امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی Watchdogs 2 در E3 2016 تایید شد
#11
(06-03-2016, 12:10 AM)سجاد محمدی پور نوشته است:
(06-02-2016, 11:40 PM)Devil Prince نوشته است:
(06-02-2016, 11:21 PM)سجاد محمدی پور نوشته است:
مطمعن باشید که Watch Dogs 2 یکی از بزرگترین شکست‌های یوبیسافت خواهد بود!!
اگر انتظار داشته باشیم که Watch Dogs 2 بخواد به اندازه‌ی یک بازی قابل قبول در حد و استاندارد بازی‌های مشابه به این سبک ظاهر بشه، باید بگم که انتشار سالیانه اصلا نمی‌تونه مهلت مناسب و کافی‌ای برای این‌ کار باشه. قطعا یک یا دو سال، فرصت خوبی رو برای طراحی یک داستان زیبا و از اون مهم‌تر، تولید شخصیت‌ها و پردازش به اون هارو نمیده... امیدوارم که یوبیسافت در E3 2016 فقط قصد معرفی رو داشته باشه و حداقل فاصله‌ی بین معرفی تا انتشار حدود دو سال زمان داشته باشه...
ولی من اینطور فکر نمی‌کنم. با توجه به تصمیمی که سازنده‌ها درباره‌ی استراحت دادن به Assassin's Creed اتخاذ کردن، به نظر می‌رسه که بالاخره یوبی‌سافت سر عقل اومده و به کیفیت بیشتر رو آورده.
درباره‌ی مدت زمان ساخت بازی هم شک نکن که مراحل ساخت بازی بلافاصله بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی اول شروع شده و مطمئنا اگه بازی در E3 معرفی بشه، حداقل یک سال عرضه‌اش طول می‌کشه. درسته عملکرد یوبی سافت تو این چند سال خیلی متزلزل بوده اما پتانسیل بالای این بازی از نظر فروش باعث میشه که سازنده ها با تمام قوا روی این بازی کار کنند. ضمن اینکه نسخه‌ی اول Watchdogs واقعا خوب بود و تنها مشکلش سیستم هندلینگ ماشین و داستان متوسطش بود.
با کمال احترام کاملاً مخالفم!
عدم ساخت سری Assassin's در سال 2016 به این معنی نیست که اونا فقط دارن روی Watch Dogs کار می‌کنن. هزار و یک جور IP دارن که دستِ بر قضا به صورت سالیانه هم عرضه میشن. اینکه می‌گید Assassin's Creed امسال منتشر نمیشه، فقط مربوط به همین سریه. یعنی قراره بیشتر روی سری Assassin's تمرکز کنن تا قسمت بعدی این بازی یکمی در حد انتظار ظاهر بشه و این هیج ربطی به Watch Dogs نداره...
نقل‌قول: درباره‌ی مدت زمان ساخت بازی هم شک نکن که مراحل ساخت بازی بلافاصله بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی اول شروع شده
این حرف شما تقریباً غیر ممکنه! این‌جوری نیست که یوبیسافت فقط سرش تو یه IP باشه و به محض تموم کردن این بازی برن سراغ نسخه‌ی بعد! تا سه ماه پیش اصلا کسی Watch Dogs رو یه فرانچایز محسوب نمی‌کردن که بخواد ادامه‌دار باشه. در ضمن اگر رو این حساب بخوایم نظریه بدیم، پس بازی TLoU 2 هم هم‌اکنون مراحل آخر ساختش رو به‌سر میبره. کسی به طور قطعی نمی‌تونه بگه که یه بازی مراحل ساختش کی شروع شده و بنده به شخصه با توجه به شناختی که از بازی‌های یوبیسافت دارم، با قاطعیت می‌گم که ساخت این بازی حدامثر 7-8 ماهه که شروع شده. وگرنه یوبیسافت اونقدر راز نگه‌دار نیست که تا الان هیچ اطلاعاتی رو از بازی منتشر نکرده باشه. این یوبیسافتی که من می‌شناسم تا الان کاری کرده بود که خواجه حافظ شیرازی هم از بازی‌هاش هایپ شده باشه S0 (2)
در مورد نسخه‌ی اول هم باید بگم که بازی بسیار خوبی بود ولی نه صرفاً یک شاهکار! اینکه زیاد فروخته‌ شد به این دلیله که پیش از اون با سری GTA مقایسه شده بود و حالا کدوم گیمری هست که اسم GTA و واژه‌ی «مشابه» به مشامش بخوره و با کله نره تو فروشگاه؟

   سجاد جان، من مثال Assassin's Creed رو آوردم تا فقط بگم که احتمالا یوبی‌سافت از سیا.ست های غلطش صرف نظر کرده. این مثالم ربطی به کار کردن روی WD 2 نداشت! پس با بند اول حرفات کاری ندارم.
