امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خوب، اما... | کارنامه ی استودیو ی کوانتیک دریم (Quantic Dream)
#13
(11-25-2013, 12:05 AM)'PWLG' نوشته است: به نام خدا 
خسته نباشی دوست عزیز. امیدوارم در مقالات بعدی بهتر بنویسی.
فقط 2 تا مسئله:
نام دوم بازی فارنهایت، indigo prophecy است نه indio prophecy.
نمیدونم چرا میگن بازی های این استودیو گیم پلی نداره. من فقط فارنهایت رو تجربه کردم (هنوز دارم بازی میکنم و تمومش نکردم) و اگه بازیهای بعدی اش هم مانند همین باشه پس گیم پلی بسیار خوبی دارند. شاید تعریف خیلی ها از گیم پلی فقط اکشن بودن بازیه. در فارنهایت تعامل بسیار خوبی در بازی وجود داشت و از همه عناصر موجود در صحنه میشد استفاده کرد. دکمه زنی هاش هم که خیلی باحال بود. از این بازی های جدید هم که دکمه زنی داشتند جالبتر بود (مخصوصا از resident 6).
موفق باشید
 ممنون از اینکه خوندید و با تشکر از راهنماییاتون امیدورام بتونم دفعات بعدی این اشتباهات رو تکرار نکنم تا مقاله هام بهتر بشه.



 
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: خوب، اما... | کارنامه ی استودیو ی کوانتیک دریم (Quantic Dream) - توسط Nelo Angelo - 11-25-2013, 07:40 AM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کارنامه ی نقد و بررسی کاربران فروم:(پست اول حتما مطالعه شود)! Ronan 81 32,082 10-06-2018, 04:09 PM
آخرین ارسال: White Beard
Information تاریخچه ی استودیو remedy batgamer 15 4,979 03-08-2015, 09:31 PM
آخرین ارسال: justfifa
Information تاریخچه ی استودیو ی blizzard batgamer 6 3,689 03-06-2015, 09:43 PM
آخرین ارسال: MWOLFM
Information تاریخچه ی استودیو ی bethesda batgamer 16 5,211 03-05-2015, 09:53 PM
آخرین ارسال: justfifa
  نگاهی بر کارنامه ی Bethesda و تاریخچه آن Colin Wade 16 3,629 11-05-2013, 12:44 AM
آخرین ارسال: one.aiden

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان