امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آخرین اخبار از نمایشگاه های GDC 2015 و PAX East 2015
#1
به نام خدا


[تصویر:  iqizgz32mr6xpqvkdlw9.jpg]


نمایشگاه GDC 2015 یا The Game Developers Conference 2015 از دوم تا ششم مارس در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.
هم اکنون این نمایشگاه شروع شده و شما میتوانید همزمان با سایت گیمفا، از آخرین اخبار این نمایشگاه با خبر شوید.
پارسال نیز، GDC توانست با تعداد افراد ۲۵,۰۰۰۰ شرکت کننده رکورد سال قبل خود را ۱۰۰۰ برابر کند. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی در نمایشگاه امسال رخ خواهد داد.
دوستانی که مایل به بروز رسانی پست با استفاده از ترجمه هستند، لطف کنند منبع مطلب خود را ذکر کنند.
با تشکر

GDC 2015: اولین کنسول تلویزیونی ۴K با نام Nvidia Shield معرفی شد !

شرکت NVIDIA امروز اولین کنسول تلویزیونی خود را با سیستم عامل اندروید و پشتیبانی از ۴K با نام NVIDIA Shield در رویداد GDC 2015 رونمایی کرد . شکل و قالب این کنسول نازک و کوچک است و طراحی منحصر به فردی دارد که انگار کنسول دارای لبه های تیزی میباشد و از رنگ سبز در قسمت هایی از کنسول استفاده شده است . کنسول جدید شرکت NVIDIA قابلیت ساپورت وضوح ۴K با فرکانس ۶۰ هرتز را دارد ، کنسول NVIDIA Shield قرار است در ماه می با قیمت ۱۹۹ دلار به همراه گیم پد و سرویس استریم بازی Grid روانه بازار شود همچنین ابزار دیگری به نام Shield remote به همراه این کنسول عرضه میشود که ریموت مخصوصی برای کنترل صدای بازی میباشد که البته به نظر میرسد این وسیله را باید بصورت جداگانه خریداری کرد و در پک مخصوص کنسول نخواهد بود .

[تصویر:  nvidia-gdc-shield-hold.0.png]

[تصویر:  nvidia-remote.0.png]




کنسول NVIDIA Shield مجهز به سوپرچیپ Tegra X1 میباشد که توسط شرکت NVIDIA در ماه January معرفی شده بود ، چیپ Tegra X1 از طراحی ماکسول بهره میبرد که موجب افزایش پردازش و سرعت کنسول میشود و این چیپ امتیاز بسیار خوبی را از سایت های تخصصی در این زمینه دریافت کرده است پس کنسول NVIDIA Shield بسیار سریعتر از نظر پردازش و کارکرد از رقبای خود مانند Apple TV و Roku میباشد .
بیش از ۵۰ بازی اندروید در موقع عرضه کنسول برای NVIDIA Shield در نظر گرفته شده است و دارای مارکت اختصاصی میباشد بعضی بازی هایی که در دموی این کنسول به نمایش گذاشته شد عبارتند از : Portal, Star Wars: Knights of the Old Republic Half-Life 2 Episode 1 . همچنین از چند بازی چند نفره نیز در این دمو رونمایی شد که میتوان به عناوین Borderlands: The Pre-Sequel ، Doom 3 BFG edition و Crysis 3 اشاره کرد.بله شما میتوانید عنوان Crysis 3 را در این کنسول تجربه کنید !!
[تصویر:  nvidia-shield1.0.png]

GDC 2015: موتور بازیسازی SOURCE 2 توسط شرکت VALVE معرفی شد

موتور بازیسازی SOURCE 2 جانشین موتور اصلی شرکت Valve میباشد که از آن برای ساخت بازی هایی مانند Counter-Strike: Force در سال ۲۰۰۴ و عنوان بی نظیره Half-Life 2 استفاده شده بود که به گفته ی آقای  Jay Stelly از شرکت Valve تمامی محتویات این موتور بازیسازی برای سازندگان رایگان خواهد بود ، او همچنین در مورد موتور SOURCE 2 گفت : ” ارزش یک پلتفرم مانند PC وابسته به تولیدات و محصولاتی است که برای آن عرضه میشود ، با ارایه موتور SOURCE 2 تمرکز ما بر روی افزایش تولیدات سازندگان بازی میباشد ، موتور SOURCE 2 به گونه ای طراحی و ساخته شده است که فقط مخصوص افراد حرفه ای در این صنعت نمیباشد بلکه گیمرهای معمولی نیز میتوانند با استفاده از این موتور وارد این حرفه شوند و از چرخه تولید و ساخت بازی های مورد علاقه شان سر در بیاورند همانند موتورهای Epic و Unity ما نیز این موتور را بصورت رایگان در اختیار سازندگان بازی قرار میدهیم تا موجب پایداری پلتفرم PC در زمینه بازیسازی شود . “


شرکت Valve امروز دستگاه Steam Link را نیز معرفی کرد . قیمت این دستگاه ۴۹٫۹۹ دلار میباشد .

دستگاه Steam Link

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#2
GDC 2015: اولین نقشه عنوان Unreal Tournament وارد مرحله Pre-Alpha شد

کمپانی Epic ، سازنده ی عنوان Unreal Tournament ، به تازگی طی نمایشگاه بزرگ GDC 2015 اطلاعات جدیدی از بازی منتشر کرده است. با جزئیات بیشتر در این مورد ، با ما در ادامه همراه شوید.

