09-27-2013, 08:18 PM
(09-27-2013, 11:15 AM)'a.gamer' نوشته است: با سلام. من هم یک سری سوال داشتم، گفتم بپرسم!1. اصولا پارتیکل یعنی ذره و جزء ریز. Particle Effect System هم تکنیک گرافیکی هست که باعث پردازش پدیده های متشکل از ذرات ریز و عموما معلق می شه. برای مثال دود، آتش، جرقه، برف، قطره آب و حتی مو و امثال اون. این یکی از همون تکنیک هایی هست که در PhysX شاهد نوع پیشرفته اش هستیم. برای مثال در بازی بتمن دانه های برف، جرقه های موجود در هوا، خرده سنگ های ناشی از انفجار در و دیوار جزو همین افکت محسوب می شه.
1. سیستم ذره ای یا Particle Effects System چیه؟
2. افکت Death of Field چیه؟
2. عمق میدان فاصله بین نزدیک ترین و دورترین جزء در صحنه هست که همون طور که از اسمش مشخصه موجب ایجاد عمق و فاصله معمول در تصویر می شه.