11-03-2013, 04:40 PM
خب من یک لیست تهیه کردم! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
1. مطمئناً کم تر بودن Checkpoint ها می تونه ترس رو خیلی بیشتر بکنه!
2. فراز و نشیب صدا و موسیقی، مطمئناً یکی از مهمترین عناصر سازنده بازی های Survivle Horror هست. [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
3. می تونند که سکانس هایی تو بازی قرار بدند که توش دکمه زنی هم باشه! چیزهایی مثل شاهکارهای David Cage، مثل Heavy Rain یا Beyond! البته باید این سکانس ها با نهایت دلهره همراه باشند! [img]images/smi/s0 (37).gif[/img]
4. وقتی که بازی Resident Evil: Revelation رو بازی می کردم، با دیدن قیافه زامبی ها کلی خندم گرفت! یعنی چی که زامبی استخوان پرت می کنه؟! [img]images/smi/s0 (45).gif[/img]
5. زود تمام شدن فشنگ خیلی برای یک بازی در سبک SH حال میده! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
همین تغییر ها رو ایجاد کنند، خیلی بهتر میشه! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
البته این ها فکر نکنم ربطی به بازگشتن به ریشه داشته باشند، بیشتر به ترسناک تر شدن ربط دارند! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
1. مطمئناً کم تر بودن Checkpoint ها می تونه ترس رو خیلی بیشتر بکنه!
2. فراز و نشیب صدا و موسیقی، مطمئناً یکی از مهمترین عناصر سازنده بازی های Survivle Horror هست. [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
3. می تونند که سکانس هایی تو بازی قرار بدند که توش دکمه زنی هم باشه! چیزهایی مثل شاهکارهای David Cage، مثل Heavy Rain یا Beyond! البته باید این سکانس ها با نهایت دلهره همراه باشند! [img]images/smi/s0 (37).gif[/img]
4. وقتی که بازی Resident Evil: Revelation رو بازی می کردم، با دیدن قیافه زامبی ها کلی خندم گرفت! یعنی چی که زامبی استخوان پرت می کنه؟! [img]images/smi/s0 (45).gif[/img]
5. زود تمام شدن فشنگ خیلی برای یک بازی در سبک SH حال میده! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
همین تغییر ها رو ایجاد کنند، خیلی بهتر میشه! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
البته این ها فکر نکنم ربطی به بازگشتن به ریشه داشته باشند، بیشتر به ترسناک تر شدن ربط دارند! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]