امروز Epic ، سازنده ی عنوان Unreal Tournament ، اعلام کرد که موفق شده است اولین نقشه ی بازی را به مرحله ی Pre-Alpha ( یا بهتر بگویم ، نسخه ی آلفای آن آماده ی بازی کردن است) برساند و کاربرانی که علاقه مند هستند بازی را تجربه کنند می توانند می توانند به وب سایت رسمی آن مراحعه کنند. سازندگان گفته اند که این ورژن جدیدی از آن نقشه ای است که در ماه July سال قبل معرفی شد و الان با جزئیات بالاتر نشان داده شده است.
این ورژن جدید از این نقشه دارای تغییرات به خصوصی نسبت به نقشه ی قبلی است. از مهم ترین آن ها می توان به این اشاره کرد که مکان های جذاب و بیشتری به نقشه اضافه شده است که در تمامی نقاط آن می توانید object ها و جزئیات را یه وضوح مشاهده کنید. اما مهم تز از آن ، این است که این ورژن جدید بسیار بزرگ تر است و دارای اسلحه های متنوع تری است که موجب می شود مسیر تبدیل شدن آن به بازی ای جذاب هموارتر شود.
اگر علاقه مند به تهیه بازی هستید می توانید از نسخه ی Pre-Alpha را دانلود کنید. تا به این لحظه تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه ی نهایی بازی در دسترس نیست.



GDC 2015: در ماه نوامبر Steam Machines و SteamController لانچ می شوند

در جریان ، به تازگی اعلام شده است که قرار است Steam Machine سرانجام قبل از پایان سال جاری به بازار عرضه گردد. با اطلاعات جدید در ادامه با ما همراه شوید.کمپانی Valve امروز ، در نمایشگاه GDC 2015 امسال ، اعلام کرد که تا پایان سال جاری و در ماه نوامبر PC system های خود را روانه ی بازار می کند. هنگامی که از کمپانی Valve صحبت می کنیم ، منظورمان ایده ی بسیار بزرگ Steam Machines است که قرار است به زودی توسط تولیدکنندگان عرضه گردد. از شناخته شده ترین کمپانی هایی که قرار است آن را عرضه کنند می توان به Alienware و همینطور Falcon Northwest اشاره کرد.

به گزارش وب سایت Kotaku ، اگر کسی بخواهد هر یک از این PC system را خریداری کند حداقل باید $۳۵۰ الی $۴۰۰ خرج کند. کمپانی Valve در این مورد عقیده دارد که این PC system با این قیمت خود قدرتی بیشتر از کنسول های نسل هشتمی دارد! باید دید که این PC system چگونه است که این کمپانی انقدر به خودش مطمئن است. اما در هر صورت ، دستگاه Steam Machine به همراه Steam Controller و همینطور Steam Link عرضه می شود. کمپانی Valve در مورد قیمت Steam Controller و Steam Link گفته است که هر یک قیمتی معادل ۵۰ دلار خواهند داشت.
طبق گفته ی این کمپانی ، Steam Link به خوبی Steam machine بر روی سیستم عامل های Linux, Mac و PC کار می کند و این دستگاه از رزولوشن ۱۰۸۰p و فریم ریت ۶۰Hz پشتیبانی خواهد کرد.


GDC 2015: سازندگان Divinity به محض آمادگی دو عنوان نقش آفرینی دیگر را معرفی خواهند کرد !

به تازگی اخبار جدیدی از عناوین بعدی استودیوی Larian خالق عنوان Divinity منتشر شده است . برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید .


در مراسم GDC امسال استودیوی بازیسازی Larian در قسمتی به توضیح مراحل ساخت بازی موفق Divinity: Original Sin پرداخت ، در این بین رییس استودیوی Larian آقای Swen Vincke در مورد عناوین آینده ی این استودیو نیز صحبت هایی کرد ، البته بهتر است بگوییم دو عنوان بعدی استودیو ! اگر شما از اخبار فروش جدیدترین عنوان این استودیو یعنی Divinity: Original Sin خبر ندارید باید به شما بگویم که بازی Divinity بسیار خوب ظاهر شده و آنقدر خوب فروش داشته است که توانسته بودجه لازم برای دو بازی دیگر را نیز با همین موتور بازیسازی برای سازندگان خود فراهم کند . آقای Vincke در مورد بازی های آینده این استودیو اعلام کرد : ” ما هر وقت که آمادگی ساخت دو عنوان جدید خود را پیدا کردیم این عناوین را معرفی میکنیم ، ممکن است در چند ماه آینده در مراسم E3 امسال این اتفاق بیوفتد یا زمان معرفی آن موکول شود به سال ۲۰۱۶ . ” استودیوی Larian دوست دارد هرچه سریعتر از عناوین خود پرده برداری کند ، با توجه به نوع صحبت های آقای Vincke تقریبا میشد فهمید که عنوان RPG جدید آنها به چه شکلی خواهد بود . استودیوی Larian در ساخت و زمان عرضه عناوینش بسیار حساس نشان داده است هم به این خاطر که بازی هایی که میسازند همزمان با عناوین بزرگ دیگر منتشر نشوند و مهم تر از آن زمانی منتشر نشود که بازی در سبک مشابه بازار را در دستان خود داشته باشد که زیر سایه آن قرار بگیرند ، البته گیمرها نباید انتظار داشته باشند که عنوان بعدی این استودیو چیزی شبیه به بازی های Witcher 3 و Dragon Age یا Pillars of Eternity باشد زیرا هنوز استودیو به این بودجه و توانایی دست نیافته که بازیهایی با هزینه های بسیار بالا بتواند تولید کند . فرقی ندارد که چه زمانی استودیو Larian بخواهد از عناوین جدیدش رو نمایی کند در هر صورت شما باید انتظار یک یا دو تاخیر را داشته باشید ! در ساخت عنوان Divinity: Original Sin استودیو به جای عرضه زودتر بازی این ریسک را به جان خرید و تبلیغ بیشتری از بازی کرد و انتظارات را بالا برد و بدین صورت وقت و هزینه ی بیشتری برای بازی گذاشت تا جایی که استودیو داشت به سمت ورشکستگی پیش میرفت اما به یک باره همه این اتفاقات با فروش بسیار خوب Divinity که بیش از ۵۰۰ هزار نسخه بود جبران شد . با توجه به موفقیت بسیار خوب عنوان Divinity: Original Sin و بالا رفتن انتظارات گیمرها از این استودیو بعید به نظر میرسد که تا آمادگی صد در صد این استودیو از عناوین جدیدش رو نمایی کند .