درسته؛ یوبی سافت سرش فقط به یه IP خاص گرم نیست، اما با این تعداد استدیویی که داره، مطمئن باش که میتونه همزمان روی حداقل 5 تا بازی کار کنه. حساب کار تلو 2 و ناتی داگ جداست. ناتی داگ فقط یه استدیو ـه! یوبی سافت خودش یه کمپانی ـه که بیش از 10 استدیو تو سراسر دنیا داره. رو همین نسخه ی اول Watchdogs پنج تا استدیو در حال کار بودن. همون سال یوبی سافت دو تا Assassin داد بیرون، یه فاکرای، Child of Light رو عرضه کرد و چند تا هم خرده بازی دیگه ... . متاسفانه بعضی از دوستان نسبت به یوبی سافت و بازی هاش کم لطفی می کنن. عرضه ی سالانه ی AC با یه مپ جدید و کیفیت خوب کار کمی نیست. درسته این کار باعث تکراری شدن بازی میشه، ولی این موضوع رو نباید به کیفیت پایین محصول ربط بدیم. شما فکر می کنی یوبی چجوری این کارها رو می کنه؟ دلیلش واضحه. تیم سازنده ی بازی های مهم  یوبی سافت متشکل از حداقل 500 - 600 نفر کارمند ـه. تیمی با این تعداد، اونم فقط واسه مونترال و دو تا دیگه، میتونه تو یک سال بازه دو ساله‌ی استدیو های دیگه رو داشته باشه. من با توجه به تجربم گفتم که ساخت نسخه ی بعدی بلافاصله بعد نسخه ی اول شروع شده. شما برو و حرف های یوبی سافت قبل عرضه‌ی هر قسمت Assassin  رو ببین. همیشه به این موضوع اشاره کرده که ساخت نسخه ی جدید بازی دقیقا بعد از انتشار نسخه ی قبلی شروع شده. از اونجایی نسخه ی اول Watchdogs خیلی موفق بوده، میشه یه همچین پیش بینی داشت؛ پس این قضیه از هر لحاظ که فکرش رو بکنید، کاملا شدنی ـه!
=====
   آخر کار هم یه درخواستی از دوستان دارم و اینه که انقدر به Ubisoft و محصولاتش توهین نکنید. حداقل به حرمت گذشته هایی که از عناوین این شرکت لذت می‌بردید. توهین ها و گِله های شما که قرار نیست به دست سازنده ها برسه، پس بیخودی حرف های تکراری رو هزار بار ذکر نکنید که فقط یه نتیجه داره: ناراحت شدن طرفدارای این شرکت و دعوا درست شدن؛ پس لطف کنید و حرمت ها رو نشکنید. کسی مجبورتون نکرده که بازی های این شرکت رو بخرید و بعد به شرکت بگید پول پرست و ... . اعتراضی دارید با احترام بگید که مثالا من از کیفیت محصول راضی نبودم و ... . اگه انتظار دارید دیگران به بازی ها و شرکت های مورد علاقه ی شما احترام بذارن؛ شما هم باید این احترام رو در حق اونا ادا کنید.
ممنون
[تصویر:  peter_popken_03.jpg]
!Praise Prince of Persia
پاسخ
#12
(06-03-2016, 08:59 AM)Devil Prince نوشته است:
   سجاد جان، من مثال Assassin's Creed رو آوردم تا فقط بگم که احتمالا یوبی‌سافت از سیا.ست های غلطش صرف نظر کرده. این مثالم ربطی به کار کردن روی WD 2 نداشت! پس با بند اول حرفات کاری ندارم.
