البته این شرکت تمام بازی هاش خوب نبوده و نمونش هم بازی Way of the Warrior هست که یه تقلید ضعیف و مضحک از بازی Mortal Kombat هست. گرچه تلاش آن ها برای ساخت این بازی واقعا ستودنیه.بخش هایی از مقاله ی بدترین بازی هایی که به تقلید از Mortal Kombat شدند(حتما متن زیر رو بخونین تا با گذشته دو تن از نخبه های صنعت بازی آشنا بشید) :
"برخی از طرفداران N/a/u/g/h/t/y D/o/g معتقدند که این استودیو همیشه بازی های سطح بالا تولید کرده و هیچ بازی متوسطی (بد که جای خود دارد!) را به بازار عرضه نکرده است. متاسفانه برای آن دسته از طرفداران این شرکت باید گفت که WotW نه تنها یک بازی فوق العاده نیست، بلکه یکی از تقلید های نه چندان خوب از روی سری MK است. هر چند در میان تقلید های نامناسبی که از روی این سری بازی شده، یکی از بهترین ها است. کار ساخت این اثر در سال ۱۹۹۳ میلادی شروع شد و جالب این که در آن هنگام N/a/u/g/h/t/y Dog یک استودیوی تقریبا ورشکسته به حساب می آمد به طوری که حتی تیم بازی سازی حتی پول به اتمام رساندن بازی را نداشتند و برای همین مجبور شدند به جای استفاده از Motion Capture با استفاده از نصب یک کاغذ زرد رنگ بر روی دیوار، مراحل فیلم برداری از روی شخصیت ها را ( در این بازی هم مانند MK مدل ها به صورت واقعی طراحی شدند.) در خانه ی Jason Rubin افسانه ای انجام دهند. وقتی تیم سازنده متوجه شد خانه ی او کوچک است، محل فیلم برداری به راهروی آپارتمان وی منتقل شد! هر چند بازی مورد نظر اثر موفقی نبوده، اما سازندگان آن با ساخت این بازی توانستند علاوه بر امضای قرارداد نشر آن با شرکت Universal Interactive Studios ، توافقی برای ساخت سه بازی دیگر نیز با این ناشر بزرگ به امضا برسانند. در نهایت آن سه بازی که سه نسخه ی اولیه سری بازی Carsh Bandicoot بودند، باعث اوج گرفتن شرکت N/a/u/g/h/t/y Dog شدند. در انتها باید گفت بازی WotW توسط دو تن از نخبه های صنعت بازی و دو موسس استودیو N/a/u/g/h/t/y D/o/g یعنی Jason Robin و Andy Gavin طراحی شده بود!"
نویسنده:امیررضا محمدخواه
"برخی از طرفداران N/a/u/g/h/t/y D/o/g معتقدند که این استودیو همیشه بازی های سطح بالا تولید کرده و هیچ بازی متوسطی (بد که جای خود دارد!) را به بازار عرضه نکرده است. متاسفانه برای آن دسته از طرفداران این شرکت باید گفت که WotW نه تنها یک بازی فوق العاده نیست، بلکه یکی از تقلید های نه چندان خوب از روی سری MK است. هر چند در میان تقلید های نامناسبی که از روی این سری بازی شده، یکی از بهترین ها است. کار ساخت این اثر در سال ۱۹۹۳ میلادی شروع شد و جالب این که در آن هنگام N/a/u/g/h/t/y Dog یک استودیوی تقریبا ورشکسته به حساب می آمد به طوری که حتی تیم بازی سازی حتی پول به اتمام رساندن بازی را نداشتند و برای همین مجبور شدند به جای استفاده از Motion Capture با استفاده از نصب یک کاغذ زرد رنگ بر روی دیوار، مراحل فیلم برداری از روی شخصیت ها را ( در این بازی هم مانند MK مدل ها به صورت واقعی طراحی شدند.) در خانه ی Jason Rubin افسانه ای انجام دهند. وقتی تیم سازنده متوجه شد خانه ی او کوچک است، محل فیلم برداری به راهروی آپارتمان وی منتقل شد! هر چند بازی مورد نظر اثر موفقی نبوده، اما سازندگان آن با ساخت این بازی توانستند علاوه بر امضای قرارداد نشر آن با شرکت Universal Interactive Studios ، توافقی برای ساخت سه بازی دیگر نیز با این ناشر بزرگ به امضا برسانند. در نهایت آن سه بازی که سه نسخه ی اولیه سری بازی Carsh Bandicoot بودند، باعث اوج گرفتن شرکت N/a/u/g/h/t/y Dog شدند. در انتها باید گفت بازی WotW توسط دو تن از نخبه های صنعت بازی و دو موسس استودیو N/a/u/g/h/t/y D/o/g یعنی Jason Robin و Andy Gavin طراحی شده بود!"
نویسنده:امیررضا محمدخواه