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#3
بازی Wolfenstein: The Old Blood معرفی شد.

تریلر معرفی

از بازی Wolfenstein: The Old Blood رونمایی شد

چندین ماه قبل عرضه شد و توانست تجربه یک بازی تیراندازی آن هم به طعم ولفنستاین را باری دیگر برای طرفداران این فرانچایز قدیمی زنده کند. Bethesda عنوان جدید و مستقلی تحت عنوان “The Old Blood” (خون قدیمی) را برای کنسول های نسل هشتمی و PC معرفی کرد که قرار است به ماجراهای The New Order ختم شود.


ناشر بازی یعنی Bethesda Softworks و سازنده آن MachineGames چندی قبل از Old Blood رونمایی کردند که قرار است به عنوان یک بازی مستقل دانلودی، شما را به ماجراهای قبل از The New Order دعوت کند. باری دیگر در نقش B.J. Blazkowicz، شخصیت محبوب فرانچایز، ماجرای خود را در قلعه ولفنستاین ادامه دهید. نازی ها در تلاشند تا نیروی جادویی کهن آن مکان را برای خود جذب کرده و شخصیت اصلی بازی باید در مقابل آن ها ایستادگی کند. سازنده در روزهای آینده و به خصوص در همایش PAX East 2015 ویدئوهای گیم پلی دیگری از عنوان جدید ارائه خواهد داد. در ۵ مه ۲۰۱۵ (مصادف با ۱۵ اردیبهشت ۹۴) منتظر این بازی باشید.

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#4
GDC 2015: دسته ی Steam Box به طور کامل رونمایی شد

به تازگی شایعات زیادی پیرامون Steam Box و دسته ی آن منتشر شده بود، ولی امروز در سایت Polygon  شرکت سازنده ی این دستگاه به این شایعات پایان داد و عکس نهایی دسته ی Steam Box را منتشر کرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از جزییات این دسته اطلاع یابید.


Valve در اعلامیه اش در سایت Polygon گفت که عکسی که شما می بینید آخرین نسخه ی دسته Steam Box است.
این دسته از تست ها و تغییرات زیادی گذشت تا به آنچه شما الان می بینید رسید، و اینطور که به نظر می رسد Valve بالاخره تصمیم خود را گرفت و این دسته را به این صورت طراحی کرد، همینطور که در عکس دیده می شود در این دسته دو پد لمسی وجود دارد که نقش دکمه را دارند و دو تریگر و دو بامپر و دکمه هایی در پشت دسته نیز قرار دارد که اگر دکمه های جلوی دسته را به حساب نیاوریم در کل شش دکمه برای استفاده به بازیکن می دهد.
Polygon درباره ی این دسته اینطور می گوید:
نقل قول: شاید این دسته کمی ناباورانه به نظر برسد ولی وقتی که در دست قرار می گیرد بسیار راحت است و سازنده کار جالبی انجام داده است تا حس ماوس و کیبورد را به این دسته بیاورد.
پد لمسی سمت راست به عنوان ماوس استفاده می شود و لمس کردن این پد به بازیکن حس بازی را منتقل می کند و در صورتی که از کنترل این دسته خوششتان نیامد می توانید هر وقت که بخواهید کنترل دسته را تغییر دهید.
هر Steam Box یک دسته دارد و اگر بخواهید این دسته را به طور جدا بخرید شما می توانید این دسته را به قیمت ۴٩.٩٩ دلار خریداری نمایید.
کسانی که به GDC 2015 رفته اند می توانند این دسته را مشاهده و تست کنند.


GDC 2015: انتشار تصاویر جدید از هدست واقعیت مجازی شرکت سونی

به تازگی تصاویری از هدست جدید شرکت سونی منتشر شد . با اخبار جدید از رویداد GDC 2015 همراه باشید .

در جریان رویداد GDC 2015 شرکت سونی تصاویر زیبایی از هدست واقعیت مجازی پروژه مورفیوس خود را در شبکه اجتماعی توییتر منشر کرد . در بین این تصاویر منتشر شده علاوه بر هدست واقعیت مجازی تصاویری از بازی های The Deep ،The London Heist و Magic Controller نیز به چشم میخورد که این عناوین به صورت اختصاصی برای این هدست در دست ساخت قرار دارند .




GDC 2015: ویدئو کامل صحبت های فیل اسپنسر در غرفه مایکروسافت

مثل مراسم های بزرگ دیگر صنعت (E3 – Gamescom) پر سر و صدا نیست اما باز هم این فرصت را به سازندگان و شرکت ها می دهد تا بینش خود را برای آینده بازی های ویدئویی به اشتراک بگذارند. رئیس و مدیر بخش Xbox و بازی های شرکت مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر امسال حضور پررنگی در همایش GDC داشت و در مورد مسائل گوناگون پلتفرم های شرکت مذکور، صحبت نمود. حال مایکروسافت ویدئو صحبت های وی را منتشر کرده است که در ادامه مطلب می توانید آن را مشاهده و دانلود نمایید.


اسپنسر در ارتباط با Xbox، ویندوز ۱۰، DirectX 12 و قابلیت جدید Cross-buy صحبت می کند و می توان امید به آینده ای درخشان برای این پلتفرم ها داشت.




GDC 2015: تریلر جدید The Witcher 3 با گرافیک و جزئیات خیره کننده منتشر شد

یکی از بازی هایی بود که در مراسم انویدیا در GDC 2015 به نمایش گذاشته شد. در تریلر منتشر شده، می توانید منظره و زیبایی جهان باز این عنوان را مشاهده کنید که گرافیکی خیره کننده و مثال زدنی را به تماشاچیان ارائه می دهد. برای دانلود و مشاهده تریلر منتشر شده به ادامه مطلب مراجعه کنید.


در زمان ارائه تریلر، سازندگان کمی در مورد بازی صحبت کردند و نکته قابل توجه اینجاست که با این زیبایی، شما در این تریلر شاهد تنظیمات نهایی گرافیکی نیستید و این جزئیات نهایی را به عنوان غافلگیری ای برای بازیکنان و طرفداران در زمان عرضه نگاه داشته اند. تریلر به نمایش گذاشته شده:





GDC 2015: هدست واقعیت مجازی شرکت سونی در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

شرکت سونی امروز توضیحاتی در مورد هدست واقعیت مجازی خود داد .  با اخبار جدید از رویداد GDC 2015 همراه باشید .


در رویداد GDC سال گذشته سال ۲۰۱۴ سونی هدست واقعیت مجازی خود با اسم پروژه مورفیوس را به همگان معرفی کرد و از سال گذشته تا به اکنون در تلاش است تا این محصول را بهتر و پیشرفته تر جلوه دهد و نتیجه خوبی از عرضه این محصول بدست آورد ، حال پس از یک سال شرکت سونی در رویداد GDC امسال ویژه گی های جدیدی که به این عنوان اضافه شده است را به نمایش گذاشت و نشان داد که محصول نهایی تقریبا به چه شکل خواهد بود .
آقای یوشیدا در ابتدای این مراسم گفت : ” ما سال پیش در همین رویداد از هدست واقعیت مجازی برای کنسول PS4 رونمایی کردیم و شما میتوانید پیشرفت این محصول را در این یک سال مشاهده کنید . ” با معرفی انواع مختلفی ازین دست هدست ها مردم اشتیاق بیشتری برای استفاده از این تکنولوژی از خود نشان میدهند و این اتفاق میتواند خبر خوبی برای شرکت سونی باشد . شرکت سونی در این مدت به دنبال پیشرفت در تکنولوژی و امکانات سخت افزاری این پروژه بود تا هر چه سریعتر این محصول را به تولید نهایی برساند . این هدست دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷OLED اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ میباشد صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که موجب روان تر و بهتر دیده شدن تصاویر برای بیننده میشود و توانایی پردازش بازی ها روی نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارد که این آمار برای واقعیت مجازی بسیار خوب است ، کنسول PS4 در واقع طوری طراحی شده است که بازی هایی با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را ساپورت کند ، قابلیتی که تا امروز کسی از آن اطلاع نداشت  و همچنین در این زمینه نرم افزاری وجود دارد که میتواند بازی هایی با نرخ ۶۰ فریم را به ۱۲۰ فریم در ثانیه تفییر دهد .
این محصول تاخیری زیر ۱۸ میلی‌ثانیه دارد که کمتر از نصف تاخیری است که در اولین محصول پروژه وجود داشت . نمایشگر این محصول نزدیک به ۱۰۰ درجه میدان دید دارد و نسخه جدید دارای ۹ سنسور میباشد که از سنسور های نسخه آزمایشی قبلی سه عدد بیشتر است .


فیل اسپنسر: DirectX 12 کارایی پردازنده گرافیکی را تا ۲۰% افزایش می دهد

مدیر عامل بخش Xbox شرکت مایکروسافت آقای فیل اسپنسر در مراسم GDC 2015 و در غرفه مخصوصی در مورد آینده Xbox و PC صحبت می کند. در این میان، او در ارتباط با API جدید مایکروسافت یعنی DirectX 12 صحبت کرد و اظهار داشت که این پک نرم افزاری، کارایی پردازنده گرافیکی (GPU) را تا ۲۰% افزایش خواهد داد. برای جزئیات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


با توجه به صحبت های اسپنسر، DirectX 12 نه تنها عملکرد CPU را تا ۵۰% افزایش می دهد (بسته به نحوه ساخت بازی)، بلکه کارایی پردازنده گرافیکی را نیز با افزایش ۲۰ درصدی همراه می سازد و این با انجام آزمایش هایی توسط سازندگان همکار ثابت شده است. مسلما این مقدار قابل توجهی است و دیدن جلوه های جدیدی که برای پلتفرم های مایکروسافت می تواند به ارمغان بیاورد جالب خواهد بود. البته باید اشاره داشت که اسپنسر به پلتفرم خاصی اشاره نکرد و هنوز مشخص نیست که این توان برای Xbox One صدق می کند یا خیر.

GDC 2015: تایتان اکس، پیشرفته ترین GPU دنیا از دیدگاه Nvidia معرفی شد!

انویدیا بعد از عکس ها و فیلم های منتشر شده از  Unreal Engine 4 تایتان ایکس را به عنوان پیشرفته ترین GPU معرفی کرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از جزییات این GPU اطلاع یابید.


Jen-Hsun Huang یکی از رئسای  Nvidia بعد از عکس ها و فیلم های منتشر شده از Unreal Engine 4 کنترل غرفه را بدست گرفت و گفت که این GPU حدود  هشت میلیارد ترانزیستور و ١٢ گیگ رم دارد.
هر چند قیمت درستی برای این GPU اعلام نشده است ولی طبق یکی از شایعاتی که در ماه ژانویه پخش شده بود، قیمت این GPU حدود ١.٣۴٩ دلار است.
Nvidia قصد دارد که درباره ی GPU تازه اش در روزهای بعد بیشتر صحبت کند.
شما می توانید چند عکس از Titan X را در پایین این جمله مشاهده کنید.


GDC 2015: عنوان استراتژیک Tropico 5 برای PS4 تایید شد

 Kalypso اعلام کرد که بازی سبک Strategy (استراتژیک) یعنی Tropico 5 قرار است که در ۲۴ آوریل برای PlayStation 4 منتشر گردد. با جزئیات بیشتر با ما در ادامه همراه شوید.

