ممنون از دوست خوبمون Last Warrior که این اطلاعات مفید رو از تریلر ها بدست میارن.
در مورد قابلیت Fast Travel من هم یه توضیحاتی بدم.
خود سازنده ها گفتن Fast Travel فقط از طریق همین تخته های چوبی که در بازی پخش شدن و شما هم میتونید در نقشه ببینینشون امکان پذیره و از راه های دیگه ای ممکن نیست.
اون رنگ سبز هم به خاطر اینه که شما در بازی این تخته ها رو کشف کردید.
توی بازی اسکایریم اگه مکانی کشف نشده بود، توی نقشه اصلا معلوم نبود، البته یک سری استسناعات نیز داشت. مثلا اگه از نزدیکی یه مکان خاص مثل یه غار رد شده بودید، اما کشفش نکرده بودید، توی نقشه به رنگ سیاه ظاهر میشد، ولی خب نمیشد بهشون Fast Travel کرد. امیدوارم یه همچین مکانیزمی راجع به این تخته های چوبی و کلا دیگر مکان ها (مثل شهر ها و روستاهای درون بازی) در ویچر 3 هم در نظر گرفته بشه.
=============================
دوستان من از همتون یه عذرخواهی میکنم. من اسکایریم رو همین الان چک کردم و اون چیزی نبود که دقیقا در بالا بهتون گفتم. اون مکان های کشف نشده تنها در صورتی توی نقشه به صورت سیاه ظاهر میشن، که شما یه ماموریت داشته باشین که با اون مکان در ارتباط باشه. در غیر این صورت حتی اگه از نزدیکیشون هم رد بشین توی نقشه اصلی به صورت سیاه ظاهر نمیشن و باید حتما کشفشون کنید.
فقط 9 شهر بزرگ درون بازی از همون اول تا وقتی که کشف نشده باشن سیاه هستن.
اما خب در هر صورت امیدوارم که ویچر 3 هم یه مکانیزم این شکلی داشته باشه. D:
در مورد قابلیت Fast Travel من هم یه توضیحاتی بدم.
خود سازنده ها گفتن Fast Travel فقط از طریق همین تخته های چوبی که در بازی پخش شدن و شما هم میتونید در نقشه ببینینشون امکان پذیره و از راه های دیگه ای ممکن نیست.
اون رنگ سبز هم به خاطر اینه که شما در بازی این تخته ها رو کشف کردید.
توی بازی اسکایریم اگه مکانی کشف نشده بود، توی نقشه اصلا معلوم نبود، البته یک سری استسناعات نیز داشت. مثلا اگه از نزدیکی یه مکان خاص مثل یه غار رد شده بودید، اما کشفش نکرده بودید، توی نقشه به رنگ سیاه ظاهر میشد، ولی خب نمیشد بهشون Fast Travel کرد. امیدوارم یه همچین مکانیزمی راجع به این تخته های چوبی و کلا دیگر مکان ها (مثل شهر ها و روستاهای درون بازی) در ویچر 3 هم در نظر گرفته بشه.
=============================
دوستان من از همتون یه عذرخواهی میکنم. من اسکایریم رو همین الان چک کردم و اون چیزی نبود که دقیقا در بالا بهتون گفتم. اون مکان های کشف نشده تنها در صورتی توی نقشه به صورت سیاه ظاهر میشن، که شما یه ماموریت داشته باشین که با اون مکان در ارتباط باشه. در غیر این صورت حتی اگه از نزدیکیشون هم رد بشین توی نقشه اصلی به صورت سیاه ظاهر نمیشن و باید حتما کشفشون کنید.
فقط 9 شهر بزرگ درون بازی از همون اول تا وقتی که کشف نشده باشن سیاه هستن.
اما خب در هر صورت امیدوارم که ویچر 3 هم یه مکانیزم این شکلی داشته باشه. D: