09-26-2014, 10:40 PM
(آخرین ویرایش: 09-26-2014, 10:41 PM، توسط alireza khan.)
((به نام خدا))
فرهنگ و انسانیت بی معناست...
کشاورزی بی ارزش و شهر سازی اتلاف وقت قلم داد می شود...
احترام به مردم عادی نشانه ی ضعف است...
برای من فقط سربازانم مهم هستند همین و بس... ایدئولوژی عموم افراد بر اساس نحوه ی زندگی و همجنین چگونگی زندگی آن ها است ولی فردی که در در جامعه ای به دور از تمدن بزرگ شده چطور؟
شهر ها و آبادی در نظر او چگونه است؟
آتیلا به شما پاسخ می دهد. منابعی برای غارت و چپاول
زندگی برایش در 2 چیز خلاصه شده:
1-جنگ
2-پیروزی
اراده اش پولادین،سربازانش وفادار،ارتشش جاودان و دشمناش هراسان از او.
همه باید از او بترسند.
در سال 395 بعداز میلاد دوره ی تاریکی روم شروع شده بود،تقیسم امپراطوری به شرقی و غربی،آَشوب های داخلی و همچنین اختلافات مذهبی تنها گوشه ای از بی کران مشکلات روم بودند.
امپراطوریی عظیمی در شرق به نام ساسانیان و همچنین ژرمن ها در شمال خواب را از سر رومی ها گرفته اند.
حال فردی دیگری به نام آتیلا فرمانده ی قوم هان خواهان ایجاد امپراطوری به سبک خود در اروپاست.
او در نظر دارد روم را آتش بکشد و روز ها و شب ها نظاره گر شعله های آن باشد.
در سال 2005 شرکت Creative Assembly با همکاری Sega دست به انتشار DLC جدیدی برای عنوان Rome Total War I زدند آنجا بود که این DLC از خود بازی نیز محبوب تر شد و باعث شد دوباره شرکت سازنده به امید روز های خوش سابق به آن زمان برود.
2 روز پیش بود که اولین اخبار اطلاعات از این بازی منتشر شد و همچنین یک تریلر که می توانید آن را مشاهده کنید.
http://www.aparat.com/v/Qay9H
دین،مسئه این است
در نگاه اول شاید مهم ترین چیزی که به بازی برگشته و مطمئنا برای خیلی ها جالب خواهد بود بازگشت دین ها به بازی می باشد.
حال شما ده ها دین در طول بازی خواهید دید و می توانید به حسب علاقه یکی را انتخاب نموده و با آن ادامه بدهید.
(شایان ذکر است که فعلا خبری از اسلام نیست چرا که فاصله ی تقربیا 300 ساله با آغاز زمان بازی احتمال وجود اسلام تقربیا صفر می کند)رهبران دینی نیز آیین های خود را تبلیغ می کنند کلیسا ها ناقوس مسیحیت را می نوازند و آتش کده ها نام زرتشت را به جهان مخابره می کنند.
انتخاب با شما دین های الهی را قبول دارید یا به پرستش خدا هایی رومی ها همچون julia،Mars،Vulcano می پردازید.
بنا های مذهبی در بازی نقش خیلی مهمی پیدا کرده اند،بی احترامی و تعرض به آن ها عواقبی برای شما خواهند داشت.
دین حالا روی دیپلماسی نیز تاثیر گذاشته است مطمئنا ارتباط 2 کشور مسیحی با یکدیگر راحت تر و دسترسی به یک توافق سهل الوصول تر است. هر روز خشن تز از دیروز
تمامی افراد پیروزی های شگرف ارتش مغول را ناشی از آن می دانند فرماندهان مغول عقیده داشتند هر کس که مقاومت کرد باید کشته شود و آن شهر باید ویرانه گردد.
حال شما این انتخاب را دارید!
اهالی یک شهر مقاومت می کنند،مشکلی نیست همه را کشته و شهر را به ویرانه ای تبدیل کنید یا اگر فکر می
کنید حیف است می توانید زنان و کودکان را به اسارت برده و کاخ ها بنا سازید.هر چند باید منتظر عواقب عمل خود هم باشید.
هر عملی،عکس العملی دارد.
ساخت و ساز شهر ها در این عنوان بسیار بهتر و همچنین طبیعی تر شده البته همچنان بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله در بازی است که می تواند شهر ها را به ویرانه تبدیل کند.
نکته ای که خیلی در این نسخه از بازی روی آن اشاره شده آتش است.
همجنان که می توان در نخستین تریلر این بازی هم این موضوع را دید پس باید شاهد بهترین انیمشن ها برای این عامل باشیم.