اگر به طور کلی به بازی های این سبک نگاهی بیاندازیم می بینیم که هیچ وقت محبوبیتی به اندازه ی بازی های سبک شوتر و یا سبک های دیگر نداشته اند. شاید بتوان دلیل آن را در هیجان نداشتن بازی و عدم استفاده از کنترلر و … دانست اما به هر حال هر چه که باشد دلیلی است برای محبوب نشدن این سری! البته در این بین بازی های اندکی هستند که از این گونه موضوعات جدا هستند و جدا از بقیه بازی ها موفقیت خود را کسب می کنند. به جرئت می توان گفت که بازی Tropico 5 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک Strategy است که با عرضه ی خود آن را ثابت کرد.
در تاریخ ، این اولین بازی است که یکی از سری عناوین Tropico برای کنسول ها تایید می شود اما این نسخه یعنی Tropico 5 که برای PS4 تایید شد است ، شامل نسخه ی اصلی بازی که برای PC منتشر شد و توانست موفقیت خوبی هم کسب کند و هم چنین DLC جدیدی با نام The Big Cheese (پنیر بزرگ!) به همراه نقشه ی  the Bayo Del Olfato و یک passport است.
البته ممکن است بعضی از شما فکر کند که عنوانی با این سبک را چگونه می توان با کنترلر تجربه کرد؟ باید بگوییم که اعلام شده است که با وجود DualShock 4 هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و می تواند بدونه هیچ گونه ضعفی ، بازی خود را انجام دهید. به علاوه اعلام شده است که بازی با Resolutio عالی ۱۰۸۰p و با نرخ فریم ریت ۳۰fps اجرا می شود.
روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.
همانطور که در ابتدای خبر هم اعلام شد ، این عنوان در تاریه بیست و چهارم آوریل سال جاری منتشر شود.


GDC 2015: شرکت Crytek بار دیگر قدرت موتور CRYENGINE را به نمایش گذاشت

امروز شرکت Crytek اسکرن شات هایی بسیار زیبا که حاصل ساخت با موتور CRYENGINE بود را منتشر کرد . با اخبار جدید از رویداد GDC 2015 همراه باشید .


شرکت Crytek امروز در رویداد GDC 2015 اسکرن شات های بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت که توسط موتور  قدرتمند CRYENGINE ساخته شده بود و نشان از کیفیت این موتور داشت ، این اسکرن شات ها بیشتر مربوط به عناوین UMBRA و Kingdom Come: Deliverance و Monster Hunter Online میشد که با موتور CRYENGINE ساخته شده بودند  . در قسمت زیر میتوانید این اسکرن شات های بسیار زیبا را مشاهده کنید .
 


جوایز مراسم GDC 2015 مشخص شدند | Shadow of Mordor برترین بازی سال

جوایز مراسم GDC که آن را با GDCA نیز می شناسیم پس از دو ساعت لطیفه و طنز فاجعه بار در سان فرانسیسکو مشخص شدند و ما بالاخره یک برنده داریم: Middle-earth Shadow of Mordor. شرکت های بزرگی چون مایکروسافت و انویدیا با حضور خود در ارتباط با آینده صنعت بازی های ویدئویی صحبت کردند و شاهد رونمایی های بسیاری بودیم. حال زمان آن فرا رسیده تا تلاش سازندگان این عناوین در سال ۲۰۱۴ باری دیگر مورد تقدیر قرار گیرد.


لیست برندگان جوایز GDCA 2015:
  • برترین بازی سال: Middle-earth Shadow of Mordor
  • برترین صدا: Alien: Isolation
  • بهترین حضور اولیه (در عرصه): Stoic Studios
  • برترین بازی موبایل/کنسول دستی: Monument Valley
  • برترین طراحی برای بازی: Hearthstone: Heroes of Warcraft
  • برترین تکنولوژی به کار رفته: Destiny
  • برترین جلوه هنری: Monument Valley
  • بهترین روایت داستانی: Kentucky Route Zero
  • جایزه نوآوری: Brenda Romero
  • جایزه پیشگامی: David Braben
  • دستاورد عمری: Hironobu Sakaguchi
  • جایزه مخاطبان: Elite: Dangerous
جوایز فوق توسط گروه تخصصی دعوت شده از تمامی جوانب دنیای بازی های ویدئویی هستند.
همچنین جوایز بازی های مستقل (Independent Game Festival Awards) در GDCA برگزار شد که در آن، خلاقیت سازندگان بازی های مستقل مورد ستایش قرار گرفت. برندگان جوایز عناوین مستقل:
  • جایزه بزرگ Seumas McNally: عنوان Outer Wilds
  • برترین جلوه هنری: Metamorphabet
  • برترین صدا: Ephemerid
  • برترین طراحی: Outer Wilds
  • بهترین داستان سرایی: ۸۰ Days
  • جایزه Nuovo: برای Tetrageddon Games
  • جایزه مخاطبان: This War of Mine
  • نمایش دانش آموزان: Close Your

GDC 2015: عنوان Wasteland 2 این تابستان به ۴ PlayStation می آید

به تازگی خبری بر روی سایت قرار گرفت مبنی بر آمدن عنوان Wasteland 2 به کنسول Xbox One، حال Inxile Entertainment استودیو سازنده ی این بازی  در GDC اعلام کرد، که این عنوان در تابستان راه خود را به کنسول ۴ PlayStation نیز باز می کند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


