امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقدمه ای برساخت بازی | اصول شخصیت پردازی
#4
(03-09-2016, 09:55 PM)cttr نوشته است:
(03-09-2016, 09:49 PM)You Never Win نوشته است: خسته نباشید. نکاتی در مقاله به چشم میومد که به ذکرشون می پردازم:
1-پیشینه،فرم،عملکردو...
درست این نوشته پیشینه، فرم، عملکرد و... است! بعد از قرار دادن علائم نگارشی مانند نقطه، ویرگول، نقطه ویرگول و... نیاز به فاصله داریم.
2-بازیباز

بهتره بازی‌باز نوشته بشه.
3- از نیم فاصله به هیچ وجه استفاده نشده! استفاده از نیم فاصله در کلماتی مانند می باشد و بی منطق و ... باعث زیبا شدن مقاله می شه. نیم فاصله رو با Ctrl و Shift و 2 می شه نوشت.
4- غلط های املایی هم مشاهده می شه! مثل فرم ظاهری شخصیت را بت ساختار بازی هماهنگ کنید. با درسته.
کم بودن مقاله هم ایرادی محسوب نمی شه ولی بیشتر می بود بهتر بود.
بازم خسته نباشید.
قصدمم این نیست که بگم خیلی کار بلدم! فقط می خوام مقاله تون بهتر بشه! وگرنه خودم تهی از ایراد نیستم.
ممنون بابت وقتی که برای خوندن مقاله گذاشتی.
خب غلط املایی رو که درست کردم در مورد نیم فاصله هم که باید بگم مقاله با گوشی تایپ شده(خودت در جریانی که سیستمم در چه وضعیه)ببخشید دیگه گوشی نیم فاصله نداره.
بابت کم بودن مقاله هم گفتم که اگه مورد قبول واقع بشه قسمت دومشو میزارم.

قربون شما.
دستت درد نکنه.
بله درست می فرمایی. پس بهتره در مقاله های بعدی حداقل به این نکته توجه کنی. نکته مهمی هست.
فاصله بعد از قرار دادن علامت ها هم خیلی مهمه. در کل این نکات رو هروقتی که سعی در نوشتن مقاله کردید به یاد داشته باشید.
بازم خسته نباشید.
[تصویر:  e4f7_3ea4f3ff8d45616e224e2b324bba4603.png]
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: مقدمه ای برساخت بازی | اصول شخصیت پردازی - توسط You Never Win - 03-09-2016, 09:58 PM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان