12-26-2012, 11:34 AM
در این تا پیک قصد دارم تا دیدگاه و هدف بازسازان از اینکه تغییرات عمده ای در سری بازی RE و امثال اون که اکشن تر
شده اند رو بررسی کنیم.و چرا این ایده با شکست رو به رو شده.
در ابتدا می تونیم گیمر ها رو به دو دسته تقسیم کنیم:1-گیمر های عادی و معمولی.2-گیمر های حرفه ای.به نظر شما هدف بازی سازان برای ارضاع کدوم دسته بازی های خود را عرضه می کنند؟
بطور یقین میشه گفت که برای گیمر های عادی;چون تعداد گیمر های عادی خیلی بیشتر از گیمر های حرفه ای هست و بازی سازان باید طوری بازی های خودشون رو بسازند که عامه پسند باشه. ولی اگه بخوان برای گیمر های حرفه ای بازی های خاصی رو بسازند نتیجه ی این امر کاهش فروش و در نهایت امر به ورشکستگی اون شرکت منجر میشه.ولی تفکر شرکتی مثل کاپکوم این بوده که با اکشن تر کردن بازی باعث افزایش فروش اون میشه ولی افراط اون ها در اکشن بازی باعث شد تا هم ار نظر منتقدان مورد انتقاد قرار بگیره و هم از نظر فروش دچار شکست شدند.ولی به شخصه این بازی رو بهترین سری این فرنچایز و حتی بهترین بازی سال میدونم.
خیلی وقت بود که این موضوع ذهن منو به خودش مشغول کرده بود و خواستم تا با بیان کردن اون دیدگاه شما رو هم در موردش بدونم.
شده اند رو بررسی کنیم.و چرا این ایده با شکست رو به رو شده.
در ابتدا می تونیم گیمر ها رو به دو دسته تقسیم کنیم:1-گیمر های عادی و معمولی.2-گیمر های حرفه ای.به نظر شما هدف بازی سازان برای ارضاع کدوم دسته بازی های خود را عرضه می کنند؟
بطور یقین میشه گفت که برای گیمر های عادی;چون تعداد گیمر های عادی خیلی بیشتر از گیمر های حرفه ای هست و بازی سازان باید طوری بازی های خودشون رو بسازند که عامه پسند باشه. ولی اگه بخوان برای گیمر های حرفه ای بازی های خاصی رو بسازند نتیجه ی این امر کاهش فروش و در نهایت امر به ورشکستگی اون شرکت منجر میشه.ولی تفکر شرکتی مثل کاپکوم این بوده که با اکشن تر کردن بازی باعث افزایش فروش اون میشه ولی افراط اون ها در اکشن بازی باعث شد تا هم ار نظر منتقدان مورد انتقاد قرار بگیره و هم از نظر فروش دچار شکست شدند.ولی به شخصه این بازی رو بهترین سری این فرنچایز و حتی بهترین بازی سال میدونم.
خیلی وقت بود که این موضوع ذهن منو به خودش مشغول کرده بود و خواستم تا با بیان کردن اون دیدگاه شما رو هم در موردش بدونم.