Inxile Entertainment استودیو سازنده ی بازی Wasteland 2 در سایت پلی استیشن گفت که  نسخه ی Game Of The Year بازی Wasteland 2 به PS4 می آید و ادامه داد، این نسخه پیشرفت ها و بهبود هایی زیادی نسبت به نسخه ی PC داشته است.
هفته ی پیش اعلام شد که این بازی به موتور گرافیکی Unity 5 پورت شده است و به همین دلیل جلوه های بصری و محیطی این بازی بهتر شده  و صورت و فیزیک بدنی شخصیت ها واقعی تر شده است و همینطور دیالوگ های تازه ای به داستان بازی اضافه شده است.
از موارد دیگری که به نسخه ی PS4 این بازی اضافه شده است می توان به اضافه شدن چند Perk و بهبود یافتن سیستم تیراندازی بازی اشاره کرد که به خاطر همین سیستم شما می توانید از این به بعد دشمنانتان را بیهوش و یا فلج کنید.
سازنده ی این عنوان گفت که در تابستان این عنوان به پلتفرم PS4 می آید و هرچند تاریخ عرضه ی دقیقی برای نسخه ی Xbox One این بازی منتشر نشده است ولی طبق گفته ی سازنده Wasteland 2 این بازی به زودی برای Xbox One نیز منتشر می شود.
Wastelnad 2 قبل از خبر عرضه شدن برای کنسول های نسل هشتمی انحصاری PC بود و در همان پلتفرم نیز جایزه بازی سال را بدست آورد.
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#5
Phil Harrison :GDC 2015 قصد ترک مایکروسافت را دارد

بنا بر اخبار منتشر شده آقای Phil Harrison قصد ترک شرکت مایکروسافت را دارد .

آقای Phil Harrison عضو ارشد قسمت سرگرمی های شرکت مایکروسافت پس از ۳ سال سابقه در این جایگاه به نظر میرسد قصد ترک این شرکت را دارد . این اتفاق توسط خبرگزاری های زیادی تایید شده است . آقای Phil Harrison سابقه همکاری در شرکت های آتاری ، گایکای و سونی را نیز داشته است ، او در سال ۲۰۱۲ وارد شرکت مایکروسافت شد و پس از سه سال فعالیت حال خواهان جدایی از این شرکت است ، او در شرکت سونی بود که توانست برای خود نامی دست و پا کند و تاثیر بسزایی در آن سالها در موفقیت کنسول Play Station داشت . Phil Harrison در زمان ریاست آقای Don Mattrick به شرکت مایکروسافت و قسمت Xbox آن ملحق شد و وقتی Don Mattrick از شرکت جدا شد او نیز جایگاه خود را از دست داد و مقام سابق را نداشت بعد از Don Mattrick آقای Phil Spencer رییس این بخش شد و به نظر بسیاری از افراد به دلیل واگذار نکردن این پست به Phil Harrison باعث ناراحتی او در این شرکت شد .
در همین راستا سایت eurogamer ایمیلی به آقای Phil Spencer مبنی بر صحت این شایعات فرستاد که هنوز جوابی از او دریافت نکرده است .


[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#6
GDC 2015: با جدیدترین اطلاعات از سرقت ها در GTA Online با ما همراه باشید


سرقت های آنلاین (Online Heists) که در آینده به GTA Online اضافه خواهد شد متقاضیان بسیاری دارد. بخش نامبرده در زمان برگزاری GDC 2015 نیز حضور داشت و افرد مختلفی آن را بار تجربه کردند. امروز ما شاهد انتشار جزئیات گوناگون و فراوانی از قسمت نامبرده هستیم که برای مرور آنها می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به طور کلی مدت زمان انجام تمامی ماموریت های موجود در GTA Online حدود ۲۰ ساعت طول خواهد کشید که زمان اصلا کمی نیست. هر یک از سرقت ها، با توجه به مهارت بازیکنان و روش هایی که در پیش می گیرند، بین ۲ تا ۳ ساعت طول خواهد کشید. در این میان هر مرحله دارای ۲۰ الی ۳۰ دقیقه هم آماده سازی می باشد تا اینکه با برنامه کامل ماموریت خود را انجام دهید.

برای شرکت در این سرقت های گروهی، بازیکنان می بایستی که حداقل در رده ۱۲ حضور داشته باشند و از یک آپارتمان مجهز (high-end) نیز بهره ببرند. زمانی که همه این موارد آماده باشند، Lester تماسی خواهد گرفت تا اتاقی را برای نقشه کشی در خانه خود آماده کنید.

رهبرانی که می خواهند سرقت ها را ترتیب دهند، باید سه نفر دیگر را به گروه خود بیاورند. برای آغاز کار هم آنها بایستی که ۶۰,۰۰۰ دلا را از جیب خود در بازی خرج کنند منتهی مبلغی که بعدا در پایان سرقت کسب می کنند، مسلما ارزش ریسک را دارد.

علاوه بر این کارها، رهبران موظف به تقسیم سهم در آمدهای حاصله نیز هستند که تمامی آنها قبل از شروع هر ماموریت تعیین می گردد. ضمنا این افراد می توانند اصلا چیزی هم پرداخت نکنند. البته چنین کاری اصلا عادلانه نخواهد بود منتهی بازیکنان در پایان هر ماموریت آماده سازی، ۱۲,۰۰۰ دلار را دریافت می کنند و این مبلغ بسته به کیفیت عملکرد آنها در بازی، مانند نحوه کشتن دشمنان و دیگر مهارت ها، می تواند به صورت تشویقی افزایش یابد.

در یکی از ماموریت ها حتی گزارش شده که بازیکنان موظف به سرقت یک VTOL Hydra هستند، جت جنگنده ای که در سکوی یک ناو هواپیمابر قرار گرفته. البته سوار شدن بر این هواپیمای هیجان انگیز پایان کار نیست و بازیکنان در هوا نبردی بزرگ را با نیروهای ارتش تجربه می کنند.

از دیگر توضیحات ارائه شده از طرف افرادی که Online Heists را تجربه کرده اند می توان به تاکید بسیار زیاد بر روی همکاری گروهی اشاره کرد. اینطور نیست که یک بازیکن سرکشی کند و هیچ اتفاقی نیفتد. او حتی جزای این کار خود را هم خواهد دید. خوشبختانه در طی عملیات سرقت، شما نیازی نیست که نگران تجاوز دیگر بازیکنان به بازی خود شوید.

