10-10-2014, 04:16 AM
(آخرین ویرایش: 10-10-2014, 03:33 PM، توسط AA-Revenger.)
تیم سازنده و توسعه دهنده بازی Assassins Creed: Unity به تازگی خبری مبنی بر یکسان بودن نرخ فریم ریت بازی مورد نظر بر روی هر دو کنسول نسل هشتمی یعنی Xbox One و PS4 منتشر نمود. همچنین آن ها امروز جزئیاتی را از علت به وقوع پیوستن این امر بیان کردند. اقای Nicolas Guerian، از کارگردان های این بازی در مصاحبه ای با سایت TeachRader گفت:
نقلقول: ما در یوبی سافت مدت زمان زیادی برای رسیدن به نرخ فریم 60 fps تلاش کردیم. اما من فکر نمی کنم که این ایده خوبی باشد به این علت که به مقداری که نیاز است شما از ۶۰ فریم بر ثانیه استفاده نمی کنید و چیزی واقعی به نظر نمی رسد. این مقداری به مانند فیلم Hobbit عجیب به نظر می آید.
اقای Nicolas Guerian در ادامه افزود که صنعت بازی سازی جهان به طور کل 60 fps را به عنوان استاندارد پذیرفته است، در حالی که وقتی بحث تصاویر و عکس مطرح می شود، 60 fps آن قدر هم عالی نمی باشد.
اقای Alex Amancio، مدیر پروژه بازی Assassins Creed: Unity در مصاحبه ای دیگر اضافه نمود:
نقلقول: هدف ما در اصل، رسیدن به نرخ فریم 30 fps بود و این نرخ فریم سینماتیک تر به نظر می رسد. 60 fps برای یک بازی Shooter بسیار خوب است، اما این موضوع برای یک بازی Action Adventure صدق نمی کند و البته این میزان نرخ فریم به ما این اجازه را می دهد تا تمامی جزئیات را تا اخرین حد ممکن ارتقاء دهیم. این موضوع مانند زمانی است که مردم و بازیباز ها درباره رزولوشن بازی می پرسند. اعداد کیفیت پیکسل های اجرایی بازی خواسته مورد نظر شما است؟ اگر بازی زیبا به نظر برسد، دیگر چه کسی به اعداد اهمیت می دهد؟
داستان بازی در زمان انقلاب فرانسه رخ خواهد داد. و شما باید در نقش Arno Dorian، به دوستان و یاران و همراهان خود کمک کنید تا این انقلاب به پیروزی برسد. بازی Assassins Creed: Unity قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر سال جاری (۱۹ آبان ۱۳۹۳) برای پلتفرم های Xbox One؛ PS4 و PC منتشر شود.