11-11-2013, 02:27 PM
(11-11-2013, 11:41 AM)'spartacus' نوشته است: نقد خوبی بودبحث توضیحات پیرامون نحوه ی اجرای بهینه بازی بر روی سیستم های شخصی کلا یه بحث جداست. از نظر یه منتقد 8 نمره ی خیلی زیادی هست اونم برای داستان، داستان این نسخه عالی بود و لی در حد همون 8 نه 10، 10 داستان رو فقط میشه به BioshocK infinite داد نه داستان بتل که کلیاتش کلیشه ای شده و حتی یه جورایی از Call of duty ghosts ضعیف تر میزنه. گرافیک که اگه زیر 10 میدادم واقعا ناحقی میشد!
فقط یک نکته اصلا نیازی نبود شما تو نقد بیایید و راه های بهتر اجرا کردن بازی را بگید اینکه تنظیمات را اینطوری کنید و اون طوری نکنید اصلا به نقد و بررسی ربطی نداره یا اینکه روی 32 بیتی اجرا نکنید و روی 64 بیتی اجرا کنید .
داستان بازی را تحسین برانگیز دونستین در حالی به همون اندازه از گرافیک بازی تعریف کردید ولی به داستان نمره 8 را دادید و به گرافیک نمره کامل را اگه واقعا این دو قسمت عالی هستن پس چرا اختلاف نمراتشون انقدر زیاده .
تو قسمت آخر گیم پلی از نبود عنصر پنهان کاری انتقاد کردید و گفتید که شخصیت ها این قابلیت را ندارن و اینطور که معلومه از نمره شما این را یکی از نقاط ضعف بازی دونستید در صورتی که این یک بازی شوتر هست و اگه مخفیکاری هم نباشه اصلا مشکلی نیست البته مخفی کاری در حدی که بتونید یکی دو نفر را بکشید هست ولی نباید انتظار یک مخفی کاری در حد بازی اسپلینتر سل را داشته باشید . پس نقطه ضعف محسوب نمیشه .
در کل تناقض بین نمرات و نوشته های شما وجود داره.
در کل ممنون بخاطر مطلب[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
بحث ضعف مخفی کاری هم به ضعف هوش مصنوعی سایر کاراکترها در این زمینه برمیگرده که عین گوسفند میوفتن دنبال Recker اما یکم فکر نمی کنن ممکن هست که شناسایی بشن و همه رو در عرض چند ثانیه به فنا بدن، توی مرحله ی بازگشت به باکو که با یک دروازه ی عظیم مواجه میشیم این ضعف بیداد میکنه.
تناقض داریم تا تناقض، من داستانو تحسین کردم پس عادلانست که بهش 8 بدم چون یه سری عیب ها داشت. تناقضی رو که شما می گید برای حالتی بود که من به داستان 6 یا کمتر بدم.[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]