در حین انجام ماموریت ها، بازی برای شما چالش هایی را هم تدارک می بینید تا اینکه هیجان کار حفظ شود. به عنوان مثال در چالش Criminal MasterMind، هیچ یک از اعضای گروه، حتی یک بار هم نباید بمیرند در غیر این صورت کل این چالش از نو آغاز می شود و تلاش های شما برای موفقیت در آن تباه می شود.

این چالشی که اشاره کردیم، به شما مبلغ ۱۰ میلیون دلار را جایزه می دهد پس بهتر است که برای دستیابی به آن سخت تلاش کنید. چالش های کوچک دیگری هم هستند که جوایز آنها از ۱۰,۰۰۰ تا ۱ میلیون دلار ادامه دارد. به پایان رساندن هر سرقت، یک بخش Versus جدید در GTA Online را هم آزاد می کند.
بسته Online Heists در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) برای کنسول ها منتشر خواهد شد. عرضه نسخه PC بازی Grand Theft Auto V با توجه به تاخیر دوباره پیش آمده، به ماه آوریل و روز چهاردهم (۲۵ فروردین) موکول شده است منتهی تمامی محتویات مانند همین Heists از روز اول در دسترس خواهند بود.

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#7
GDC 2015: نگاهی به Alien Isolation با نمای سوم شخص داشته باشید

بازی ترسناک Alien Isolation را که جوایز مختلفی هم برنده شد، احتمالا شما نیز تجربه کرده اید. اگر با این عنوان آشنایی داشته باشید، مطمئنا می دانید که نمای دوربین در این عنوان به صورت اول شخص می باشد. حال طبق ویدئویی که سازندگان به تازگی منتشر کرده اند، ظاهرا زمانی بوده که Alien Isolation به صورت سوم شخص ساخته شده بود. برای تماشای این ویدئو جالب با ما همراه باشید.

اعضای استدیو Creative Assembly با حضور در جشنواره GDC 2015، ویدئویی را به حظار نشان دادند که گیم پلی Alien Isolation را با نمای سوم شخص به تصویر می کشید. در این نمایش ما شاهد قهرمان بازی یعنی Amanda Ripley هستیم که سعی می کند پشت موانع مختلف پناه بگیرد تا اینکه توسط Xenomorph شناسایی نشود.
این نوع ساختار بازی، طبق توضیحات ارائه شده، از بازی هایی مانند Dead Space و Resident Evil 4 الهام گرفته شده بود منتهی تصمیم نهایی را سازندگان بر این گرفتند، که در نسخه نهایی بازی به صورت اول شخص عرضه شود.
ویدئو نمایش داده شده به صورت رسمی در اینترنت پخش نشده است اما سایت Destructoid موفق به ضبط ۲ دقیقه از گیم پلی شده. تماشای آن را از دست ندهید.
Alien: Isolation یک بازی اول شخص ترسناک بر پایه مخفی کاری می باشد که توسط استدیو Creative Assembly ساخته شده و انتشار آن را شرکت Sega بر عهده دارد. بازی نامبرده برای PC ،Xbox One ،Xbox 360 ،PS3 و PS4 منتشر شده است.



[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#8
GDC 2015: بازی Destiny هفده میلیون کاربر دارد !

به تازگی استودیوی Bungie در رویداد GDC 2015 اعلام کرد که تعداد کاربران عنوان Destiny به ۱۷ میلیون رسیده است . برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

استودیوی Bungie در جریان مراسم GDC اعلام کرد که بازی Destiny توانسته به آمار هفده میلیون کاربر عضو شده دست پیدا کند . در ماه گذشته تعداد کاربران این بازی به ۱۶ میلیون رسیده بود و آمار بسیار خوبی محسوب میشد و حال به عد ۱۷ میلیون نیز رسیده است البته این رقم به این معنا نیست که ۱۷ میلیون نسخه از بازی فروش رفته است اما با این حال بازی Destiny به آمار قابل توجهی دست پیدا کرده است .
در رویداد GDC یک نمودار از وضعیت بازی گیمرها در Destiny به نمایش گذاشته شد که در قسمت زیر میتوانید مشاهده کنید، تصویر آماریه زیر نشان میدهد پرطرفدارترین قسمت بازی بخش Strike یا همام حمله به سیارات دیگر است و اگر دقت کنید میبینید که تقریبا در هر بخش زمان بازی کردن گیمرها به یک اندازه بوده است .
در آمار قبلی که توسط استودیوی Bungie اعلام شده بود که گیمر ها به طور متوسط در روز ۳ ساعت به انجام بازی Destiny میپردازند که در این باره در مراسم GDC  آقای Hopson عنوان کرد که این آمار بسیار آنها را شگفت زده کرده است . یکی از نکات دیگری که آقای Hopson به آن اشاره کرد درباره سیستم لوت بازی بود که بسیاری از گیمرها از آن شکایت دارند ، استودیو Bungie از قبل خود را برای این اتفاق آماده کرده بود اما چون هر دقیقه یک بار گیمرها میتوانند به جمع آوری لوت بپردازند Bungie فکرش را نمیکرد که این اتفاق مشکل ساز شود او همچنان عنوان کرد : درباره غارهایی که گیمرها در آن مشغول جمع آوری لوت میشوند باید این را بدانند که در هر ساعت به نسبت بازی کردن عادی به آنها لوت کمتری داده میشود . چیزی که استودیوی Bungie از آن غافل شده بود علاقه بسیار زیاذ گیمرها برای جمع آوری لوت است در این باره رفتن به غارهای مخصوص لوت اولین گزینه است هر چند این غارها سریعترین راه برای گرفتن لوت نمیباشد اما آسانترین راه است ! آقای Hopson در مورد علت قفل شدن این غارها بیان کرد که شکایات زیادی از سوی کاربران بدست ما رسیده است، برخی از کاربران بیشتر اوقات خود در بازی را در این غارها به سر میبرند و فقط در پی لوت میباشند و این کار موجب دریافت تجهیزات ناعادلانه نسبت به گیمرهای دیگر برای آنها میشود و داد بسیاری از کاربران را در آورده بود برای همین ما به این شکایت ها گوش داده و برای جلوگیری از این دست رفتارها در بازی این غارها را برای همیشه بسته ایم تا تعادل و عدالت در بازی برقرار شود .
استودیو Bungie در سال ۲۰۱۰ زمانی که از گیمرها برای تست عنوان Bungie استفاده کرد سیستم امنیتی پیچیده ای را برای حفاظت از بازی به کار برده بود، گیمرها برای تست بازی باید از سنسورهای مخصوص عبور میکردند و از بردن گوشی های همراه خود در حین بازی منع شده بودند و در تمام اوقات عوامل سازنده بازی در کنار گیمرها حضور داشتند تا اطلاعاتی از بازی به بیرون درز پیدا نکند .
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#9
نمایش گیم پلی Wolfenstein: The Old Blood در PAX East

