01-30-2019, 10:42 PM
جزییات بهروزرسان ۲٫۱٫۴ بازی Destiny 2 مشخص شد
نویسنده: حمید کوهپیما
بهروزرسان ۲٫۱٫۴ بازی Destiny 2 در دسترس قرار گرفته و تغییرات زیادی را در سلاحها، تواناییها و بخش چندنفرهی بازی ایجاد کرده است. یکی از مهمترین تغییرات ایجاد شده در این بهروزرسان، قویتر شدن توانایی Gunslingers است. برخلاف این توانایی، دو توانایی Nova Warp و Blade Barrage به میزان قابل توجهی ضعیفتر شدهاند.
توانایی Gunslinger برای استفاده در مقابل باسهای بازی تقویت شده است. قابلیت Golden Gun و آیتم Celestial Nighthawk از این پس ۴۰ درصد بیشتر به باسها آسیب وارد میکنند. میزان آسیب پایهی این توانایی افزایش یافته و با کشتن هر یک از دشمنان، یک گلوله به اسلحهی شما بازگردانده خواهد شد. این ویژگی به شما اجازه میدهد از توانایی Gunslinger برای شکست دادن دشمنان پرتعداد و ضعیفتر استفاده کنید.
قابلیت Blade Barrage از این پس بیشتر برروی آسیب وارد شده در زمان انفجار ایجاد شده توسط این توانایی تمرکز دارد. میزان آسیب این توانایی در زمان برخورد به دشمنان از ۱۵۰ به ۳۵ کاهش یافته ولی در مقابل، میزان آسیب انفجار ایجاد شده از ۱۵۰ به ۲۵۰ افزایش یافته است.
در این بهروزرسان، قابلیت Nova Warp تا حد بسیار زیادی ضعیفتر شده است. سرعت حرکت شما در زمان شارژ کردن این قابلیت کاهش و هزینهی اولیهی استفاده از این توانایی بیشتر شده است. علاوه بر هزینهی اولیه استفاده از این توانایی، هزینهی شارژ کردن این توانایی نیز افزایش یافته است. مدت زمان فعال بودن این قابلیت به میزان ۶٫۸ ثانیه و میزان آسیب این توانایی به Guardianها به میزان ۲۷ درصد کاهش یافته است.
این بهروزرسان تغییرات بسیاری را در بازی ایجاد میکند. لیست مهمترین تغییرات ایجاد شده را میتوانید در ادامه مشاهده کنید. بازی Destiny 2 هماکنون برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس است.
تغییرات اعمال شده در بخش تواناییهای ویژه
کلاس Hunter: توانایی Gunslinger
قابلیت Golden Gun
- میزان آسیب به باسها ۴۰ درصد افزایش یافته است.
- این تغییر شامل Six Shooter و Celestial Nighthawk نیز میشود.
حالت Golden Gun Six Shooter
- میزان آسیب پایه در هر شلیک از ۲۷۵ به ۳۰۰ افزایش یافته است.
- با کشتن هر یک از دشمنان، یک گلوله به خشاب Golden Gun برگردانده میشود.
ویژگی Line Em Up
میزان آسیب اضافه شده در زمان فعال بودن این ویژگی دو برابر شده است.
ویژگی Practice Makes Perfect
- محدودیت تعداد Stackهای فعال این ویژگی از ۳ به ۵ افزایش یافته است.
- دریافت انرژی Super در زمان فعال بودن این ویژگی به میزان ۲۰ درصد افزایش یافته است.
توانایی Blade Barrage
- میزان آسیب در زمان برخورد از ۱۵۰ به ۳۵ کاهش یافته است.
- میزان آسیب انفجار از ۱۵۰ به ۲۵۰ افزایش یافته است.
- از این پس، به خود شما نیز آسیب وارد میکند.
هدف ما این است که تمامی تواناییهای کلاس Super که از نوع محیطی هستند، در زمان استفاده در فاصلهی بسیار نزدیک به خود استفاده کننده نیز آسیب وارد کند. آسیب وارد نکردن توانایی Blade Barrage به شخص استفاده کننده از نظر ما یک ایراد بود که در این بهروزرسان رفع شده است.
کسانی که با کلاس Hunter بازی میکنند، از این پس احساس Warlockها زمانی که یک Nova Bomb را به سمت دیوار پرت میکنند، درک خواهند کرد.
- مشکل این توانایی که باعث میشد همتیمیها را هدف قرار دهد، رفع شده است.
کلاس Hunter: توانایی Nightstalker
Moebius Quiver
- بدون نیاز به برخورد چندین ShadowShot، میزان آسیب وارد شده به افراد متصل شده به این توانایی به صورت کامل افزایش خواهد یافت.
- علاوه بر این، میازن آسیب پایهی توانایی Shadowshot افزایش یافته است.
