اطلاعاتی جدید در مورد گرافیک Ryse Son of Rome : نورپردازی کاملا طبیعی ، سطح پیشرفته ای از بازی در Xbox One
مدیر Crytek یعنی Cevat Yerli توضیح داد که چگونه CryEngine را با XBox One هماهنگ کرده اند و توانستند Ryse Son of Rome را بسازند .
Yerli نشان داد که این بازی به طور کامل پشتیبانی میشود و گرافیکی بسیار واقعی را با CryEngine به وجود میاورند ، آن ها تمام صحنه های بازی را به طور کامل و با کیفیت ساخته اند و تونسته اند که جلوه های ویژه ی بسیار زیبایی را به وجود بیاورند و خلق بکنند . این به این معنی است که شرکت سازنده ی این بازی به راحتی توانسته خاصیت های موتور بازی ساز CryEngine را در بازی به وجود بیاورد . علاوه بر همه ی این چیزها ، مدل شخصیت های بازی Ryse Son Of Rome دارای 680 نقطه ی عطف به صورت تنهایی دارند ، پشتیبانی از بازی توسط نور تجسم میشود و چهره ها و صحنه ها را با استایل و کیفیت خاصی نشان میدهد .
Ryse Son Of Rome در حال حاضر به نظر میرسد که یک بازی جذاب و سرگرم کننده است و این کیفیت سینماتیک در بازی اجازه میدهد که صحنه های انفجار و برای مثال شلیک و ... به طور طبیعی تر و واقعی تر به نظر برسد . صدای بازی توسط استودیوی Imaginarium پشتیبانی میشود که الان به طور حداقل 4 هفته است که بر روی صدای افکت ها و ... کار میشود . در مورد انیمیشن بازی میتوان گفت به طور بسیار حرفه ای کار شده است و عملکرد صحنه با صدا بسیار با کیفیت است . Yerli همچنان گفت که Ryse در حال کشف داستان های واقعی است که 3 سال در مورد همین مورد تلاش کرده است .
او همچنین به قدرت و ویژگی های این بازی در XBox One توضیح میداد و میگفت که ترکیب Xbox One با CryEngine اجازه داده است که با استفاده از شیوه ی فیلم سازی Ryse Son Of Rome کیفیت بهتری داشته باشد .
به ما اطلاع دهید که چه چیزی شما را تحت تاثیر قرار داده است و Crytek چه کاری میخواهد با Ryse Son Of Rome بکند ؟
منبع : http://gamingbolt.com/crytek-details-rys...s-xbox-one
مدیر Crytek یعنی Cevat Yerli توضیح داد که چگونه CryEngine را با XBox One هماهنگ کرده اند و توانستند Ryse Son of Rome را بسازند .
Yerli نشان داد که این بازی به طور کامل پشتیبانی میشود و گرافیکی بسیار واقعی را با CryEngine به وجود میاورند ، آن ها تمام صحنه های بازی را به طور کامل و با کیفیت ساخته اند و تونسته اند که جلوه های ویژه ی بسیار زیبایی را به وجود بیاورند و خلق بکنند . این به این معنی است که شرکت سازنده ی این بازی به راحتی توانسته خاصیت های موتور بازی ساز CryEngine را در بازی به وجود بیاورد . علاوه بر همه ی این چیزها ، مدل شخصیت های بازی Ryse Son Of Rome دارای 680 نقطه ی عطف به صورت تنهایی دارند ، پشتیبانی از بازی توسط نور تجسم میشود و چهره ها و صحنه ها را با استایل و کیفیت خاصی نشان میدهد .
Ryse Son Of Rome در حال حاضر به نظر میرسد که یک بازی جذاب و سرگرم کننده است و این کیفیت سینماتیک در بازی اجازه میدهد که صحنه های انفجار و برای مثال شلیک و ... به طور طبیعی تر و واقعی تر به نظر برسد . صدای بازی توسط استودیوی Imaginarium پشتیبانی میشود که الان به طور حداقل 4 هفته است که بر روی صدای افکت ها و ... کار میشود . در مورد انیمیشن بازی میتوان گفت به طور بسیار حرفه ای کار شده است و عملکرد صحنه با صدا بسیار با کیفیت است . Yerli همچنان گفت که Ryse در حال کشف داستان های واقعی است که 3 سال در مورد همین مورد تلاش کرده است .
او همچنین به قدرت و ویژگی های این بازی در XBox One توضیح میداد و میگفت که ترکیب Xbox One با CryEngine اجازه داده است که با استفاده از شیوه ی فیلم سازی Ryse Son Of Rome کیفیت بهتری داشته باشد .
به ما اطلاع دهید که چه چیزی شما را تحت تاثیر قرار داده است و Crytek چه کاری میخواهد با Ryse Son Of Rome بکند ؟
منبع : http://gamingbolt.com/crytek-details-rys...s-xbox-one