07-19-2012, 02:38 PM
(آخرین ویرایش: 07-19-2012, 02:39 PM، توسط Maximum-Dev.)
جناب Cevat Yerli از استدیوی Crytek میگوید که موتور Cry Engine 3 هم اکنون نیز همان کیفیت UE4 را دارد.او همچنین گفت در حالیکه "تفاوتهایی محسوس" بین دو موتور وجود دارند ولی آن چیزی نیست که مردم(بازیبازها) با نگاه به screenshotهای بازی متوجه اش شوند.
در مصاحبه ای با VentureBeat جناب Yerli گفت که تکنولوژی ای که در CryEngine 3 وجود دارد 3 سال قدمت دارد.او اعلام کرد:
"شما میتوانید 3 سال به عقب برگشته (و ویدئو های GDC را نگاه کنید.)چیزی که ما آنجا به نمایش گذاشتیم همانیست که هم اکنون Unreal Engine 4 و خیلی های دیگر بنمایش میگذارند.ما واقعا هنوز آخرین(تازه ترین) چیزهایمان را نشان نداده ایم.
بزودی شما "عرضه ی بعدی CryEngine" را خواهید دید البته من برای آن شماره گذاری نمیکنم.اما تا کنون نیز گفته ایم, CryEngine 3 از 3 سال پیش آماده برای نسل بعد بوده است.ما بر آن تاکید میکنیم.اگر من به چیزی که مردم هم اکنون تکنولوژیِ نسل بعد می نامند, بنگرم(میبینم) در واقع همانیست که ما 3 سال پیش دیده بودیم.(در آن موقع) ما سیستمهای عظیم ذره ای داشتیم, ما GPU rendering(رندر بوسیله ی پردازشگر کارت گرافیک) را داشتیم, (و) تمامی اینگونه چیزها. Deferred shading(یک تکنیک نورپردازی)داشتیم.ما زمانی که Crysis 2 را روانه ی بازار کردیم tessellation(سطح ارایی بافت ها) داشتیم.همچنین DX11 داشتیم.ما از آن در فرم چند ویدئوی تکنیکی(tech-demo) صحبت نکردیم.ما بازیهایی داریم که عرضه شده اند و از آن استفاده میکنند."
او گفت که تفاوت موتور آنها و موتور رقیبان "روان(سیال) بودن تجربه ی کلی" است و از تفاوت گوشی های اندرویدی و iPhone به عنوان یک مثال استفاده کرد.
"آن مانند این است که به یک گوشی اندرویدی و یک گوشیِ iPhone نگاه کنید.علی رغم اینکه بیشتر گوشی های اندرویدی قادر به انجام کارهای مشابه آن هستند, ولی iPhone احساس متفاوتی (را به شما) میدهد.آن حسی روان و بنیانی تر(ارگانیک) میدهد.و به طور مشابه بر روی یک اندروید محدودیت های متفاوتی وجود دارد.یک دستگاه در هم ریخته و نامنظم به نظر میرسد و یکی دیگر بهتر جلوه میکند.
آن تجربه ایست واحد که میبایست روان, بی عیب و واقعی باشد.(آن) میبایست واقعی باشد نه یک نمایش(Show).این چیزیست که ما و CryEngine همیشه بر آن بوده ایم.آن همیشه تجربه ایست خیلی ذاتی, قوی و تمیز(پولیش شده) که گیمرها خواهند دید.و همچنین من فکر میکنم که ما متعهد به بازیهای آنلاین نیز هستیم.
وقتیکه شما به تعداد بازیهای لیسانسیه شده(مجوز ساخت بوسیله ی CE گرفته شده) در این زمینه بنگرید خواهید دید ما نسبت به موتور های دیگر لیسانسیه های بیشتری در زمینه ی آنلاین داریم.در زمینه ی کنسولی آن داستانی دیگر است.در زمینه ی کنسولی قطعا ما پیشرو نیستیم.اما من فکر میکنم که دفعه ی بعد آن جور دیگری خواهد بود."
منبع 1
منبع 2
در مصاحبه ای با VentureBeat جناب Yerli گفت که تکنولوژی ای که در CryEngine 3 وجود دارد 3 سال قدمت دارد.او اعلام کرد:
"شما میتوانید 3 سال به عقب برگشته (و ویدئو های GDC را نگاه کنید.)چیزی که ما آنجا به نمایش گذاشتیم همانیست که هم اکنون Unreal Engine 4 و خیلی های دیگر بنمایش میگذارند.ما واقعا هنوز آخرین(تازه ترین) چیزهایمان را نشان نداده ایم.
بزودی شما "عرضه ی بعدی CryEngine" را خواهید دید البته من برای آن شماره گذاری نمیکنم.اما تا کنون نیز گفته ایم, CryEngine 3 از 3 سال پیش آماده برای نسل بعد بوده است.ما بر آن تاکید میکنیم.اگر من به چیزی که مردم هم اکنون تکنولوژیِ نسل بعد می نامند, بنگرم(میبینم) در واقع همانیست که ما 3 سال پیش دیده بودیم.(در آن موقع) ما سیستمهای عظیم ذره ای داشتیم, ما GPU rendering(رندر بوسیله ی پردازشگر کارت گرافیک) را داشتیم, (و) تمامی اینگونه چیزها. Deferred shading(یک تکنیک نورپردازی)داشتیم.ما زمانی که Crysis 2 را روانه ی بازار کردیم tessellation(سطح ارایی بافت ها) داشتیم.همچنین DX11 داشتیم.ما از آن در فرم چند ویدئوی تکنیکی(tech-demo) صحبت نکردیم.ما بازیهایی داریم که عرضه شده اند و از آن استفاده میکنند."
او گفت که تفاوت موتور آنها و موتور رقیبان "روان(سیال) بودن تجربه ی کلی" است و از تفاوت گوشی های اندرویدی و iPhone به عنوان یک مثال استفاده کرد.
"آن مانند این است که به یک گوشی اندرویدی و یک گوشیِ iPhone نگاه کنید.علی رغم اینکه بیشتر گوشی های اندرویدی قادر به انجام کارهای مشابه آن هستند, ولی iPhone احساس متفاوتی (را به شما) میدهد.آن حسی روان و بنیانی تر(ارگانیک) میدهد.و به طور مشابه بر روی یک اندروید محدودیت های متفاوتی وجود دارد.یک دستگاه در هم ریخته و نامنظم به نظر میرسد و یکی دیگر بهتر جلوه میکند.
آن تجربه ایست واحد که میبایست روان, بی عیب و واقعی باشد.(آن) میبایست واقعی باشد نه یک نمایش(Show).این چیزیست که ما و CryEngine همیشه بر آن بوده ایم.آن همیشه تجربه ایست خیلی ذاتی, قوی و تمیز(پولیش شده) که گیمرها خواهند دید.و همچنین من فکر میکنم که ما متعهد به بازیهای آنلاین نیز هستیم.
وقتیکه شما به تعداد بازیهای لیسانسیه شده(مجوز ساخت بوسیله ی CE گرفته شده) در این زمینه بنگرید خواهید دید ما نسبت به موتور های دیگر لیسانسیه های بیشتری در زمینه ی آنلاین داریم.در زمینه ی کنسولی آن داستانی دیگر است.در زمینه ی کنسولی قطعا ما پیشرو نیستیم.اما من فکر میکنم که دفعه ی بعد آن جور دیگری خواهد بود."
منبع 1
منبع 2
مطمئن شید که قوانین رو خودندید, قبل از اینکه پیام خصوصی بدید.