درسته؛ یوبی سافت سرش فقط به یه IP خاص گرم نیست، اما با این تعداد استدیویی که داره، مطمئن باش که میتونه همزمان روی حداقل 5 تا بازی کار کنه. حساب کار تلو 2 و ناتی داگ جداست. ناتی داگ فقط یه استدیو ـه! یوبی سافت خودش یه کمپانی ـه که بیش از 10 استدیو تو سراسر دنیا داره. رو همین نسخه ی اول Watchdogs پنج تا استدیو در حال کار بودن. همون سال یوبی سافت دو تا Assassin داد بیرون، یه فاکرای، Child of Light رو عرضه کرد و چند تا هم خرده بازی دیگه ... . متاسفانه بعضی از دوستان نسبت به یوبی سافت و بازی هاش کم لطفی می کنن. عرضه ی سالانه ی AC با یه مپ جدید و کیفیت خوب کار کمی نیست. درسته این کار باعث تکراری شدن بازی میشه، ولی این موضوع رو نباید به کیفیت پایین محصول ربط بدیم. شما فکر می کنی یوبی چجوری این کارها رو می کنه؟ دلیلش واضحه. تیم سازنده ی بازی های مهم  یوبی سافت متشکل از حداقل 500 - 600 نفر کارمند ـه. تیمی با این تعداد، اونم فقط واسه مونترال و دو تا دیگه، میتونه تو یک سال بازه دو ساله‌ی استدیو های دیگه رو داشته باشه. من با توجه به تجربم گفتم که ساخت نسخه ی بعدی بلافاصله بعد نسخه ی اول شروع شده. شما برو و حرف های یوبی سافت قبل عرضه‌ی هر قسمت Assassin  رو ببین. همیشه به این موضوع اشاره کرده که ساخت نسخه ی جدید بازی دقیقا بعد از انتشار نسخه ی قبلی شروع شده. از اونجایی نسخه ی اول Watchdogs خیلی موفق بوده، میشه یه همچین پیش بینی داشت؛ پس این قضیه از هر لحاظ که فکرش رو بکنید، کاملا شدنی ـه!
=====
   آخر کار هم یه درخواستی از دوستان دارم و اینه که انقدر به Ubisoft و محصولاتش توهین نکنید. حداقل به حرمت گذشته هایی که از عناوین این شرکت لذت می‌بردید. توهین ها و گِله های شما که قرار نیست به دست سازنده ها برسه، پس بیخودی حرف های تکراری رو هزار بار ذکر نکنید که فقط یه نتیجه داره: ناراحت شدن طرفدارای این شرکت و دعوا درست شدن؛ پس لطف کنید و حرمت ها رو نشکنید. کسی مجبورتون نکرده که بازی های این شرکت رو بخرید و بعد به شرکت بگید پول پرست و ... . اعتراضی دارید با احترام بگید که مثالا من از کیفیت محصول راضی نبودم و ... . اگه انتظار دارید دیگران به بازی ها و شرکت های مورد علاقه ی شما احترام بذارن؛ شما هم باید این احترام رو در حق اونا ادا کنید.
ممنون

راستش به کلیت حرفاتون موافقم قربان، اما بعضی از حرفاتون یکمی بی‌ثبات و از روی تعصب زده شده!
نقل‌قول: اما با این تعداد استدیویی که داره، مطمئن باش که میتونه همزمان روی حداقل 5 تا بازی کار کنه
جناب من که نگفتم این بازی رو قراره با یه استودیو بسازه، اما از یه طرفی بازیای دیگه‌شو هم با یه استودیو نمی‌سازه! این‌جوری نیست که تمام وقت و توانایی خودش رو روی یک بازی صرف کنه. در ضمن یوبیسافت درحال حاضر روی بیش از 5 تا IP مستقل کار می‌کنه و این یعنی همون آش و همون کاسه! (اتفاقی که برای Watch Dogs افتاد)
مشکل اینجاست که دقیقاً 2-3 سال پیش هم با همین روال داشتن  روی Watch Dogs کار می‌کردن و هممون دیدیم که نتیجه‌ی کار اصلا به مزاج منتقدین خوش نیومد. دلیل فروشش هم فقط این بود که Watch Dogs یک بازی مشابه به سری GTA قلمداد می‌شد و توی اکثر کنفرانس‌ها اون رو با GTA مقایسه می‌کردن و خب همین موضوع عم زمینه رو برای فروش بازی فراهم کرد.
نقل‌قول: همون سال یوبی سافت دو تا Assassin داد بیرون، یه فاکرای، Child of Light رو عرضه کرد و چند تا هم خرده بازی دیگه ...
