امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای باز گشایی Resident Evil 7 به ریشه چه پیشنهاد هایی دارید؟
#11
 خوب حالا نظر خودم..
1.اول باید مهمات رو خیلی خیلی کم کنن و تا بیشتر از حرکات فرار و چاقو استفاده شود
2.موسیقی بهترین روش برای ترساندن است
3.نداشتن نقشه
4.نداشتن یار و محیط هایی بی روح و خونی
5.اخه زامبی موتور سواری می کنه و تر اندازی؟
6.بعد اگر داستان رو جوری طراحی کنند که بفهمند تمامی این نقشه ها زیر سر لیان اسکات کندی بوده است شاید این طور بتواند بازی را بسیار زیبا کند
7.لرزیدن دسته باید کم شود و در مواقعی که به یک مانعی یکدفعه برخورد می کنیم دسته بلرزد
8.بازی را زیادبه ارتش ربط ندهند

موفق باشید

 
:)
پاسخ
#12
کپکام تو نسخه 6 قصدش این بود که طرفدارای هر سبکی از جمله شوتر سوم شخص،ترس و بقا و ... رو راضی کنه و مسلما وقتی بازی رو میده دست 600 نفر بسازن اینطوری میشه.باید قصدش فقط سبک ترس و بقا باشه و همینطور نسخه 5 که کاملا یه شوتر سوم شخص(البته خودم خیلی باش حال کردم)بود.
پاسخ
#13
ی چیز دیگه که اصلا کسی بهش توجه نمی کنه و باعث پرطرفدار بودن بازی شد وجود معما های چالش برانگیز و متفاوت بود .
ولی اگه الان کمی فکر کنید در حال حاظر نمیشه همچین چیزی ساخت مثلا شما چه دری دیدید توی دنیای واقعی که با الماس یا موسقی و ... باز بشه قفل خیلی از در ها هم شکسته میشه پس باید چی کار کرد ؟
پاسخ
#14
(11-03-2013, 07:49 PM)'krazy_kow@' نوشته است: ی چیز دیگه که اصلا کسی بهش توجه نمی کنه و باعث پرطرفدار بودن بازی شد وجود معما های چالش برانگیز و متفاوت بود .
ولی اگه الان کمی فکر کنید در حال حاظر نمیشه همچین چیزی ساخت مثلا شما چه دری دیدید توی دنیای واقعی که با الماس یا موسقی و ... باز بشه قفل خیلی از در ها هم شکسته میشه پس باید چی کار کرد ؟

 

منم توی فکر معما های پیچیده بودم،ولی دیدم که بازی های اویل بیشتر در مناطقی فقیر یا قدیمی هستند!یا این که باید بگه شما دنبال این کلید باشید و ان را پیدا کنید که خب این تغریبا یک معما نیست!!!! ولی اگر در مکان های عمومی مثل بانک،بیمارستان و..... اتفاق میافتاد می شد که مثلا در یک زمان محدود رمز رو با چند بار امتحان کردن زد(مثل تریلر زامبی یو) [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
:)
پاسخ
#15
(11-03-2013, 08:34 PM)'JIGSAW' نوشته است:
(11-03-2013, 07:49 PM)'krazy_kow@' نوشته است: ی چیز دیگه که اصلا کسی بهش توجه نمی کنه و باعث پرطرفدار بودن بازی شد وجود معما های چالش برانگیز و متفاوت بود .
ولی اگه الان کمی فکر کنید در حال حاظر نمیشه همچین چیزی ساخت مثلا شما چه دری دیدید توی دنیای واقعی که با الماس یا موسقی و ... باز بشه قفل خیلی از در ها هم شکسته میشه پس باید چی کار کرد ؟


 

منم توی فکر معما های پیچیده بودم،ولی دیدم که بازی های اویل بیشتر در مناطقی فقیر یا قدیمی هستند!یا این که باید بگه شما دنبال این کلید باشید و ان را پیدا کنید که خب این تغریبا یک معما نیست!!!! ولی اگر در مکان های عمومی مثل بانک،بیمارستان و..... اتفاق میافتاد می شد که مثلا در یک زمان محدود رمز رو با چند بار امتحان کردن زد(مثل تریلر زامبی یو) [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 

 

پیدا کردن کلید که نمیشه معما مثلا معما های rs1 یا rs3 و 4 که خیلی خوب بود مخصوصا 3 و 4 . مثلا اون معمای evil 6 که باید رمز در خودتون تشخیص میدادید و اگه اشتباه میزدید ی در دیگه باز میشد و ی زامبی میومد بیرون بد نبود ولی در لبعاد خیلی وسیع تر و کیفیت بهتر

