02-22-2015, 01:10 PM
(آخرین ویرایش: 02-22-2015, 01:11 PM، توسط The Last King On The Earth.)
علت عدم اجرای The Witcher 3: Wild Hunt در فریم ۶۰fps
اسفند ۳ام, ۱۳۹۳| ۱۱:۱۲ امیرحسین اعتمادیان
اسفند ۳ام, ۱۳۹۳| ۱۱:۱۲ امیرحسین اعتمادیان
عنوان The Witcher 3 : Willd Hunt بی شک یکی از مورد انتظارترین بازیهای امسال است . اخیرا در مصاحبه ای عضو ارشد هنری شرکت CD Project در مورد سرعت اجرای بازی و دست نیافتن این عنوان به فریم ۶۰fps مصاحبه ای کرده است . برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید .
عنوان جدید سریه Witcher هم اکنون در کیفیت ۱۰۸۰p/30fps برای کنسول PS4 و کیفیت ۹۰۰p/30fps برای کنسول Xbox One تایید شده است . در مصاحبه ای آقای Michal Krzeminski در پاسخ به اینکه آیا شرکت سازنده بازی تا به حال برنامه و هدفی برای رساندن فریم بازی Witcher به نرخ فریم ۶۰fps داشته است یا نه ، بیان کرد : ما اینطور فکر نمیکنیم ، وقتی شما پروژه ای در سبک RPG با وسعت بسیار زیاد داشته باشید ، اهمیت به میزان وضوح تصویر یا نرخ فریم بازی در اولویت های بعدی شما قرار میگرد و دغدغه اصلی ما برای بازی نمیباشد ، بلکه دغدغه اصلی ما ساخت یک ماجراجویی هیجان انگیز ، ساخت بهتر دنیای بازی و به اجرا در آوردن تمام ایده های فوق العاده ای که در سر داریم خواهد بود . جنبه های فنی بازی در اولویت دوم ما قرار دارد که البته این به این معنا نیست که ما نسبت به سطح گرافیک بازی بی تفاوت خواهیم بود .
وقتی صحبت بر سر یک عنوان RPG با این کیفیت گیم پلی و داستان و .. است برای گیمرها چه در فریم ۳۰fps بازی کنند و چه در فریم ۶۰fps فرق محسوسی نمیکند و چیزی را از دست نداده اند .