همچون نسخه ی قبلی این بازی نیز شهر ها به صورت ایالت ایالت هستند.
هر ایالتی شامل چند شهر خواهد بود.
در مورد گرافیک بازی هم خیلی نمی توان اظهار نظر کرد ولی با جرئت می شود گفت روان تر از سابق خواهد بود که این مهم با ارتقا های صورت گرفته در موتور گرافیکی بازی و همجنین تجارب ساخت عنوان عظیمی چون TOTAL WAR :ROME II نوید که جهش خوب و رو به جلو را خواهد داد.بد نیست اظهار نظرات سازندگان بازی را نیز بخوانیم:
بر طبق گفته Janos Gaspar طراح ارشد بازی
:
" با Total War: ATTILA ما شاهد آن خواهیم بود که خیلی ها از ما راضی و خشنود می شوند.
ما دوباره طرفداران خود را راضی می کنیم و همچنین به این راه خود ادامه می دهیم.
بازگشت به ریشه ها در عین اضافه کردن نو آوری ها آن چیزی است که ما می خواهیم.ما سخنان طرفداران خود را می شنویم و اجرا می کنیم.
من فکر می کنم ما راه درستی را در پیش گرفته ایم راهی که....ما دوباره طرفداران خود را راضی می کنیم و همچنین به این راه خود ادامه می دهیم.
بازگشت به ریشه ها در عین اضافه کردن نو آوری ها آن چیزی است که ما می خواهیم.ما سخنان طرفداران خود را می شنویم و اجرا می کنیم.
فقط می توانم بگویم راه درست را می رویم مطمن باشید.
عمده تغییرات اصلی :
[bgcolor=rgba(250, 250, 250, 0.498039)]تخریب پذیری:[/bgcolor]
در نسخه های قبلی بی معنا بود چنان که به تخریب جزئی در اماکن محدود شده بود ولی حالا شما می توانید شهر ها را به کلی ویران کرده و از روی زمین محو کنید.
در نسخه های قبلی بی معنا بود چنان که به تخریب جزئی در اماکن محدود شده بود ولی حالا شما می توانید شهر ها را به کلی ویران کرده و از روی زمین محو کنید.
شروعی پر از دردسر:
شاید فکر کنید که جکومت بر امپراطوری روم غربی ساده است ولی باید بگم شما سخت در اشتباهید.
من شما و همه ی طرفداران را به چالش روم غربی دعوت می کنم.شاید فکر کنید که جکومت بر امپراطوری روم غربی ساده است ولی باید بگم شما سخت در اشتباهید.
ارتقا های گیم پلی:
هسته ی اصلی بازی با وجود حفظ آرمان های کلی بازی و مکانیسم اولیه به کلی دگرگون شده و تکنولوژی ها و Family Tree و همچنین شخصی سازی ارتش ها بخشی از آن است
در قسمت Campaign Map:
-هر 4 ترن برابر یک سال است.
-فصل ها پویا هستند-اب و هوا بر روی نقشه تغییر میکند 10 ها نوع آب و هوا به بازی اضافه شده.
-نقشه همان نقشه روم 2 است با رزولوشن بهتر و لود کردن اسانتر و بعلاوه حذف چند ایالت.
-درخت خانوادگی با همان Family Tree.
-وجود زمین های سوخته برای مدتی بی کابرد خواهد ماند و بعد دوباره فعال خواهند شد..
-ایجاد نبرد های مذهبی
-ایجاد چالش برای انتخاب فرد مناسب تاج و تخت(ولیعهد خود را به مسابقه انتخاب کنید)
-ایجاد نبرد های مذهبی
-ایجاد چالش برای انتخاب فرد مناسب تاج و تخت(ولیعهد خود را به مسابقه انتخاب کنید)
در قسمتBattle Map:
-درست کردن سنگر داخل جنگ.
-اتش طبیعی
-وجود شهرورندان در جنگ(به احتمال زیاد city view در
بازی
هست)
-سپر بلا کردن مردم شهر برای فراری دادن افراد مهم حکومتی
-آتش زدن کلیسا ها باعث می شود به ناگاه نیروهای مذهبی به سمت شما از داخل کلیسا و کلا اماکن مذهبی حمله ور شوند.
-سپر بلا کردن مردم شهر برای فراری دادن افراد مهم حکومتی
-آتش زدن کلیسا ها باعث می شود به ناگاه نیروهای مذهبی به سمت شما از داخل کلیسا و کلا اماکن مذهبی حمله ور شوند.
یک زمانی مدیر بخش pc سایت گیم ایمگ بودم....