 
پاسخ
#16
(11-04-2013, 12:05 AM)'krazy_kow@' نوشته است:
(11-03-2013, 08:34 PM)'JIGSAW' نوشته است:
(11-03-2013, 07:49 PM)'krazy_kow@' نوشته است: ی چیز دیگه که اصلا کسی بهش توجه نمی کنه و باعث پرطرفدار بودن بازی شد وجود معما های چالش برانگیز و متفاوت بود .
ولی اگه الان کمی فکر کنید در حال حاظر نمیشه همچین چیزی ساخت مثلا شما چه دری دیدید توی دنیای واقعی که با الماس یا موسقی و ... باز بشه قفل خیلی از در ها هم شکسته میشه پس باید چی کار کرد ؟



 

منم توی فکر معما های پیچیده بودم،ولی دیدم که بازی های اویل بیشتر در مناطقی فقیر یا قدیمی هستند!یا این که باید بگه شما دنبال این کلید باشید و ان را پیدا کنید که خب این تغریبا یک معما نیست!!!! ولی اگر در مکان های عمومی مثل بانک،بیمارستان و..... اتفاق میافتاد می شد که مثلا در یک زمان محدود رمز رو با چند بار امتحان کردن زد(مثل تریلر زامبی یو) [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 


 

پیدا کردن کلید که نمیشه معما مثلا معما های rs1 یا rs3 و 4 که خیلی خوب بود مخصوصا 3 و 4 . مثلا اون معمای evil 6 که باید رمز در خودتون تشخیص میدادید و اگه اشتباه میزدید ی در دیگه باز میشد و ی زامبی میومد بیرون بد نبود ولی در لبعاد خیلی وسیع تر و کیفیت بهتر

 
من فقط 5.6 اویل رو بازی کردم[img]images/smi/s0 (30).gif[/img] هنوز نصیبم نشده بقیه رو بازی کنم ولی هنوز امید وارم که کپکام یه تریلوگی اویل بده[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]



 
:)
پاسخ
#17
فقط شماره 3 باشه همین
وقتی همه چیو میخوای از بام دنیا بهت نگاه میکنن گرگا
زوزه میکشن آروم آروم بیدار میشی با هشدار 
شنا کن این یه دریاس من درویش شرقم برا فردا
*****
پاسخ
#18
شماره 3 توی ترسناک بودن و معمایی بودن آخرش بود و شماره ی 4 توی هیجانی بودن و اکشن بودن .
4 فکر کنم بالای 25 بار تموم کردم هنوزم بازیش می کنم .
پاسخ
#19
من میگم کلا کل تیم سازنده رو عوض کنن!!
بازی رو بکوبن از اول بسازن!
[تصویر:  980414_478541628886919_2023621245_o.jpg]
پاسخ
#20
فکر نمی کنید فعل بازگشایی از لحاظ دستوری در  این جمله اشتباه باشه(عنوان تاپیک رو میگم)
(11-14-2013, 11:43 AM)arvin2013 نوشته است: اصلا اویل دیگه ساخته نشه سنگین تره ، اویل از 4 به بعدش مزخرف شد [img]images/smi/s0 (41).gif[/img]

فکر کنم شما اصلا تا حالا رزیدنت ایول بازی نکردی که این حرفو میزنی.

این عنوان همچنان خوبه نیازی به بازگشت هم نداره
 
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قرارداد برای اجاره دادن کنسول بازی iman-tavana 0 439 04-20-2024, 02:57 PM
آخرین ارسال: iman-tavana
  پارتیسن بندی چه نقشی برای گیمیرها دارد impbrand 0 1,790 02-02-2020, 04:06 PM
آخرین ارسال: impbrand
  چگونه یک کاربر مفید باشیم؟| مقاله ای برای ما The Wolf Of Rivia 22 8,174 11-10-2019, 03:53 PM
آخرین ارسال: rahimzadah
  خلاصه بازی Friday the 13th The Game برای کامپیوتر MoeinTN 0 1,680 12-20-2017, 07:55 PM
آخرین ارسال: MoeinTN
  آهنگسازی برای بازی های رایانه ای و موبایل mahdi97 0 1,772 08-12-2017, 08:37 PM
آخرین ارسال: mahdi97

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان