassin's Creed 3 آقای Alex Hutchinson تصمیم شرکت Ubisoft مبنی بر انتشار سالانهی این فرانچایز را فاش کرد.
وی در مصاحبه با CVG در جریان gamescom اعلام داشت که عرضهی سالانهی یک بازی، چیزی از ارزش های آن کم نمیکند و موجب کاهش جذابیت آن نخواهد شد.
Hutchinson اذعان داشت: "به نظرتان اگر چیز جدیدی را سالانه عرضه کنید، موجب کاهش جذابیت آن خواهد شد؟ اگر برنامهی تلویزیونی Breaking Bad دوبار در هفته پخش میشد، من هر دوبار آن را تماشا میکردم؛ اگر Radiohead هر 6 ماه یکبار، یک آلبوم منتشر میکرد، من با خوشنودی هر چه تمام تر آن را خریداری میکردم. اگر مردم خواهان این بازی فوق العاده هستند، پس باید قبول کنند که ما هم مجبوریم به شکلی پول خود را برگردانیم. خیلی کم پیش میآید که شما با عرضه یک بازی تمام پول خود را برگردانید؛ Assassin’s Creed 3 نیز از این قضیه مستثنی نیست. ما در بعضی موارد به پایهها برگشتیم، یکی از موارد تکنولوژی بود؛ از نظر من، سودی که یک ناشر از ریسک خود به دست بیاورد بسیار خوب است. مردم بر این باور هستند که این روش، یکی از راه های تیره و تار سرمایه گرایی است ولی این کار بیشتر شبیه به اصول اشتراکی (کمونیستی) است."
Hutchinson اعلام داشت که Assassin’s Creed یک سه گانه نخواهد بود و به زودی به یک فرانچایز تبدیل میشود و مانند فرانچایز های بزرگ دیگر، فراز و نشیب های خاص خود را نیز خواهد داشت.
وی ادامه میدهد: "در برخی از نقد و بررسی های Assassin’s Creed Revelations و در نظرات مردم، مشاهده میکردیم که آن ها عقیده داشتند این نسخه پایان این فرانچایز خواهد بود و این نسخه، بازی خوبی نبود. من طرفدار سایت Metacritic نیستم ولی این بازی نمرهی 80 را در سایت مذکور دریافت کرد که آن چنان هم بد نیست! حال ما Assassin’s Creed 3 را یک فرانچایز مانند Mario یا Resident Evil به حساب میآوریم که فراز و نشیب های خاص خود را نیز دارد. ما برنامهای مبنی بر ادامهی این سری نداشتیم ولی حال انجام این کار، برنامهی ماست. به نظر من اگر میخواهید یک فرانچایز را جذاب و تازه نگه دارید نیازی نیست که نسخه های آن با فاصله طولانی نسبت به هم منتشر کنید، برای مثال Nintendo و یا شرکت های ژاپنی در هر نسخه از بازی های خود، جان دوباره ای به آن فرانچایز میبخشند، پس وقتی آن ها این کار را انجام میدهند، ما هم میتوانیم."
لینک منبع
وی در مصاحبه با CVG در جریان gamescom اعلام داشت که عرضهی سالانهی یک بازی، چیزی از ارزش های آن کم نمیکند و موجب کاهش جذابیت آن نخواهد شد.
Hutchinson اذعان داشت: "به نظرتان اگر چیز جدیدی را سالانه عرضه کنید، موجب کاهش جذابیت آن خواهد شد؟ اگر برنامهی تلویزیونی Breaking Bad دوبار در هفته پخش میشد، من هر دوبار آن را تماشا میکردم؛ اگر Radiohead هر 6 ماه یکبار، یک آلبوم منتشر میکرد، من با خوشنودی هر چه تمام تر آن را خریداری میکردم. اگر مردم خواهان این بازی فوق العاده هستند، پس باید قبول کنند که ما هم مجبوریم به شکلی پول خود را برگردانیم. خیلی کم پیش میآید که شما با عرضه یک بازی تمام پول خود را برگردانید؛ Assassin’s Creed 3 نیز از این قضیه مستثنی نیست. ما در بعضی موارد به پایهها برگشتیم، یکی از موارد تکنولوژی بود؛ از نظر من، سودی که یک ناشر از ریسک خود به دست بیاورد بسیار خوب است. مردم بر این باور هستند که این روش، یکی از راه های تیره و تار سرمایه گرایی است ولی این کار بیشتر شبیه به اصول اشتراکی (کمونیستی) است."
Hutchinson اعلام داشت که Assassin’s Creed یک سه گانه نخواهد بود و به زودی به یک فرانچایز تبدیل میشود و مانند فرانچایز های بزرگ دیگر، فراز و نشیب های خاص خود را نیز خواهد داشت.
وی ادامه میدهد: "در برخی از نقد و بررسی های Assassin’s Creed Revelations و در نظرات مردم، مشاهده میکردیم که آن ها عقیده داشتند این نسخه پایان این فرانچایز خواهد بود و این نسخه، بازی خوبی نبود. من طرفدار سایت Metacritic نیستم ولی این بازی نمرهی 80 را در سایت مذکور دریافت کرد که آن چنان هم بد نیست! حال ما Assassin’s Creed 3 را یک فرانچایز مانند Mario یا Resident Evil به حساب میآوریم که فراز و نشیب های خاص خود را نیز دارد. ما برنامهای مبنی بر ادامهی این سری نداشتیم ولی حال انجام این کار، برنامهی ماست. به نظر من اگر میخواهید یک فرانچایز را جذاب و تازه نگه دارید نیازی نیست که نسخه های آن با فاصله طولانی نسبت به هم منتشر کنید، برای مثال Nintendo و یا شرکت های ژاپنی در هر نسخه از بازی های خود، جان دوباره ای به آن فرانچایز میبخشند، پس وقتی آن ها این کار را انجام میدهند، ما هم میتوانیم."
لینک منبع