خب مگه Watch Dogs موفق شد؟ قطعا پاسختون خیر خواهد بود. امسال هم دقیقاً یه همچین اتفاقاتی داره میفته و نگرانی ما هم دقیقاً همینه. اینکه یوبیسافت فقط داره کمیت رو زیاد می‌کنه و هیچ توجهی به کیفیت کارها نداره. همزمان روی چندین IP مختلف کار می‌کنه و در نهایت پتانسیل بالایی رو که بازی‌های یوبیسافت دارن به نتیجه نمی‌رسه و اکثر اوقات توی جلوه‌های بصری خوب نشون میده. تو اینجور مواقع عملاً بخشی داستان‌پردازی کشک محسوب میشه و خب هممون می‌دونیم که «بخش داستان و شخصیت‌پردازی» یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک بازی ویدئوییه.


نقل‌قول: عرضه ی سالانه ی AC با یه مپ جدید و کیفیت خوب کار کمی نیست
واقعیتش اینه که هیچ‌ کس دقت نمیکنه که یک سازنده چقدر روی اون بازی وقت گذاشته! نمونه‌ش هم بازی Homefront که رسماً بعد از چهار سال تلاش و زحمت، متای 53 رو تو متاکریتیک دریافت کرد و کلاً از صفحه‌ی مانیتور محو شد! بازم می‌گم که یک مپ جدید با یه شخصیت جدید اون‌ هم تو دنیایی که باگ حرف اصلیشه، اصلا نمی‌تونه یک طرفدار Assassin's رو راضی کنه. اصولا کیفیت کارها مهمه و توی دستورالعمل آثار یوبی‌سافت اصولاً خبری از داستان‌پردازی و شخصیت‌های اسطوره‌ای نیست...


نقل‌قول: از اونجایی نسخه ی اول Watchdogs خیلی موفق بوده، میشه یه همچین پیش بینی داشت
یه سوال ازتون می‌پرسم و بدون تعضب بهش جواب بدید: تاحالا کدوم بازی یوبیسافت رو دیدید که بعد از گذشت 2 سال از ساختش، هنوز حتی یک تصویر هنری هم ازش بیرون نداده باشن؟ مطمعن باشید که اگر این‌طور که شما می‌گید بود، الان توی فضای مجازی حدود 20-30 عدد تریلر حماسی و خفن ازش می‌دیدیم و  خلاصه هایپمون رو منفجر می‌کرد. من که به شخصه هیچ‌وقت ندیدم که یوبیسافت در سکوت خبری مراحل ساخت یک بازی رو پیش ببره!

با بند پایانی حرفاتون کاملاً موافقم. مطمعناً بنده به کمپانی خاص و یا طرفدارانش بی‌احترامی نکردم و فقط نظرم رو دارم می‌گم. یوبیسافت هرچی که باشه، عناوینی مثل Rayman، Prince Of Persia و کلی از ساخته‌های دیگه‌رو در کارنامه‌ی خودش داره که اکثر اون‌ها نمره‌ی بالای 90 رو تو متاکریتیک دریافت کردن. تمام گفته‌های بنده مربوط به سری Watch Dogs و سیا.ست‌های نادرستیه که جدیداً توسط یوبیسافت داره اجرا میشه و حداقلش اینه که برای طرفداران قدیمی و ریش‌سفید این کمپانی ارزش قائل نمیشه.

موفق و سربلند باشید S0 (74)
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  معرفی بازی ترسناک The Dark World: KARMA (تریلر و اطلاعات تکمیلی) novinspot 1 6,643 01-20-2024, 07:13 PM
آخرین ارسال: mahdi1717
  معرفی بازی Need for Speed Unbound Crystobal 1 5,208 10-31-2023, 04:53 PM
آخرین ارسال: یاشار12
Rainbow معرفی بهترین بازی واقعیت افزوده برای گوشی های اندروید و iOS Sarakhani 0 2,263 12-17-2019, 10:21 AM
آخرین ارسال: Sarakhani
Heart معرفی و آموزش ورود به سرور ArSaCiA Javadbh81 1 2,270 11-30-2019, 05:41 PM
آخرین ارسال: آکام
  شخصیت Broly از بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شد White Beard 0 1,511 10-22-2019, 09:42 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان