(07-08-2013, 07:56 PM)'kernel' نوشته است: خوب می تونی مدل هایی رو که استفاده کردی عوض کنی به نظر من گرافیک یک بازی به مدل ها و اسپرایت هاییه که در اون بازی استفاده میشه[img]images/smi/s0 (86).gif[/img]
سعی می کنم توی نسخه های بعد دشمن های بیشتری اضافه کنم. ممنون [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
(07-08-2013, 10:40 PM)'ABDOLER' نوشته است: بازی خوبه و واقعا کار خوبی کردی که اومدی سمت سبک شوتر دوبعدی اما کنترل بازی یکم خشکه و این بازی ها ها برای کیف دادن نیازمند سرعت بالاتر توی کنترل هستند...الان ده ثانیه طول میکشه تا از یه طرف به سمت دیگه بری یه خورده سرهت همه چیزو زیاد کن.. و در کل باید سرعت تیرها بیش تر از بقیه باشه و سرعت سفینه هم کمتر از تیرها ولی بیشتر از دشمن باشه یه خورده سعی و خطا انجام بده تا به نتیجه مطلوب برسی اینجوری بازیت واقغا خیلی خیلی قشنگ میشه...این ها اصول پایه ای بودن تو این سبک و باید حتما رعایتشون کنی...
در مورد گرافیک واقعا خوب کار کردی پارتیکل برای ستاره ها پارتیکل برخورد تیر با سفینه و افکتدرخشش سفینه های دشمن گرافیک بازیزخوبه اما به نظرم یه چیزیو جا انداختی انیمیشن حرکت سفینه خودی یه انیمیشن بزاربرای حرکت به چپ و راست اینجوری که وقتی کلید رو فشار دادی (key press) همراه با شروع حرکت سفینه به همون سمت حرکت بچرخه در راستای محور x (در حدود 30 درجه) و تا زمانی که کلید رو داری فشار میدی تو همون حالت بمونه و وقتی که کلید رو رها کردی(key release) به همون حالت اولیه برگرده ...دیگه حال ندارم بنویسم....آفرین حتما بیشتر ادامه بده ....[img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
خیلی ممنون [img]images/smi/s0 (74).gif[/img] در مورد سرعتش کسای دیگه ای هم گفتن. نسخه ی بعد بهترش می کنم. اون انیمیشن بازیکن هم جالب میشه