12-27-2013, 01:26 PM
معماری کارت های انویدیا همواره Versatile بوده و خواهد بود. چیپ های انویدیا در بازی های AMD از خود کارتای AMD بهتر ظاهر می شن (نمونه فاحشش بارگذاری TressFX در Tomb Raider هست که نقل محافله!)!!! کارتای انویدیا اگر با یه بازی مشکلی داشته باشن این مسئله با درایور حل میشه (Tomb Raider) ولی امان از روزی که AMD بایه بازی مشکل داشته باشه! خود توسعه دهنده باید دست به کار بشه (مثل Metro) و براش پچ بده!
انویدیا سراغ بازی هایی میره که براش سر و دس میشکنن مثل GTA V (سابقه همکاری انویدیا با راک استار به Max Payne 3 بر میگرده) و یا The Witcher 3 و Watch Dogs. در مقابل AMD شرکتایی مثل EA و Square Enix رو داریم که با گرافیک بازیاشون آشنا هستین! بتل 3 واقعا گرافیک منزجر کننده ای داشت و مدت ها در انجمن CryDev.net راجع به رنگ بندی محیط و فیلترینگ های بی کیفیتش بحث شد. بازی های اسکوئر هم که نهایت گرافیکش رو در Tomb Raider نشون داد!
انویدیا سراغ بازی هایی میره که براش سر و دس میشکنن مثل GTA V (سابقه همکاری انویدیا با راک استار به Max Payne 3 بر میگرده) و یا The Witcher 3 و Watch Dogs. در مقابل AMD شرکتایی مثل EA و Square Enix رو داریم که با گرافیک بازیاشون آشنا هستین! بتل 3 واقعا گرافیک منزجر کننده ای داشت و مدت ها در انجمن CryDev.net راجع به رنگ بندی محیط و فیلترینگ های بی کیفیتش بحث شد. بازی های اسکوئر هم که نهایت گرافیکش رو در Tomb Raider نشون داد!