- شعاع اتصال توانایی Moebius Quiver به میزان ۲۰ درصد افزایش یافته است.
- مدت زمان اتصال این توانایی افزایش یافته است.
- شلیک کردن چندین Shadowshot متوالی آسانتر شده است.
این اولین قدم برای توانایی Shadowshot است. ما قصد داریم این توانایی و نحوهی عملکرد آن را در آینده نیز بهتر کنیم. در این بهروزرسان، ما بیشتر برروی بخش Moebius Quiver تمرکز کردهایم.
توانایی Spectral Blades
- میزان مقاومت در مقابل آسیب در زمان نامرئی بودن از ۱۵ درصد به ۵ درصد کاهش یافته است.
- در زمان فعال بودن توانایی Spectral Blade و نامرئی بودن، مقاومت کلی شما در برابر آسیب معادل ۶۲ درصد خواهد بود.
- مدت زمان در دسترس بودن این توانایی در زمان نامرئی بودن ۳٫۶۷ ثانیه کاهش یافته است.
کلاس Hunter: توانایی Arcstrider
قابلیت Arc Staf
- میزان آسیب Heavy Range و Slam Attack از ۲۲۰ به ۳۰۰ افزایش یافته است.
- میزان آسیب انفجار Heavy Palm از ۴۰۰ به ۷۰۰ افزایش یافته است.
ویژگی Lethal Current
میزان آسیب اضافی وارد شده از ۱۰۰ به ۱۳۰ افزایش یافته است.
زره Raiden Flux
- میزان آسیب اضافه شده از ۲۰ درصد به ۱۳٫۵ درصد کاهش یافته است.
با وجود این تغییر، به دلیل افزایش آسیب پایه، میزان آسیب اضافی این زره همچنان ثابت خواهد ماند.
کلاس Titan: توانایی Striker
قابلیت Fist of Havoc
- میزان آسیب پایهی Heavy Slam از ۳۲۵ به ۲۷۵ کاهش یافته است.
- آسیب وارد شده به دشمنان کلاس Elite به میزان ۷ درصد افزایش یافته است.
- میزان اسیب وارد شده به باسها ۲۳ درصد افزایش یافته است.
- آسیب وارد شده به وسایل نقلیه به میزان ۶۰ درصد افزایش یافته است.
ویژگی Terminal Velocity
- نحوهی محاسبهی آسیب اضافه شده به واسطهی فعال شدن این ویژگی تغییر کرده است.
- با توجه به مدت زمان معلق ماندن در هوا، یک ردیف جدید به این ویژگی اضافه شده است.
- تعداد ضربات از نوع آسیب Arc از ۳ ضربه به ازای هر ردیف، به ۴ ضربه افزایش یافته است.
- میزان آسیب وارد شده برای هر ضربه از ۱۰۰ به ۱۱۲ افزایش یافته است.
کلاس Warlock: توانایی Voidwalker
قابلیت Cataclysm Nova Bomb
- میزان آسیب انفجار اولیه از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ افزایش یافته است.
- شعاع انفجار از ۸ متر به ۱۰ متر افزایش یافته است.
- میزان آسیب گلولههای دنبالکننده از ۲۰۵ به ۳۰۰ افزایش یافته است.
- شعاع گردش و قابلیت رهگیری گلولههای دنبال کننده بهبود یافته است تا برای استفاده در مقابل باسها مناسب باشد.
- مشکل انفجار گلولههای دنبالکننده پیش از رسیدن به هدف رفع شده است.
توانایی Vortex Nova Bomb
- میزان آسیب انفجار اولیه از ۹۰۰ به ۱۲۰۰ افزایش یافته است.
- میزان آسیب پس از انفجار از ۱۰ به ۲۳ در هر لحظه افزایش یافته است.
توانایی Nova Warp
- سرعت حرکت در زمان شارژ کردن این توانایی کاهش یافته است.
- شارژ کردن این توانایی به انرژی بیشتری نیاز دارد.
- میزان انرژی مورد نیاز برای شارژ اولیه ۶۰ درصد افزایش یافته است.
- مدت زمان فعال بودن توانایی به میزان ۶٫۸ ثانیه کاهش یافته است.
- میزان مقاومت در برابر آسیب این توانایی از ۵۶ درصد به ۵۴ درصد کاهش یافته است.
- آسیب وارد شده به Guardianها به میزان ۲۷ درصد کاهش یافته است.
کلاس Warlock: توانایی Dawnblade
قابلیت Daybreak
- میزان آسیب وارد شده به دشمنان (به جز باسها) به میزان ۴۳ درصد افزایش یافته است.
- مدت زمان فعال بودن این توانایی ۳ ثانیه افزایش یافته است.
کلاس Warlock: توانایی Stormcaller
قابلیت Stormstance
تعداد هدفهای Chain Lightning یک واحد افزایش یافته است.