مدت زیادی از معرفی Wolfenstein: The Old Blood نمی گذرد، عنوانی که پیش در آمدی بر The New Order می باشد و قرار است که  به صورت مستقل عرضه شود. سازندگان این عنوان با حضور در نمایشگاه PAX East، به صورت زنده Old Blood را در حضور مردم به تصویر کشیدند و شما می توانید نمایشی ۲۰ دقیقه ای از گیم پلی این بازی مهیج را در ادامه مطلب تماشا کنید.

وقایع داستانی Wolfenstein: The Old Blood در سال ۱۹۴۶ دنبال می شود و قهرمان بازی هم طبق سنت همیشگی B.J. Blazkowicz است. این بازی به طور کلی دو بخش است: در بخش اول شما می بایستی از یک نگهبان آهنین بگذرید، وارد قلعه Wolfenstein شوید و مشخصات مکان مخفی شدن ژنرال Deathshead را پیدا کنید. در بخش دوم هم که ادامه این قسمت می باشد، شما از دهکده Wulfburg می گذرید که در آن یک باستان شناس ناتزی، به دنبال کشف اسرار نیروهای شیطانی این منطقه و به کنترل در اوردن آنها است.
Wolfenstein: The Old Blood توسط استدیو MachineGames ساخته می شود و در پنجم می برای Xbox One ،PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد. نکته جالب توجه اینجاست که Xbox One نسخه فیزیکی ندارد و دارندگان این کنسول فقط بایستی این بازی را به صورت دیجیتالی دانلود کنند.




دو شخصیت جدید برای Overwatch معرفی شدند

جشنواره PAX East امسال میزبان اسامی بزرگی در صنعت بازی ها می باشد و در میان آنها نام شرکت Blizzard Entertainment نیز به چشم می خورد که برای نمایش بازی Overwatch حضور پیدا کرده. سازندگان این بازی، دو شخصیت جدید را معرفی کرده اند که می توانید تریلر آنها را در ادامه مطلب تماشا کنید.

شخصیت های جدیدی که به آنها اشاره کردیم McCree و Zarya نام دارند. Zarya می تواند از فواصل دور و نزدیک، با اسلحه Particle Cannon که در اختیار دارد، به مقابله با دشمنان بپردازد. همچنین این اسلحه برای او به مانند یک سپر هم کارایی خواهد داشت. McCree از طرف دیگر یک هفت تیر کش قهار است که با اسلحه روولور چند دشمن را به رگبار تیرهای پشت سر هم خود می بندد.
تریلر هر دو شخصیت در انتهای مطلب موجود است.
وقایع داستانی بازی Overwatch در آینده ای مدرن جریان دارد که جلوه ای متفاوت را از زندگی روی کره زمین نشان می دهد. با آمدن یک بحران جهانی، گروهی متشکل از دانشمندان، سربازان و دیگر کلاس ها یک نیروی ویژه را تشکیل داده اند تا اینکه مجددا صلح را باز گردانند. این گروه در گذشته پس از کسب موفقیت های بزرگ از هم گسسته شده بود اما ظاهرا جهان هنوز هم به چند قهرمان نیاز دارد.
Overwatch اولین IP جدید Blizzard پس از ۱۷ سال می باشد. این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد جز اینکه پلتفرم آن، انحصاری PC می باشد.
Zarya


 McCree




[/b]
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#10
آقای مدیر سبکش اکشنه ؟
ناخدایی خسته در تسخیر طوفانم رفیق
در دل دریا اسیر مکر شیطانم رفیق
صخره ای هستم که سیلی میخورم از دست موج
امپراطوری غم از دست یارانم رفیق
کاش هرگز دل نمی بستم به مرجانهای آب
طعمه ای در کام خشک نارفیقانم رفیق
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  GDC 2019 | شرکت گوگل از سرویس استریم جدید خود با نام Stadia رونمایی کرد White Beard 1 162 03-21-2019, 04:57 AM
آخرین ارسال: alisalar11
  GDC 2019 | استیدیا در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد White Beard 0 137 03-20-2019, 12:05 AM
آخرین ارسال: White Beard
  GDC 2019 | خانوم جید ریموند به عنوان رئیس اولین استودیوی فرست‌پارتی گوگل انتخاب شد White Beard 0 127 03-20-2019, 12:03 AM
آخرین ارسال: White Beard
  GDC 2019: بازی Doom Eternal با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه برروی استیدیا اجرا خواهد ش White Beard 0 125 03-20-2019, 12:02 AM
آخرین ارسال: White Beard
  روز بازی‌های رایانه‌ای در تهران findbmx 0 281 09-08-2018, 02:00 PM
آخرین ارسال: findbmx

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان